Перший урок
Воркшоп «Індивідуальний освітній маршрут
як засіб самореалізації учнів у технології створення ситуації успіху»
Однією з позицій оцінки якості освіти є оцінка індивідуальних досягнень учнів. Але у всіх учнів різні можливості, схильності, потреби, тому у кожного учня повинен бути і індивідуальний освітній маршрут, який може змінюватися в залежності від динаміки виникають освітніх програм і в залежності від розвитку психічних процесів школяра.
Індивідуальний освітній маршрут для учня з інклюзією дозволяє забезпечити індивідуальний розвиток кожного школяра. Цей урок з двох найскладніших дидактичних завдань: проектування індивідуального освітнього маршруту і організація по спроектованому індивідуальному освітньому маршруту самостійної роботи учнів на уроці. Індивідуальний освітній маршрут форма педагогічної підтримки особистісного та життєвого самовизначення учнів.
Для створення ситуації успіху використано авансування успішного результату через колективне повторення вивченого. І це допомагає вчителю висловити тверду переконаність у тому, що його учень обов’язково впорається з поставленим завданням. Це, в свою чергу, переконує дитину у своїх силах і можливостях.
Етапи уроку:
Документи учня
За матеріалами кейсу визначив (ла)
№ з/п |
Назва матеріалу |
Знаю |
Умію |
Бажаю дізнатись |
Здивовані |
Можу поділитись |
Не знаю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лист самоаналізу планів та інтересів
Індивідуальний маршрут складається самим учнем (разом з учителем і батьками) як план руху лабіринтами навчання і досягнення кінцевої мети залежно від власної старанності. Мета навчання за індивідуальним маршрутом — максимальне задоволення запитів учня, підвищення якості знань, умінь, економія енергії і часу.
ІОМ
учня (учениці) _______________________________ ____ класу
(ім’я, прізвище)
мета: ліквідація прогалин з предмету інформатика
Тема |
ЗУН |
Очікувані результати |
Завдання, способи роботи |
Термін |
Форма контроля |
Позначка про рівень виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Батьки (ознайомлені)
Класний керівник (ознайомлен)
Індивідуальний освітній маршрут за темою:
«назва теми»
Основний зміст теми |
Вимоги до теми |
|
Заняття №1 |
Знати:
Вміти :
Порівнювати :
Тощо за програмою |
|
Заняття № |
||
«Занурення» |
Індив. занят. |
|
Що цікавить |
||
«Відхилення» |
Сам. робота |
|
Як пов’язано з іншими предметами |
|
|
«Зупинка» |
Публікація результатів |
|
Мої досягнення |
||
«Нотатки від першої особи» |
||
Я знаю …. Я вмію виконувати ….. Було важко навчитись …. |
||
Таке навчання за ІОМ дозволить:
Змінюється роль вчителя по відношенню до учня під час навчально-виховного процесу: коучер, тьютер.
Додатки