Підсумковий урок по темі " Привітання" і " Кольори ". Урок проведений на основі гуманної педагогіки. Урок призначений для проведення у загальноосвітніх навчальних закладах, неспеціалізованих класів.
GREETINGS AND COLOURS ( 1 FORM )
Цілі:
Навчальна: систематизувати знання, навички та уміння за темами « Привітання » та
« Кольори », узагальнити практичні навички використання вивчених структур, розфарбувати квіти за вказівкою вчителя.
Розвиваюча: розвивати пам'ять, логічне мислення, усне мовлення та творчі здібності учнів.
Виховна: виховувати гуманне ставлення до людей, природи, виховувати почуття прекрасного, дружби та добра, позитивне ставлення до вивчення англійської мови.
Тип уроку: систематизація й узагальнення знань
Міжпредметні зв’язки:
Обладнання: запис музики для гарного настрою під час роботи, магнітофон, картки по темі « Кольори », смайлики, різнокольорові пелюстки квітки, заготовки квітів для розфарбування та олівці для малювання.
Хід уроку
T. Good morning, children.
Ps.Good morning, teacher.
T. I’m glad to see you.
Ps.We are glad to see you too.
Сьогодні ми повторимо все, що вивчили на попередніх уроках, а особливо фрази – привітання та кольори. Але спочатку я б хотіла дізнатися, чи у всіх сьогодні гарний настрій. Підніміть, будь ласка, смайлік, який відповідає
вашому настрою.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
T. First, let’s greet yourselves and sing a song.
1. Good morning, good morning, 3. Good evening, good evening,
Good morning, how are you? Good evening, how are you?
I’m fine, I’m fine, I’m fine, I’m fine,
I’m fine, thank you. I’m fine, thank you.
2. Good afternoon, good afternoon, 4. Good night, good night,
Good afternoon, how are you? It’s time to go to bed.
I’m fine, I’m fine, It’s time to lay down
I’m fine, thank you. Your sleepy head.
One and two and three and four
We are dancing on the floor ( 2 times )
Clap ( 4 times )
Five, six and seven, eight
We can dance and we can play ( 2 times )
Clap ( 4 times ).
Дуже чорний кіт наш Джек, слід пам’ятати чорний – black,
Білий – білий кіт наш Кайт, по-англійськи білий – white,
Коричневу сукню купила ця фрау
Ми знаєм напевно, коричневий – brown,
Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.
Жовте курчатко каже hello,
Жовтий по-англійськи yellow.
Брат мій грає у хокей, у сірій формі, сірий – grey,
Цей незрілий мандарин, він зелений, просто green,
Вірте, правда, that is true,
Блакитний колір просто blue.
На дошці прикріплена різнокольорова квітка, на партах учнів лежать кольорові пелюстки. Вчитель називає колір , учні, які мають на парті пелюстку такого кольору виходять парою і один із них називає колір та прикріплює пелюстку до квітки на дошці, а інший – називає слово – привітання. Після того, як утворилася квітка привітань діти співають пісню про кольори.
I see green, I see yellow
I see that funny fellow
I see white, I see black
I see this, and that, and that.
I see pink, I see brown
I stand up and I sit down.
I see red, I see blue
I see you, and you, and you.
Діти, раптово подув вітер і відірвав декілька пелюсток на нашій квіточці. T. Отже, давайте знайдемо ці пелюстки і поділимося на групи для наступного завдання.
( Учні діляться на 3 групи. Кожна група розфарбовує квітку за кольором, який назве вчитель. )
1. Підведення підсумків уроку
T. Який чудовий букет ми створили! Давайте розучимо віршик і подаруємо ці гарні квіти вашій вчительці.
Red and yellow,
White and blue.
These beautiful flowers
Are just for you!
T. Діти, а зараз давайте подивимось, чи змінився ваш настрій протягом уроку. Я знову вас прошу підняти смайлики, відобразивши свій настрій.
Now, children, our lesson is over. I wish you good luck! Good-bye!