Урок інформатики у 2 класі
Тема уроку. Бесіда з БЖ. Малювання та збереження малюнків.
Мета курсу:
- різнобічний розвиток особистості дитини та її світоглядних орієнтацій,
- формування предметної, інформатичної й інших ключових компетентностей, необхідних їй для життя та продовження навчання.
Завдання:
- формування в учнів уявлення про роль інформаційно-комунікаційних технологій у житті людини;
- формування у дітей початкового досвіду використання комп’ютерної техніки для розв’язування навчальних, творчих і практичних задач;
- формування знань, умінь і навичок використання інструментів графічного редактора Paint 3D,
- створення та редагування малюнків в графічному редакторі «Paint 3D»;
- виховання інформаційної культури, культури розумової праці, уваги, самостійності, пізнавальної активності, творчості.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти:
запускає знайомі програми;
завершує роботу з програмою;
називає інструменти малювання у графічному редакторі;
обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату;
створює не складні малюнки за зразком;
вміє змінити колір контуру або тла об’єкта, обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора;
виконує завдання із розфарбування малюнків;
пропонує власні кольорові рішення малюнка;
оцінює результати своїх навчальних досягнень.
Обладнання:
Підручник («ЯДС. 2 клас» І. Жаркова).
Робочий зошит «Інформатика 2 клас».
Картки для роботи в парах.
Флеш пам’ять, оптичний диск, платівка, відеокасета, аудіокасета, карта пам’яті.
Програмне забезпечення, яке використовується: графічний редактор Paint 3D.
Презентація до уроку, створена в Power Point.
Зміст уроку
І. Самовизначення до діяльності (організаційний момент)
- Назвіть, будь ласка, до чого приємного ви доторкалися сьогодні вранці.
Олесь спізнився в клас на урок інформатики. Він без дозволу вчителя зайшов у кабінет, не знімаючи верхній одяг. Сівши за парту та знявши шапку, він почав розбирати рюкзак, дістаючи свої речі та розкладаючи їх по всьому столу. Перейшовши до практичної частини уроку, Олесь не давав займатися за ноутбуком, постійно смикав на себе мишку і сидів на краю стільця, згорбившись і прищурившись. Час від часу йому здавалося, що монітор брудний, і він протирав його рукою. Від великої кількості команд, які Олесь задавав ноутбукові, той геть завис, тому він вирішив полагодити його.
- Які правила поведінки та техніки безпеки порушив Олесь?
ІІ. Підготовка учнів до активного й свідомого засвоєння нового матеріалу
Що таке графічний редактор?
Розширення знань з теми: Krita - графічний редактор розроблений переважно для цифрового живопису та анімації. Krita володіє великим набором засобів для цифрового живопису, створення скетчів і формування текстур.
Перевірка виконання.
Фізкультхвилинка
ІІІ. Організація сприйняття та осмислення нової інформації.
Фізкультпауза для очей.
ІV. Підбиття підсумків уроку