УРОК-ГРА «Подорож до Королівства чарівного паперу» 1 клас

Про матеріал

Тема: Створення паперової новорічної ялинки з іграшками.

Мета уроку: формувати естетичне сприйняття зимового свята; виховувати дбайливе відношення до природи; розвивати художній смак, самостійність, спостережливість, уміння створювати казкові образи ялинкових іграшок; узагальнити знання й уміння по роботі з папером; виховувати вміння колективної праці; уміння радуватися результатам товаришів.

Перегляд файлу

УРОК-ГРА

«Подорож до Королівства чарівного паперу»

1 клас

 

Предмет: «Технологія» (трудове навчання)

Тема:  Створення паперової  новорічної ялинки з іграшками.

Мета уроку: формувати естетичне сприйняття зимового свята; виховувати дбайливе відношення до природи; розвивати художній смак, самостійність, спостережливість, уміння створювати казкові образи ялинкових іграшок; узагальнити знання й уміння по роботі з папером; виховувати вміння колективної праці; уміння радуватися

результатам товаришів.

Обладнання:

-           картон та кольоровий папір;

-           плакат із зображенням ялинки (тимчасово прикритий

аркушем білого паперу);

-           ножиці, лінійки, прості олівці, гумки, трафарети; - запис пісні «Новорічні іграшки». 

-           емблеми Королівства чарівного паперу.

ХІД УРОКУ

1.           Організаційний момент

а) Перевірка готовності дітей до уроку трудового навчання (учитель нагадує місце кожного предмета на парті).

б) Перевірка постави учнів.

в)  Інструктаж з техніки безпеки при роботі з ножицями.

2.           Повідомлення теми й мети уроку

3.           Вступна бесіда вчителя: ми з 1 вересня подорожуємо по країні Знань, довідуємося багато нового, учимося писати, читати, а сьогодні ми з вами відправимося в подорож у королівство чарівного паперу і навчимося робити цікаві речі… А от на яку тему буде наш

виріб, Ви самі мені скажіть, коли прослухаєте пісню.

Звучить  пісня «Новорічні іграшки».

Діти: Ми будемо створювати   ялинку та іграшки.

Учитель: Правильно, діти, ми будемо створювати ялинку та іграшки ялинкові. Всі ви знаєте, що незабаром у нас із вами буде велике свято - Новий Рік. Ну а яким же може бути новорічне свято

без ялинки?

А чи знаєте Ви, що традицію наряджати ялинки до новорічного свята ввів цар Петро І у 18 столітті, спочатку ялинки наряджали

шишками золоченими, цукерками, пряниками. Пізніше стали

виготовляти ялинкові іграшки з вати, картону, потім зі скла, дерева,

пластику.

Ми з вами дуже радуємося лісовій красуні вдома і не замислюємося про те, що заради одного дня губляться стільки дерев-ялинок, які дуже корисні. Наприклад, лікарі радять людям,

хворим на легеневі захворювання, ходити в ялиновому або сосновому лісі, тому що ялинки й сосни виділяють особливі речовини в повітря, які допомагають виліковувати легеневі й простудні захворювання. Щоб виростити дерево, діти, потрібно 100 років, а щоб його спиляти – лише хвилин. Чи варто заради 1 дня

губити лісову красуню?

Давайте з Вами збережемо рідну природу. Адже ми любимо свою Батьківщину, а раз так – то треба її берегти, а природа - це частина нашої Батьківщини. Ну а тепер відправляємося в подорож і поїдемо ми на паровозику до Королівства чарівного паперу.

Рухлива-гра під вірш:

Паровоз кричить:

«Ду-ду,  я іду, іду, іду» (діти рухають руками) А колеса говорять:

«Так, так, так так, так, так» (діти тупотять ногами)

 

4. Робота з новим матеріалом

Учитель: Ну, ось ми й приїхали з вами до Королівства чарівного паперу. Сідайте по місцях, вийміть білий картон і

кольоровий папір перед собою.

Діти, білий картон – це основа, на нього ми будемо клеїти

ялинку.

А тепер, розпочали …….

Візьміть ваші трафарети з ялинкою, покладіть на зелений

папір і обведіть їх.

(діти виконують завдання)

                 Учитель: Обвели?          Молодці!! А тепер акуратно вирізаємо

нашу ялинку.

(діти виконують завдання)

Учитель: Вирізали? Молодці!! А тепер акуратно наклеюємо

вашу зелену ялинку на білий картон.  Зеленим кольором догори.

(діти виконують завдання)

Фізкультхвилинка «Зима»

(діти співають і виконують рухи)

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!» Встали — сіли, встали — сіли, Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

Сіли, дітки, всі гарненько.

Спинки держимо рівненько.

Учитель: Відпочили? А тепер продовжимо.

У вас уже є на картоні ялинка. Зелена і красива. Але чого на

ній не вистачає?

Діти: іграшок!

                Учитель:    Так,    правильно!    Візьміть          ваші трафарети з

кружечками і обведіть їх кілька разів на кількох різних кольорових

аркушах.

(діти виконують завдання)

Учитель: Обвели? Молодці!! А тепер акуратно вирізаємо ці

кружечки

(діти виконують завдання)

Учитель: Вирізали? Молодці!! А тепер акуратно наклеюємо ці

різнокольорові кружечки на ялинку (діти виконують завдання).

Учитель: І що у на вийшло?

Діти: Ялинка з іграшками!

Учитель: Молодці!

Після закінчення роботи вчитель ходить по класу, і показує дитячі роботи всім, хвалить всіх і пропонує зробити іще раз фізкультхвилинку.

Руки в сторони та вгору — На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору — Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно, Все виконуємо гарно. Вліво-вправо повернулись 

І сусіду усміхнулись.

 

5. Узагальнення, підсумок уроку

Учитель: Діти! Що сьогодні нового ви довідалися? Чому

навчилися?

- Молодці, діти! Вами дуже задоволений Король - чарівний папір і дарує вам на пам'ять медалі почесних гостей його

королівства.

(Діти одержують емблему з гербом Королівства чарівного

паперу).

Учитель: Ну, а тепер настав час нам повертатися додому. 

Діти виконують рухи руками й ногами й вимовляють вірш:

Паровоз кричить: «Ду-ду,  я іду, іду, іду» А колеса говорять:

«Так, так, так так, так, так»

6. Прибирання робочого місця

pdf
Додав(-ла)
Сова Олена
Додано
19 липня 2020
Переглядів
1743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку