Урок-гра "Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати"

Про матеріал
Конспект заняття-гра на тему: "Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати". Діти люблять грати і навчатися. Заняття подано у ігровій формі. Буде цікаво дітям 1-4 класів. Можна використовувати в позашкільній та шкільній освіті.
Перегляд файлу

 

 

 

Управління освіти Чернівецької міської ради

Будинок творчості дітей та юнацтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 Заняття на тему:

«Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати. »

(для вихованців основного рівня І року навчання)

 

 

 

 

 

 

        

 

Підготувала:

Воронюк Г.Ш.,

керівник гуртка-методист

«Природа і творчість»

                                       

 

 

 

 

м. Чернівці


 Тема: " Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати."

 Мета: навчити формувати корисні для здоров'я звички. Розвивати бажання дотримуватись режиму дня і вести здоровий спосіб життя. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я, та здоров'я інших людей.

 Інструменти та матеріали: Карточки, пазли, м'яч, папір А4, фломастери, валіза з предметами гігієни, надруковані прислів'я та приказки.

 Форма заняття: заняття-гра.

 Тип заняття: удосконалення  умінь та навичок.

Хід заняття

  1. Організаційний момент
  •                 Привітання.
  •                 Створення позитивного емоційного настрою.
  •                 Гра «Гарні побажання».
  1. Повідомлення теми та мети заняття
  • Тема нашого заняття "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати." Ми сьогодні поставимо собі запитання: "Що таке здоров'я?", "Яка їжа додає здоров'я?", "Як ви зміцнюєте своє здоров'я?". Та за допомогою ігор дамо відповіді на ці питання.
  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Вступне слово керівника гуртка
  • "Як нема здоров'я й сили, то цілий світ не милий", "Здоровому все здорово", "Здоров'я маємо не дбаємо, а втративши – плачемо".
  • Цінність здоров'я людина нерідко усвідомлює лише тоді, коди воно частково втрачене. Кожен з вас повинен свідомо ставитися до свого здоров'я, вести здорови спосіб життя, виробляти навички, які будуть корисні та безпечні для вашого здоров'я.
  • Отже пограємо з вами в ігри та розглянемо складові вашого здоров'я.
  1. Практична частина
  • Проведення гри за темою заняття.

1) Керівник гуртка: Що повинен робити кожен з нас, щоб бути здоровим? Давайте розглянемо по пунктам, що ви робите щодня (Діти називають свої дії протягом дня: сон, ранкова гімнастика, умивання, сніданок…). Якщо  скласти всі ці дії по порядку протягом дня то що ми отримуємо? (Режим дня).

Для чого це нам потрібно? (Щоб правильно чергувати працю і відпочинок).

  • Давайте розділимося на дві групи ( діти створюють групи).
  • Гра "Склади розпорядок дня" (діти з пазлів, картинок складають карту "Розпорядок дня")
  • Розглянемо, що у вас вийшло. Прокоментуйте свої карти.

2) Другим пунктом у вас стоїть ранкова гімнастика. Вона є важливою складовою вашого здорового способу життя. Отже і нам час з вами провести фізкультхвилинку (Активна гра з м'ячем. Грають командами.).

3) Як ви думаєте, щоб бути таким активним, що необхідно робити? (Правильно харчуватися). Від правильного харчування залежить все наше життя. А що ви їсте на сніданок? А протягом дня? Не всі продукти, якими харчуються люди є корисними. Давайте складемо карту корисних та шкідливих продуктів.

  • Вправа " Шкідливо – корисно" (Діти з карток складають у два стовпчики корисну та шкідливу їжу.)

4) Одним з пунктів у вашому розпорядку дня є ранкова гігієна. Які правила гігієни ви виконуєте постійно? (миємо руки, зачісуємося, купаємося, стрижемо нігті…)

А зараз зіграємо у гру.

  • Гра " Валіза здоров'я" (Діти виймають з валізи предмети: мило, зубна щітка, гребінець… та називають їх призначення.)

5) Поглянемо знову на вашу карту "Розпорядок дня". Тут є дуже важливий пункт – відпочинок. Що буде з людиною, якщо вона буде працювати, вчитися без відпочинку? (організм перевтомиться, захворіє.) Як ви відпочиваєте? Хто грає постійно в ґаджетах? Хто грає на свіжому повітрі?

  • Рухлива гра

6) Чи впливає ваш емоційний стан на ваше здоров'я? Поясніть як? (Діти висловлюють свої думки).

  • Гра "Екскурсія до зоопарку"
  1. Підсумок заняття.
  •  Керівник гуртка: Ми сьогодні розглянули основні складові, які сприяють вашому здоров'ю: здоровий сон, правила гігієни, здорове харчування, активний відпочинок.
  • Пропоную вам на завершення згадати прислів'я та приказки про здоров'я.
  • Вправа "Склади речення" (З надрукованого набору слів діти складають прислів'я, приказки про здоров'я.)
  • А зараз ми заповнимо куточок " Наш емоційний стан" та поділимося враженнями від заняття ( діти прикріплюють смайлики та діляться своїми враженнями).
  •  Найзаповітніша мрія кожної людини – бути здоровою. Щоб мрія стала дійсністю, треба дотримуватись режиму дня, вести здоровий спосіб життя, виховувати в собі охайність, доброзичливість, бути бадьорим та енергійним.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпорядок дня

 

 


Шкідлива, корисна їжа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкідливі та корисні звички

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

  1. Калуська Л.В. Бережемо здоров'я змалку.- Х.:Ранок-НТ, 2007.
  2. https://stepanci.licey.org.ua/news/14-19-53-16-12-2020/
  3. https://vseosvita.ua/library/navcalnij-godinnik-abo-rozporadok-ucbovogo-dna-skolara-mij-den-59747.html
  4. https://www.cherk-consumer.gov.ua/novyny/426-rezhym-dnya-shkolyara-yak-zaporuka-uspishnoho-navchannya-i-zberezhennya-zdorovya-dytyny

 

1

 

doc
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
1110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку