Тема: Моє улюблене заняття
Мета:
навчальна: вивчення нових лексичних одиниць теми; навчання читання та спілкування іноземною мовою;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; зацікавити мовою, яку вивчають;
виховна: виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, охайність під час записів у зошитах, виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до друзів, звичку до систематичної розумової праці.
Урок №15
Клас: 2 Дата:___________
Тема: Моє улюблене заняття
Мета:
навчальна: вивчення нових лексичних одиниць теми; навчання читання та спілкування іноземною мовою;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; зацікавити мовою, яку вивчають;
виховна: виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, охайність під час записів у зошитах, виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до друзів, звичку до систематичної розумової праці.
Тип уроку: урок формування вмінь та навичок
Методи: пояснення, хорове читання, «луна», парна робота, усний контроль, фронтальне опитування, ігрова діяльність, бесіда
Обладнання: підручник, зошит, ілюстрації, таблиця «Алфавіт», слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.
Основні поняття: quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring, interesting
Procedure
I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, children! How are you?
Ps: We are fine, thank you!
2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави та для дихання
3. Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson you’ll practice in describing what you and your toys can do.
4. Уведення в іншомовну атмосферу
Гра “More Words”
Клас поділяється на три команди. За дві хвилини гравці команд повинні пригадати якомога більше назв іграшок. Перемагає команда, що називає більшу кількість слів.
II. Основна частина уроку
5. Перевірка домашнього завдання
Вправа 1, с.30 – вивчити лексику
Вправа 7, с.31 – письмово
6. Подання й відпрацювання нових ЛО та нового граматичного матеріалу: вживання модального дієслова can
1) Бесіда з учнями Впр.1 (с.32)
Учні слухають та повторюють нові слова
Т: Look at the pictures on page 32. What can we see? We can see toys? Point to the plane. The plane is quick. Repeat after me: quick. What is quick? A car is
quick. A train is quick. Is a fish quick? No. a fish is slow. Repeat after me: slow. What is slow? A ship is slow. A turtle is slow. A fish is slow. Is a fish noisy? Of course, not! A fish is slow, but it is not noisy. Repeat after me: noisy. What is noisy? A car is noisy. A train is noisy. A plane is noisy. But a fish is not. Now point to the cake. Do you like cakes? Yes, they are tasty. Repeat after me: tasty. An ice cream is tasty. Everything you like to eat tasty.
Now look at the monster. Is it nice or ugly? Repeat after me: ugly. The monster is not nice, it’s ugly, but it’s funny!
Do you like reading? I hope you do. The boos you like are interesting, and the books you don’t like are boring.
2) Впр.2 (с.32)
T: Учитель читає учням приклад міні-діалогу, учні слухають і в парах складають аналогічні діалоги до малюнків. (1-8)
3) Впр. 3 (с.32)
Учні у парах ставлять один одному запитання за поданим у вправі зразком.
1) Розпізнавання звуків
Учитель повільно вимовляє слова скоромовокю учні підводять руку, якщо голосний звук вимовляється широко (звук [æ]). Якщо голосний вимовляється вузько, руку не підводять.
T: One black beetle bled only black blood, the other black beetle bled blue. This fat black cat sat on a hat.
2) Репродукція
Учні повторюють текст скоромовок за вчителем.
8. Physical Activity
Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні махають один одному рукою.
Учні сідають, повторюючи слова.
9. Навчання читати
1) Exercise 4, p.33
T: Look at the picture on page 33. Who can we see? We can see a girl and her doll. The girl’s name is Polly and the doll’s name is Dolly. And we can see pots and pans. They are Dolly’s pots and pans.
Учні розглядають малюнок і відповідають на запитання вчителя. Потім слухають і хором читають речення тексту за вчителем.
2) Exercise 5, p.33
Учні по черзі читають твердження до тексту й обирають правильний варіант відповіді.
10. Розвиток умінь мовлення
Exercise 7, p.33
Учні в групах розповідають про своє улюблене заняття.
IIІ. Заключна частина уроку
11. Домашнє завдання
Вправа 1, с.32 – вивчити лексику
Вправа 6, с.33 – письмово
12. Підведення підсумків уроку
T: What did we do at the lesson today?
What did you practice to speak about?
What task did you like most?