Існуюча на сьогодні система організації роботи майстра і учнів на занятті перетворює процес навчання на взаємодію майстра і окремих учнів; учні функціонально зв`язані з майстром, але не між собою. У результаті в учнів формується комплекс “одинокості в колективі", байдужості до успіхів чи невдач своїх товаришів.
Урок-гра «Відповідність»
Необхідно розташувати відповіді на запитання у потрібному порядку на слідуючи завдання.
1. Для включення системи електропостачання ЕВ-10 необхідно:
- натиснути кнопку «возврат захисту»;
- включити контроль ізоляції;
- главний перемикач режимів роботи споживачів поставити в положення «нормальний режим».
- вимикач S 5 поставити в положення «включено».
2. Виконати шлакування котла:
- зібрати паливо що горить в один бік;
- пікою підняти шлак, після видалення топочних газів, перекласти гарячий шлак в зольник для остивання;
- після остивання шлаку зібрати його в відро та викинути в контейнер на станції згідно розкладу руху;
- розрівняти шар топлива, що горить, та загрузити топку свіжим вугіллям;
- передвинути гарячий шар на очищену поверхню колосникової решітки, провести очищення другої частини решітки;
3. Перевірка роботи ручного гальма:
- відкрутити штурвал ручного гальма до упора;
- закрутити штурвал ручного гальма за годинковою стрілкою;
- вийти з вагону та оглянути стан гальмівних колодок, вихід штоку гальмового циліндра;
- оглянути запас ручного гвинта;
- перевірити стан гальмівних колодок, вихід штока гальмового циліндра;
- в пункті формування перевірку виконують в присутності огядача вагонів;
- якщо робота ручного гальма незадовільна сповістити начальника поїзда та робітників пункта технічного обслуговування.