Урок "Іменники. Назви істот та неістот"

Про матеріал
Розробка уроку для третього класу з теми "Іменники. Назви істот та неістот"
Перегляд файлу

Тема. Іменники. Назви істот і неістот

Мета:

Формування предметних компетентностей:

розширити  і поглибити знання учнів про іменник як частину мови; познайомити з термінами «назви істот» і «назви неістот»; учити розрізняти  їх за характеристиками, ознаками; розвивати вміння класифікувати предмети, ставити запитання до слів, розвивати мовлення, пам`ять, пізнавальний  інтерес; збагачувати словниковий запас учнів і вдосконалювати навички каліграфічного і грамотного письма.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування;

самоосвітньої: через самостійну роботу в класі;

здоров’язбережувальної: розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

загальнокультурної: дотримуватися правил поведінки на уроці; бачити прекрасне у природі і житті людей, берегти природу; виховувати любов до рідної мови та її багатозначності.

Обладнання: підручник Інна Большакова, Марина Пристінська  «Українська мова та читання»3 клас, конструктор LEGO, інтерактивна гра «Істота (Хто?), неістота ( Що?) », гра «Хто я?», кольорові слова: іменники, назви істот, назви неістот.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Хід уроку

  1. Вступна частина

Продзвенів дзвінок,

Покликав на урок.

  1. Повторення вивченого про іменник

    Вправа «Сенкан» 

Знайти у реченні  іменник. Довести, що знайдене слово є іменником (пригадати правило).

Світить яскраве сонце.

  1. Іменник
  2. Прикметники(2)
  3. Дієслова (3)
  4. Речення
  5. Слово-асоціація.

 

ІІ Основна частина

  1. Оголошення теми і завдання уроку.
  2. Очікувані результати (в кінці уроку потрібно збудувати вежу):

Жовта цеглинка – повторити вивчене про іменник.

Зелена цеглинка – познайомитись із терміном «назви істот»

Оранжева цеглинка – познайомитись із терміном «назви неістот»

Блакитна цеглинка – оцінити свою роботу на уроці

     3. Досліджуємо мовлення/взаємодіємо усно:

  • сортуємо назви-іменники за питаннями (вправа 1, с. 97);
  • уточнюємо: читаємо кольорову інформацію у підручнику (с. 97);
  • висновок (які слова називаються істотами, а які – неістотами).

    Фізкультхвилинка

  1. Застосовуємо набуті знання:
  • виписати іменники у два стовпчики (вправа 3, с. 97)
  • інтерактивна вправа «Істота (Хто?), неістота (Що?)» (https://learningapps.org/19994145)

ІІІ Заключна частина

  1. Гра «Хто я?»

             Правила гри

           Ведучий витягує картку із зображенням, яке він не бачить, і задає

           запитання іншим учням, які мають відповідати «Так» або «Ні».

           Завдання ведучого  - здогадатися що чи хто зображений на малюнку.

             -  Чому ми грали саме в цю гру на уроці?

  1. Рефлексійний аналіз

  Учні будують вежу:

  Жовта цеглинка – повторили вивчене про іменник.

  Зелена цеглинка – познайомились із терміном «назви істот».

  Оранжева цеглинка – познайомились із терміном «назви неістот».

            Залишилось лише оцінити свою роботу на уроці, щоб добудувати вежу.

  1. Гра «Світлофор»

            За допомогою кольорів світлофора кожен учень оцінює свою роботу на

            уроці.       

Блакитна цеглинка – оцінили свою роботу на уроці.

Вежу добудували.

  1. Домашнє завдання

С. 97, правило; с. 98, вправа 4.

 

docx
Додано
5 квітня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку