Урок, 2 клас. "Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці"

Про матеріал
В матеріалі подається конструктор інтегрованого уроку (презентація - додаток) для 2-го класу. Пропоную ідею як можна інтегрувати та розвивати різні компетеності у здобувачів освіти на уроці мистецтва (образотворче мистецтво).
Перегляд файлу

Тема: Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці.

Мета: Познайомити учнів як можна засобами різних видів мистецтва розказати про природу та природні явища.

Активізувати мистецькі (музичні та образотворчі) компетентності.

Вчити порівнювати та аналізувати співвідношення та єдність образотворчого та музичного мистецтв. Удосконалювати способи роботи фарбами.

Розвивати емоційні сприйняття.

Виховувати бережливе ставлення та любов до оточення.

ХТД: Зображення неба.

Обладнання та матеріали: Н. Антоник "Хмаринки "; Наталія Май «Хмарка»;

 Фрагменти відео; Підручник; ТЗН.  Альбом, фарби, пензлі. Фломастери.

Тип уроку: Комбінований.

 

Перебіг уроку

 

І. Організаційна частина

Діти заходять до класу під музичний супровід. Демонструється відео з зображенням неба. Музика стихає. Діти організовують свої робочі місця.

ІІ. Мотивація.

  1. Звучить фрагмент пісні Н. Антоник "Хмаринки "  https://www.youtube.com/watch?v=R3s3XP6ZnE4 

(Діти слухають. Можуть підспівувати).

Міні-бесіда (Повторення).

Обговорення матеріалу, що вивчався на уроці музичного мистецтво по даній темі.

  • Про що розповідає пісенька?
  • Що ви дізналися про хмаринку на уроці музичного мистецтва?
  • Що таке регістр?
  • Чим схожі музичний регістр та хмаринка в образотворчому мистецтві (порівняльний аналіз за картинкою – 1 слайд):

Регістр – високий, низький;

Хмаринка – темна, світла.

ІІІ. Повідомлення теми.

Сьогодні ми продовжимо подорож в дивосвіт хмаринок.

ІV. Опрацювання нового матеріалу.

Бесіда з учнями.

  • Куди нас можуть відвезти хмаринки?
  • Що ми можемо побачити подорожуючи на хмаринках?

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (ст. 18)

  • Обговорення які за кольором бувають хмаринки;
  • Який колір за настроєм?;

Опрацювання тексту.

ДЕМОНСТРАЦІЯ КАРТИНКИ З ЗОБРАЖЕННЯМ ПЕЙЗАЖУ В РІЗНІ ПОРИ РОКУ.  (2 слайд)

  • Що зображено?  (Пейзаж. Різні пори року).
  • Гра «Загубилася хмаринка» (Діти підбирають за кольором хмаринку до пейзажу).

Отже хмаринка може подорожувати ще й різними порами року.

  • А чому хмаринка буває темною і важкою? (наповнюється дощиком);
  • Звідки береться дощик у хмаринках? (роздуми учнів); https://www.youtube.com/watch?v=9rNrIXDjUPU (слухання інформації про хмарки та дощик)
  • А що ж відбувається взимку з дощиком? (перетворюється у сніжинки);
  • ГРА «Порахуй» (за картинкою діти рахують краплинки і сніжинки);

 (Можна дітей поділити на групки і погратися. Наприклад: А давайте запитаємо у першої групки… і відповідне запитання. І т.д.)

      ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Діти в повітрі малюють пальчиками хмаринки та можуть вільно себе поводити. Потанцювати наприклад.  (звучить пісня: «На що схожа хмаринка?»)

V. Художньо творча діяльність.  (Педагогічний малюнок на планшеті)

- Послідовність виконання роботи (техніка по вологому);

- Заповнення формату хмаринками різними за кольором.

 Поки фарба підсихає  запитуємо у дітей:

Продовження практичної роботи:

  • Шукаємо плямки-хмаринки і обводимо (фломастером; ручкою; олівцем) (Педагогічний малюнок на планшеті);
  • Рахуємо скільки яких хмаринок вийшло (похмурі та веселі)

VІ. Рефлексія

  1. Демонструються картинки хмаринок (важких та легких) діти плескають в долоні демонструючи висоту музичного регістру гучністю плескання :
  • Важка (темна) хмаринка – сильне плескання;
  • Легка (світла) хмаринка – слабке плескання.

VІІ. Завершення уроку

Вернісаж дитячих робіт.

Побажання діткам зустрічати різні хмаринки. Адже кожна хмаринка корисна.

Завдання: Роздивлятися які бувають хмаринки за кольором, вагою, звучанням, швидкістю. Коли це відбувається (пора року, час доби, зміна погоди тощо). Робити нотатки (за бажанням).

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
21 липня 2022
Переглядів
3695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку