Урок інформатики 6 клас на тему "Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.."

Про матеріал

Цілі:

ü навчальна: сформувати поняття об'єкта в програмуванні; приклади властивостей об'єктів та їх значень.

ü розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;

ü виховна: виховуватиінформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Перегляд файлу

Урок №21 Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта

 

Урок 21. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття об’єкта в програмуванні; приклади властивостей об’єктів та їх значень.
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 17

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст.

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Обговорюємо

  1. Що таке спрайти в середовищі Scratch?
  2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch? Як їх можна переглянути?
  3. Якими способами можна створити новий спрайт у середовищі Scratch?
  4. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити тло Сцени?

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 17 ст.

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
4773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку