Урок-гра. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Зовнішність»

Про матеріал

Мета: перевірити, як учні засвоїли лексичні одиниці з теми «Зовнішність». Розвивати навички говоріння, аудіювання, читання; тренувати пам'ять та увагу учнів. Прививати учням інтерес до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

2 клас

Урок-гра. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Зовнішність» 

Мета: перевірити, як учні засвоїли лексичні одиниці з теми «Зовнішність». Розвивати навички говоріння, аудіювання, читання; тренувати память та увагу учнів.                                      Прививати учням інтерес до вивчення англійської мови.

                                                              Хід уроку:

І. Організаційний момент

1. Перевірка готовності учнів до уроку

2. Привітання

3. Уведення учнів в іншомовну атмосферу

- Where do you live?

- What country are you from?

- Where do you study?

- What form are you in?

ІІ. Основна частина уроку

Today we’ll have unusual lesson. We’ll repeat all material, which we learnt. We have already divided you into 2 teams. Each team will travel throw the stations and do the tasks. I hope, you’ll cope with all of them. Wish you good luck.

Before we start our lesson lets repeat the words (слова з теми та ілюстрації до них розміщені по всьому класу)   

1 FIND THE WORD

(Учні мають на столі 10 карток із словами. Учитель по черзі показує малюнки, що відповідають цим словам. Учні мають як найшвидше знайти слово та прочитати його. За кожне слово команда отримує 1 бал)

2. “ФОНЕТИЧНА ЗАЗЯДКА”.

 На дошці написано вірш.

Mr Lynn is very thin. ( розігруваннявірша з картками)

Mr Pratt is very fat.

MrCort is very short.

Mr Hall is very tall.

Who is thin? - Mr Lynn

Who is fat? – Mr Pratt

Who is short? – MrCort.

Who is tall?  - Mr Hall

 

3 “FIND THE WRONG WORD”

(З 4 слів треба вибрати 1 зайве. По 1 балу за правильну відповідь)

Eye  nose cat finger

Legs lips eyes tiger

Small hair body ears

Cat dog mouth monkey

4. MAKE THE WORD

Учитель роздає дітям по букві, називає слова, учні мають стати у порядку написання латер у слові

(По 1 балу за правильну відповідь)

5 “MATCH THE WORDS WITH THEIR TRANSLATION”

(Учні мають зєднати слова з їхнім перекладом. На швидкість, по черзі, біля дошки. 1 бал отримує команда, яка швидше закінчила)

6.“ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА”

T: Listen, sing and point.

Head and shoulders,

 Knees and toes,

 Knees and toes.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

And eyes, and ears,

 And mouth, and nose.

Head and shoulders,

Knees and toes, Knees and toes.

Arms and fingers,

 Legs and feet, Legs and feet.

Arms and fingers, Legs and feet,

Legs and feet.

And hair, and hands,

And face, and teeth.

Arms and fingers, Legs and feet,

Legsandfeet.  

7. “DRESS A DOLL ”

(Учні одягають ляльку. Потім 1 учень з команди має описати її. В оцінку при виставленні балів необхідно врахувати всі деталі. Максимум 5 балів.)

8. “DRAW A PICTURE”

 This is the last competition for today. (Учні слухають опис дівчинки та малюють її. В оцінку при виставленні балів необхідно врахувати всі деталі. Максимум 5 балів.)

ІІІ.Пiдсумки уроку

The winner is…

Did you  likeour competition?

Thank you all for your active work!

Goodbye!

See you later

Вчитель пiдбиваєпiдсумки уроку та оцiнює учнiв. Учнів оцінюємо похвалою.

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку