Урок "Іграшка на День народження"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для 2 класу на тему: "Іграшка на День народження"
Перегляд файлу

Клас: 2

Тема. Іграшка на День народження

Мета: формувати в учнів уміння робити повідомлення на основі

            мовленнєвої ситуації, розуміти іншомовне мовлення у найбільш

            типових ситуаціях, формувати навички усної взаємодії, пояснити       

            вживання присвійних займенників his/her.    Сприяти розвитку

            пам’яті, уваги, спостережливості. Виховувати толерантність при

            спілкуванні, бережливе ставлення до іграшок.

Очікуваний результат: учні зможуть реагувати реплікою на отриманий

          подарунок та  називати чиї іграшки (її чи його)

Соціальна та громадянська компетентність: учні співпрацюють з іншими

          для досягнення результату, спілкуючись іноземною мовою

Підручник: Карпюк О. Англійська мова

Обладнання: коробка, карточки іграшок, малюнки хлопчика і дівчинки, ведмедик великий і маленький, м’яч жовтий і зелений, палочки, серця                                                           

                                                Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку
  • Good morning!
  • How are you today?
  • Are you OK?
  • Great. Wonderful.
  1. Фонетична зарядка

Робота над скоромовкою.

 Які звуки ви найчастіше чуєте?

Red lorry, yellow lorry. [r ], [l ]

  1. Мовна зарядка

1.Brainstorm                       

 What toys do you know?

 

 

 

 

 

 

 

2. Game “Match “. The pupils match the pictures with the words on the blackboard.

                  ball                                                           teddy bear           

                                  doll                                                       train

                                  bike                                                    car

3.Game “Guess”. The teacher holds a flashcard so pupils cannot see it. Pupils try to guess,  Is it a doll? No, is isn’t. Is it a ball? Yes, it is. When they say the right answer, confirm with the wordcard. The pupil who guesses correctly comes and chooses a flashcard for the class to guess.

4.Game “Food Bingo”. Pupils write 4 toys. The teacher prepares stripes of papers; the toys words are written on them. The teacher chooses one stripe and reads the word. Pupils listen to the words and cross out the word which they hear. The first pupil to cross out all four of their toy words shouts BINGO!

  1. Перевірка домашнього завдання

You had to make up a project “My favourite toy”. Now listen to your classmates and choose the best project.

This is a kite. It is green. It is small. This is my favourite toy. I like it very much.

Now you have listened 5 projects so choose the best one. Take the sticks and vote.

The pupils put a stick in one pocket with a name whom project they liked the most.

  1. Введення нового матеріалу
  1. Робота з підручником. Ex. 2 p. 74 Look at the pictures 

What can you see on the picture? (a mother and a little boy)

What are they talking about?

  • This present is for you.
  • What is in the box?
  • Open and see.
  • Wow! What a nice teddy-bear!
  1. Читання діалогу. Повторення діалогу за вчителем.
  2. Робота в парах. Читання діалогу по ролям.
  3. Розігрування діалогу з опорою на зразок у підручнику.
  4. Самостійне розігрування діалогу без опори за допомогою коробки-подарунка.

(Вчитель дає учням коробку, в якій знаходяться іграшки.)

Фізкультхвилинка

Let’s have a rest now.

One, two, tree   Look at me.

Hands up. Hands down.

Hands on hips. Sit down.

  1. Сторінка 71. Впр. 3    Listen to the song and then answer the question.

What is this song about?

This is a doll. This is a plane. This is a train…

Look at this boy –

He’s got a toy.

Look at the girl –

She’s got a bell:

Ding-dong! Ding-dong…

So, this song is about a boy and a girl, about toys.

Look at the board, this is a boy and this is a girl.

What toys are for boys?

What toys are for girls?

На дошці вчитель прикріплює малюнки хлопчика і дівчинки. А потім прикріплює малюнки іграшок для хлопчиків і малюнки іграшок для дівчаток.

His                                         Her

bike                                       doll

ball                                        teddy bear

train

robot

car

Пояснення вживання слів           His   Her

  1. Закріплення вивченого матеріалу

Робота у зошиті. Вчитель викликає двох учнів до дошки. Одному з них дає великого ведмедика, а іншому маленького ведмедика. Вчитель просить утворити речення та записати їх до зошита. Потім викликає наступну пару учнів. Одному учневі дає жовту машинку, а іншому синю. Вчитель знову просить утворити речення та записати їх до зошита.

Make up sentences in written form.

His teddy bear is big. Her teddy bear is small.

His car is yellow. Her car is blue.

VI. Повідомлення домашнього завдання

с. 74, впр. 2 читати діалог, с. 75 впр. 5 списати речення

VII. Підведення підсумків уроку

Про що ми сьогодні говорили? Що нового дізналися?

Що найбільше сподобалось? Яке саме завдання?

Choose the most interesting part of the lesson. Take the heart and vote.

Вчитель роздає учням сердечки і просить прикріпити біля того етапу уроку, який їм найбільше сподобався.

Рефлексія учнів

  Читання

  Розігрування діалогу за допомогою коробки-подарунка

   Фізкультхвилинка

     Письмо

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Galina
    Гарний урок!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
31 січня 2019
Переглядів
686
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку