Управління освіти Чернівецької міської ради
Будинок творчості дітей та юнацтва
Заняття на тему:
«Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати. »
(для вихованців основного рівня І року навчання)
Підготувала:
Воронюк Г.Ш.,
керівник гуртка-методист
«Природа і творчість»
м. Чернівці
Тема: " Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати."
Мета: навчити формувати корисні для здоров'я звички. Розвивати бажання дотримуватись режиму дня і вести здоровий спосіб життя. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я, та здоров'я інших людей.
Інструменти та матеріали: Карточки, пазли, м'яч, папір А4, фломастери, валіза з предметами гігієни, надруковані прислів'я та приказки.
Форма заняття: заняття-гра.
Тип заняття: удосконалення умінь та навичок.
Хід заняття
1) Керівник гуртка: Що повинен робити кожен з нас, щоб бути здоровим? Давайте розглянемо по пунктам, що ви робите щодня (Діти називають свої дії протягом дня: сон, ранкова гімнастика, умивання, сніданок…). Якщо скласти всі ці дії по порядку протягом дня то що ми отримуємо? (Режим дня).
Для чого це нам потрібно? (Щоб правильно чергувати працю і відпочинок).
2) Другим пунктом у вас стоїть ранкова гімнастика. Вона є важливою складовою вашого здорового способу життя. Отже і нам час з вами провести фізкультхвилинку (Активна гра з м'ячем. Грають командами.).
3) Як ви думаєте, щоб бути таким активним, що необхідно робити? (Правильно харчуватися). Від правильного харчування залежить все наше життя. А що ви їсте на сніданок? А протягом дня? Не всі продукти, якими харчуються люди є корисними. Давайте складемо карту корисних та шкідливих продуктів.
4) Одним з пунктів у вашому розпорядку дня є ранкова гігієна. Які правила гігієни ви виконуєте постійно? (миємо руки, зачісуємося, купаємося, стрижемо нігті…)
А зараз зіграємо у гру.
5) Поглянемо знову на вашу карту "Розпорядок дня". Тут є дуже важливий пункт – відпочинок. Що буде з людиною, якщо вона буде працювати, вчитися без відпочинку? (організм перевтомиться, захворіє.) Як ви відпочиваєте? Хто грає постійно в ґаджетах? Хто грає на свіжому повітрі?
6) Чи впливає ваш емоційний стан на ваше здоров'я? Поясніть як? (Діти висловлюють свої думки).
Розпорядок дня
Шкідлива, корисна їжа
Шкідливі та корисні звички
Список використаних джерел
1