Урок "Іграшки.. Місце знаходження іграшок. Рахуємо іграшки".

Про матеріал
Мета уроку ознайомити здобувачів освіти з числами від 13 до 17, відпрацювати питання “How many toys have you got?”, “How much is it” та відповіді, активізувати в мовленні вивчені за темою слова та граматичний матеріал, розвивати навички усної взаємодії та навички сприймання на слух. Виховувати загальну культуру спілкування учнів, інтерес до вивчення англійської мови, повагу один до одного та толерантність.
Перегляд файлу

25.10.2019

 

Клас 2-Д  (3 ) урок за підручником – Т. Будна “Англійська мова ”

Тема:  Іграшки.. Місце знаходження іграшок. Рахуємо іграшки

Мета: ознайомити з числами від 13 до 17, відпрацювати питання “How many toys have you got?”, “How much is it” та відповіді, активізувати в мовленні вивчені за темою слова та граматичний матеріал, розвивати навички усної взаємодії та навички сприймання на слух. Виховувати загальну культуру спілкування учнів, інтерес до вивчення англійської мови, повагу один до одного та толерантність.

Очікувані результати: на кінець уроку учні засвоять нові лексичні одиниці, зможуть сказати кількість іграшок, де вони знаходяться, повторять слова за темою та навчаться вживати їх в мовленні.

Обладнання: тематичні картки, мультимедійна презентація, відео для 

  фізкультхвилинки.

 

                                                  Хід уроку.

  1. Greeting. Організаційний момент. – 2 min

    T:  - Good morning, children.

         -  I’m happy to see you today!

         - How are you today?

          -  Choose the greeting and say Hello to each other.

          Діти вітаються один з одним відповідно малюнків, продемонстрованих вчителем

2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку. – 1 min

           - Today we’ll revise the names of toys and practise to use them, we’ll speak about  numbers. We will count, learn some new words. By the way we’ll sing, dance and play the game.

 

  1. Warming up.  Мовленнєва зарядка. – 4 min

T: Let’s start from the chant about toys. Учень виходить до дошки та промовляє римівку, решта повторює хлопаючи в долоні.

      P:  What’s this?

       P:  It’s a…

 

4.  Main part. Основна частина уроку. 

          а) Активізація вивченого матеріалу.– 5 min 

           T: Look at the screen and count. (учні виходять до дошки по черзі та виконують вправу)

 

          b) Робота з новимим ЛО.  – 2 min

            Ознайомлення з новими словами. Вчитель демонструє на дошці картки з числами.

           Т:  Listen and repeat the words

 

           c) Відпрацювання  лексики  - 8 min

             T: now it’s time to play (діти біля дошки відмічають хлопавками ті числа, які називає вчитель)

             Т: let’s count the toys you have got.

                     Діти рахують та відповідають на запитання  ex.2, p. 25 (підручник)  

 

 

 

 

       

 

            d) Фізкультхвилинка. “Where is the spider” – 2 min

 

            e) Активізація граматичного матеріалу (on, in, under, by) – 4 min

             T:  Where is the bird?

             Біля дошки вчитель показує місце знаходження пташки, а учні озвучують.

 

              f) Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії - 5 min

            T: Take a candy from the box and ask «How much is it?» Then give the money.     

             

             g) Фізкультхвилинка. “Pizza man”. – 3 min

 

             h) Формування писемного продукування.  Writing – 5 min

                Т:  let’s do the sums and write.

                      ex.1, p. 18 (зошит)

                

 

  1.    Summarizing. Saying goodbye.  Підсумки уроку. – 1 min
  • We are going to finish our lesson. You’ ve worked very hard. Thank you for the lesson. Thank you for your work today.
  • The lesson is over. Good bye, children!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку