Хореографічне заняття до міжнародного дня танцю
Керівник хореографічного гуртка: Кравець Любов Сергіївна
ОНЗ «Шевченківська ЗОШ»
Необхідні матеріали: комп’ютер, жетони червоного, зеленого, синього кольорів, музичний центр, кросворд, олівець, музична нарізка до розділу ІІ,
Хід заняття
І. Організаційний момент
(Заключне заняття з хореографії по пройденому матеріалу)
ІІ. Основна частина
Вступ (коротко визначення про танець)
Танець – найулюбленіший і найпопулярніший вид самодіяльного мистецтва – сприяє естетичному вихованню і фізичному розвитку дітей. Навчаючись у хореографічних гуртках, діти знайомляться з мистецтвом хореографії, набувають певну танцювальну підготовку, розвивають пластичність, вміння красиво рухатися, зміцнюють організм, виправляють деякі фізичні вади.
Підказки до мелодій:
Я тебе навчу мої танці танцювати…
Бам-бам-бам-багато
Будем танцювати тут
Ногами туп-туп, туп-туп, туп-туп…
Яскраві блищуть лампи.
Приходьте, люди, на вечір у клуб,
Там будуть танці.
Там, там танці.
Та-та-та танці.
Танці…
Кінця йому не знайдемо,
Кінця йому не знайдемо.
А щоб йому кінець знайти,
Треба йому вінець сплести,
Треба йому вінець сплести…
Заспіваю пісню свою, вийду на подвір’я.
Я зібрався у дорогу, виникло бажання.
Як учора, піду знову пошукати щастя…
Сьогодні вперше вас.
І запросив, вітаючись.
Потанцювати ….
У танці пари кружляються,
Пливуть, немов ріка.
І злегка на плече мені
Лягла твоя рука…
Для музично-ритмічного тренування:
Вправи на розвиток ритму
Музичний супровід 2/4.
Визначити голосно і тихо звучання музики:
На «раз» кожного такту плеснути долонями рук, на «два» притупнути ногою об підлогу.
Уміти виділяти сильну і слабку долі:
На «раз» - плеснути долонями, на «два» - долонями «немов гладимо котеня»;
На «раз» - голосно плеснути долонями, на «два» - тихо виконати подвійне притупування.
Гра «Буратіно»
Діти стоять у лінії. Руки і ноги розведені на рівні ІІ позиції.
1-й такт: зігнути праву руку в лікті, водночас різко повернути голову праворуч.
2-й такт: розігнути праву руку , повернувши голову на місце, прямо.
Гра «Курчата» (музика )
Діти стоять у колі. Ноги у природній позиції, корпус нахилений вперед, руки ніби крильця, зведені назад.
1-му такті виводиться права нога вперед на носок і заводиться у позицію.
2-й такт: ліва нога виводиться вперед на носок і заводиться у позицію.
3-4 такти: повторюються рухи твіст 1-2 тактів.
5-6 такти: зробити 4 нахили корпуса вперед (ніби курча дзьобає).
7-8 такти: зробити 4 стрибки на обидві ноги (курча поїло і задоволене).
ІІІ. Заключна частина.
Висновок заняття. Підраховуємо бали. Та команда, яка набрала найбільшу кількість балів, стає переможцем.
Діти, сьогодні ми на занятті відповідали на запитання, які проходили на наших заняттях. А також вікторина нам допомогла дізнатися багато нового. Скажіть, яке питання вам сподобалося найбільше? (відповіді дітей)
Вручення нагороди команді яка перемога (іншим командам невеличкі призи за участь).
Дякую усім командам! До побачення!
Організаційний вихід дітей із залу.
Відповіді: