Урок "Графічна техніка штампування. Виготовлення кліше"

Про матеріал
Практичне завдання: Виготовлення валентинки, використовуючи техніку «естамп».
Перегляд файлу

Урок: Образотворче мистецтво

Клас: 4

Тема: Графічна техніка штампування. Виготовлення кліше.

Практичне завдання: Виготовлення валентинки, використовуючи техніку «естамп».

 

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися - орієнтуватися в часі та раціонально його використовувати; самостійно виконувати практичне завдання; здійснювати самоконтроль і самооцінку; предметних компетентностей: дати поняття про графічну техніку штампування, ознайомити учнів із поняттям «естамп» та «кліше»; удосконалювати вміння вирізати і склеювати папір; розвивати творчу уяву, емоційно-почуттєву сферу, точність рухів, дрібну моторику рук; виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; формувати здібність отримувати художню насолоду від творчої роботи.

Обладнання:

а) матеріали: картон, червона стрічка, папір  червоний і білий, заготовки деталей.

б) інструменти і пристрої: ножиці, щіточки, шпажки, серветки, 6 цеглинок різного кольору по 7шт.;

в) наочні посібники: виставка валентинок, ілюстрації, відеозаписи.

Об’єкт праці: Валентинка - «штампування сердець»

 

Етапи заняття

І. Мотивація

Об’єднання дітей у групи за кольором цеглинок.   (При вході до класу діти отримали по кольоровій цеглинці). Повторення правил роботи в групі.

Мета: сфокусувати увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до теми.

Прийоми, методи: коротка бесіда за демонстраційним матеріалом (обладнанням), нескладна інтерактивна технологія «мозковий штурм»

- Що ми сьогодні будемо виготовляти? Над чим працювати? А навіщо нам «сердечка»? (думки дітей).

Сердечко – це символ любові.

- А що означає любити?

- Як називається свято закоханих людей?

- Коли ми відзначаємо це свято?

Тому зараз ми з вами уявно перенесемось на День Святого Валентина – переглянемо відеоролик «10 фактів про свято закоханих».

 

ІІ. Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів

Мета: забезпечити розуміння учнями їхньої діяльності.

Тему заняття формулюємо колективно, тоді один учень зачитує тему зі слайду презентації «Виготовлення валентинки, використовуючи техніку естамп». 

Створення проблемної ситуації:

- Що таке «естамп»?

- А чи хотілося вам, коли-небудь подарувати однаковісінькі малюнки одразу декільком своїм друзям?

У цьому вам допоможе техніка «естамп» - (слайд - 2).

Естамп (фр. estampe) - відтиск з гравірувальною дошки (гравюра, літографія, шовкографія, монотипія), що є станковим твором художньої графіки. Естамп друкується з дошки, яку гравірував сам художник, часто він же робить відбитки. Такі роботи зазвичай є передплатними, авторськими екземплярами, вважаються оригіналами.

(слайд – 3) Кліше - копія вирізаного на дереві, лінолеумі, або металі зображення, що служить для розмноження відбитків.

Вони бувають чорно-білими і кольоровими. Друковану форму, з якої роблять відбиток, прийнято називати дошкою, а отриманий з неї відбиток - естампом.

 

ІІІ. Надання необхідної інформації

Мета: надати учням достатньо інформації для того, щоб вони могли виконати практичні завдання за мінімально короткий час.

Прийоми, методи: ознайомлення з роздатковим матеріалом; детальна інструкція виготовлення виробу (пам’ятка), опанування технології виготовлення кліше (слайд 4).

 

ІV. Інтерактивна вправа

Мета: засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку.

Прийоми, методи: виконання прапктичного завдання, при якому вчитель виступає як організатор та помічник; презентація результатів праці.

 

V. Рефлексія результатів

Мета: усвідомлення отриманих результатів.

Прийоми, методи: колективне обговорення.

 

VІ. Підсумки

Мета: підбити підсумок засвоєння знань і практичних вмінь.

ЛЮБИТИ - ЦЕ ЗНАЧИТЬ: БАЖАТИ ЛЮДИНІ ДОБРА!

Побажаємо один одному добра і любові за допомогою «символа».

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку