Урок "Хімічний склад живих систем"

Про матеріал

Цей урок проводився в рамках тижня природничих наук. Урок нестандартний - аукціон.

Провести його можжна і як узагальнюючий по хімії та біології.

Основні задачі уроку:

Через нестандартну форму проведення уроку розвивати пізнавальний інтерес учнів до природничих наук.

Виховувати працелюбність та відповідальне ставлення до своїх обов'язків.

Показати тісний зв'язок природничих наук, та їх важливість в повсякденному житті людини.

Навчити користуватися отриманими знаннями для підтримки свого здоров'я.

Перегляд файлу

Уроку – аукціон (бінарний)

Тема: Хімічний склад живих систем.

Орешек знаний тверд.

Но мы, не привыкли отступать.

Нам расколоть его поможет –

Аукцион «Хочу все знать».

 

Мета та задачі:

  • Закріпити отримані на уроках біології та хімії матеріал про єдність хімічного складу живих систем.
  • Продовжити формувати вміння учнів працювати з різноманітними джерелами знань для отримання необхідної інформації.
  • Через нестандартну форму проведення уроку розвивати пізнавальний інтерес учнів до природничих наук.
  • Виховувати працелюбність та відповідальне ставлення до своїх обов’язків.
  • Показати тісний зв’язок природничих наук, та їх важливість в повсякденному житті людини.
  • Навчити користуватися отриманими знаннями для підтримки свого здоров’я.

Форма уроку: Аукціон знань. Бінарний урок

Обладнання та матеріали:

  • Лоти, що виставляються:
  1. Шоколад(какао)
  2. Яблука.
  3. Горіхи.
  4. Чай.
  5. Вироби з пшениці.(Печиво..)
  6. Кукурудза. (Кукурудзяні палички, пластівці)
  7. Картопля.
  8. Плоди соняшика.
  • Абак з номерами за кількістю учасників аукціону.
  • Мультимедійна установка.
  • Місце та молоток аукціоніста.

Оформлення класної кімнати:

Стільці потрібно розставити рядами. Як при проведені аукціонів, трибуна посередині класної кімнати.

Завдання на випередження:

Всі учні були проінформовані про проведення даного уроку. Їм був наданий список лотів, які будуть приймати участь в аукціоні для збору інформації. Їм потрібно було зібрати більше інформації про хімічний склад, історію появи в країні, вплив хімічних речовин на організм людини та інше.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Учасники займають свої місця. Вчитель, що виконує роль ведучого запрошує гостей також зайняти свої місця.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя хімії. «Сьогодні ми з вами проведемо незвичний урок. Ви зможете придбати лот який сподобався не за гроші, а за знання. Ми покажемо вам, що природничі науки, такі як хімія, біологія тісно пов’язані між собою. Вони дозволяють нам з вами краще пізнавати навколишній світ та використовувати отриманні знання для покращення якості власного життя. Ви повинні переконатися, що цими знаннями потрібно користуватися в повсякденному житті.

 

Слово вчителя біології: «Наш аукціон пройде як  і звичайні аукціони. Але ви повинні  користуватися не грошовими одиницями, а знаннями про даний лот. Піднімаючи свій номер, ви оповіщаєте про те, що можете доповнити вже сказане. Виступ останнього учня – переможний. Він і забирає лот. Бажаємо вам цікавої та чесної боротьби.»

 

ІІІ. Проведення аукціону.

  1. На екрані з’являється інформація про перший лот.

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІУ. Підведення підсумків аукціону.

 

Слово вчителя: «Сподіваємося, що дана форма проведення уроку вам сподобалась. Впевнена, що ви переконалися, в то що знання, отриманні на уроках хімії та біології дійсно мають цінність.  Будьте допитливими, наполегливими, працелюбними, а мі спробуємо зробити ваше навчання цікавим та продуктивним.»

docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку