Головне завдання уроку сформувати стійкий інтерес до інформатики; перевірити знання, уміння та навички з предмета, а також розвивати пізнавальну активність учнів, пам'ять, уміння аналізувати й логічно мислити, упевненість у власних силах;
Мета:
Обладнання: роздатковий матеріал, папір, ручки, таблиця для підрахунку результатів, грамота для переможців, призові жетони, плакати з висловлюваннями про інформатику, комп’ютер, проектор.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
ІІ. Актуалізація опорних знань.
— Яка казка є вашою улюбленою? Чому?
— Сьогоднi ми також потрапимо у вiдому вам казку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
У другому вертикальному рядочку ключове слово назва казки “Колобок”
Були собі дід та баба та дожились уже до того, що й хліба нема. Дід і просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?
— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.
Я показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор).
А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це … (клавіатура).
Різні пристрої ховає,
Їх він струмом наділяє,
Усі розв’язує проблеми,
Зберігає мікросхеми.
(системний блок)
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети).
А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.
Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, зайчику-лапанчику.
— Якщо хочеш, щоб я тебе не з'їв, то виконай завдання.
Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, вовчику-братику.
— Якщо хочеш, щоб я тебе не з'їв, то виконай завдання.
Та й побіг... Аж іде ведмідь.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, ведмедику.
Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, лисичко-сестричко.
— Дітки, а ви хочете, щоб лисичка не зїла колобка? Тоді допоможемо йому виконати завдання.
СІКІ+А+НЕРВВ
КОМАНДИРИР+А
МЕ+Н+ЮЛАЛА
КІТІТ+ОД
ПАМ‘ЯТКАКА+Ь
КЛАВДІЯДІЯ+ІА+ТУР+А
ІV. Підсумок уроку.