Розробка уроку для 1 класу з трудового навчання на тему "Виготовлення аплікації "Барвиста веселка""

Про матеріал

розробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класурозробка уроку для 1 класу

Перегляд файлу

1 клас

«Барвиста веселка»

 

Тема уроку:  Виготовлення аплікації «Барвиста веселка».

Мета уроку:  Ознайомити учнів із спектральними кольорами та їх послідовністю. Формувати практичні навички утворення спектральних кольорів способом рвання паперу. Вчити дітей розкривати  вибрану тему, передавати в ньому свої враження і спогади. Формувати культуру праці. Прищеплювати любов до прекрасного.

Обладнання: таблиці «Кольоровий спектр», зображенням веселки, стрічки кольорів веселки, аудіо запис веселої музики,Дівчинка-Веселка,малюнки…

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми й мети уроку.

Давайте подумки повернемося в теплий літній день. Після короткого дощику у небі замерехтіла різнокольорова вигнута доріжка. Але що це за доріжка ви скажете, коли відгадаєте загадку.

  1. Відгадування загадок.

Тільки дощик прошумів

Над лужком, над лісом –

Хтось у небі рушничок

 вишитий повісив.                       (Веселка)

  1. Бесіда

 Молодці. Ви правильно відгадали. Це – веселка, або ще говорять райдуга. Вона з’являється на небі після рясного і теплого дощу. І, як ви вже здогадались, сьогодні мова йтиме про веселку та її кольори. Чи бачили ви веселку? З яких кольорів вона складається?

У веселки сім кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій і фіолетовий.

Який колір чи кольори веселки вам подобається найбільше?

Який з них найтепліший, а який віддає холодом?

  1. Вивчення скоромовки.

Щоб запам’ятати послідовність кольорів у веселці, давайте вивчимо скоромовку.

Чапля Паву Жде Завзято –

Будуть Сани  Фарбувати.       (на екрані зображення)

Перша літера кожного слова – це початкова буква назви кольору.

4.Сюжетно-рольове декламування-інсценізація вірша Л. Кондрацької «Веселка» у виконанні учнів 4 класу.

(презентація до вірша )

 

Ведуча:                      У веселки-веселинки запитала Василинка:

Василинка:                Чарівна небесна квітко,

Звідки силу ти черпаєш?

Де ти кольори збираєш?

Може, у високих горах?

Чи в долині-скатертині?

А, можливо, в неба сині?

Розкажи, бо хочу знати,

Щоб тих фарб собі набрати.

Ведуча:                     Засміялася веселка,

                                   Бо завжди вона весела:

Веселка:                   Добре, дівчино, скажу,

Таємниць я не держу.

Ніжні маки у пшениці,

В лісі запашні суниці

Фарб червоних назбирали

І мені подарували.

Ведуча:                     Де взяла жовтогарячий?

Веселка:                    На город іди – побачиш,

                                   Там дівиця-морковиця,

Що сховалася в темниці,

Пензлик чарівний взяла

І по небу провела,

А вродливі нагідки

Помагали залюбки.

Жовтий – соняхи дали,

Що у полі зацвіли.

А зелений, а зелений,

Звідусіль прийшов до мене:

Із стежинки у садочку,

З поля, з лугу та лісочку –

Із усіх земних просторів,

Що злились в зелене море.

Дарували небеса

Голубий. Озер краса

Теж влила своє відерце.

Й незабудки – пам'ять серця –

Пензликом попрацювали –

Так я голубий придбала.

У житах волошки сині

Додали до мене сині.

Фіолетовий, останній,

Плив до мене на світанні

Від фіалок та бузку,

Від медунки у гайку.

Ось тому така вродлива

Розквітаю всім на диво.

А чому весела я?

Вдача вже така моя:

Лиш з’являюся я де,

Дощик більше не іде.

На барвистому місточку

Сушать небеса сорочку.

Ведуча:                     Засміялась Василинка

                                  До веселки-веселинки:

Василинка:              Я дружитиму з тобою,

                                  Із хорошою такою!

(презентація до вірша )

ІІІ Робота над темою уроку.

Веселка – витончений витвір природи. З чим її можна порівняти? (з рушничком, різнокольоровою стрічкою, дугою).

Як ви думаєте, чому люди називають веселку райдугою?

  1. В Україні здавна існувала прикмета: хто дожене веселку, або пройде під нею – буде щасливий. Звичайно ж, наші дідусі і бабусі розуміли, що цю різнокольорову доріжку, як і сонце, не доженеш. Але бажання наблизитися до такої краси сповнювало людей відчуттями радості й щастя. А ще відомо, що веселу створив Бог, як примирення між небом і землею після всесвітнього потопу.
  2. Сьогодні ми створимо своїми умілими пальчиками барвисту веселку.
  3. Практична робота.
  4. Музична пауза «Краплю дощика берем…»
  5. Підсумок, презентація роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барвиста веселка

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2018
Переглядів
1592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку