Урок "Індивідуальний освітній маршрут як засіб самореалізації учнів у технології створення ситуації успіху"

Про матеріал
Перший урок розроблен у стилі воркшоп «Індивідуальний освітній маршрут як засіб самореалізації учнів у технології створення ситуації успіху», де учні самі обирають собі маршрут його реалізації за наданими матеріалами. Результат уроку - план індивідуального .маршруту вивчення інформатики за самоаналізом засвоєного у попередні роки.
Перегляд файлу

Перший урок

Воркшоп «Індивідуальний освітній маршрут

як засіб самореалізації учнів  у технології створення ситуації успіху»

Однією з позицій оцінки якості освіти є оцінка індивідуальних досягнень учнів. Але у всіх учнів різні можливості, схильності, потреби, тому у кожного учня повинен бути і індивідуальний освітній маршрут, який може змінюватися в залежності від динаміки виникають освітніх програм і в залежності від розвитку психічних процесів школяра.

Індивідуальний освітній маршрут для учня з інклюзією дозволяє забезпечити індивідуальний розвиток кожного школяра. Цей урок з двох найскладніших дидактичних завдань: проектування індивідуального освітнього маршруту і організація по спроектованому індивідуальному освітньому маршруту самостійної роботи учнів на уроці. Індивідуальний освітній маршрут форма педагогічної підтримки особистісного та життєвого самовизначення учнів.

Для створення ситуації успіху використано авансування успішного результату через колективне повторення вивченого. І це допомагає вчителю висловити тверду переконаність у тому, що його учень обов’язково впорається з поставленим завданням. Це, в свою чергу, переконує дитину у своїх силах і можливостях.

Етапи уроку:

  •                 діагностичний (пропоновані матеріали для порівняння свого досвіду та понять з людьми, що мають вже успіх у житті);
  •                 аналітично-дослідницький (пропоновані критерії та визначення компетентності за програмою, оцінити свій рівень);
  •                 організаційно-проектувальний (пропоновані наступні кроки до навчання предмету, визначити свій ІОМ за шаблоном таблиці);
  •                 корекційний етап (у листі самоаналізу визначити план руху з повторення)

Документи учня

За матеріалами кейсу визначив (ла)

№ з/п

Назва матеріалу

Знаю

Умію

Бажаю дізнатись

Здивовані

Можу поділитись

Не знаю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лист самоаналізу планів та інтересів

  1. Дата_________________________________________________________
  2. Прізвище_____________________________________________________
  3. Найзначніші події мого життя, що визначають моє майбутнє ___________
  4. Мені подобається займатися (я захоплююся) _________________________
  5. В майбутньому (через 5-10 років) я хотів би домогтися ________________
  1. Мені цікаві предмети ___________________________________________
  1. У мене є такі здібності та особистісні якості, знання й уміння, щоб добитися високих результатів з цих предметів ___________________________
  1. Для успішного навчання мені не вистачає ______________________
  1. Підсумки минулого навчального року ______________________________
  2. Із запланованого мені вдалося виконати ____________________________
  3.   Невиконаною виявилося ________________________________________, тому що____________________________________________________________
  4.   У результаті вивчення предметів _________________________________ для мене стало важливим _____________________________________________
  5.   У минулому навчальному році для мене самим значним було _________
  6.   Мої уявлення про себе за минулий рік змінилися ____________________
  7.   Мої освітні плани на поточний навчальний рік _____________________

Індивідуальний маршрут складається самим учнем (разом з учителем і батьками) як план руху лабіринтами навчання і досягнення кінцевої мети залежно від власної старанності. Мета навчання за індивідуальним маршрутом — максимальне задоволення запитів учня, підвищення якості знань, умінь, економія енергії і часу.

ІОМ

учня (учениці) _______________________________  ____ класу

(ім’я, прізвище)

мета: ліквідація прогалин з предмету інформатика

Тема

ЗУН

Очікувані результати

Завдання, способи роботи

Термін

Форма контроля

Позначка про рівень виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьки (ознайомлені)

Класний керівник (ознайомлен)

Індивідуальний освітній маршрут за темою:

«назва теми»

Основний зміст теми

Вимоги до теми

Заняття №1

Знати:  

 

Вміти : 

 

Порівнювати :  

 

Тощо за програмою

Заняття №

«Занурення»

Індив. занят.

Що цікавить

«Відхилення»

Сам. робота

Як пов’язано з іншими предметами

 

«Зупинка»

Публікація результатів

Мої досягнення

«Нотатки від першої особи»

Я знаю ….

Я вмію виконувати …..

Було важко навчитись ….

Таке навчання за ІОМ дозволить:

  •    зробити урок та власні знання особистісне значущими, дати їм практичне спрямування;
  •    направити діяльність учнів до пошуково-дослідницького, проблемного та проектного навчання;
  •    навчить учнів створювати особистий освітній простір, що забезпечує учням вибір та застосування індивідуальних способів і засобів навчання, формування ключових і предметних компетентностей особистості;
  •    прищеплювати інтерес до контрольно-оцінювальної діяльності учнів на аналізі та оцінці способів і результатів власної самостійної та самоосвітньої діяльності;
  •    зорієнтувати дитину на розуміння сенсу свого навчання у житті.

Змінюється роль вчителя по відношенню до учня під час навчально-виховного процесу: коучер, тьютер.

Додатки

Кейс уроку

Підручники

doc
Додано
27 липня 2019
Переглядів
1979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку