Урок інформатики на тему "Графічний редактор"

Про матеріал

Конспект уроку інформатики 2 клас на тему "Графічний редактор"

Містить різні ігри, завдання для розвитку уяви, пам'яті.

Перегляд файлу

Тема. Графічний редактор

Мета: формувати поняття графічний редактор, формувати вміння працювати з програмою Paint; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика.

Обладнання: картки, презентація, казковий герой, жетони, ноутбук.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

І. Організація класу.

  1. Привітання.
  • Продзвенів дзвіночок, діти,

годі вам вже гомоніти,

зараз сядуть всі дівчата,

а за ними і хлоп`ята.

  1.  Представлення.
  • Мене звати Єлизавета Сергіївна і сьогодні урок інформатики проведу я.
     
  1. Перевірка готовності до уроку.
  • Чи всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати?
  • Тож приберіть усе зайве і приступаємо до роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Повторення правил техніки безпеки.
  • А зараз ми з вами зіграємо в цікаву гру, я вам кажу твердження, а ви якщо воно правильне плескаєте у долоні, а якщо не правильне тупочете ніжками.
  • Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)
  • Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)
  • Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)
  • Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)
  • На клавіатуру не можна нічого класти .(+)
  • Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)
  • Клавіатура має лежати на колінах.(-)
  • Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)
  • Можна чіпати будь-які дроти.(-)
  • Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)
  • Молодці, ви гарно впорались з цим завданням.
  1. Розминка (виведено на презентацію).

 

(відповідь дітей :

1. Відкрий пакет
2. Візьми миску
3. Налий молоко
4. Поклич котика)                                 
 

  1. Фронтальне опитування.
  • Яке ж слово ми отримали розгадавши кросворд? (алгоритм)
  • Що ж таке алгоритм? (порядок дій виконавця)
  • Де ми  можемо  зустріти алгоритми у нашому житті? (зробити чай..)
  • Як називається той хто виконує команди? (виконавець)
  • З яким виконавцем ви вже знайомі? (Рудий кіт)

ІІІ. Мотивація  навчальної  діяльності.

  1. Введення елементів  нестандартності.

Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

 

  • Сьогодні до нас на урок завітав Крихітка Єнот з цікавою палітрою фарб.
  • Він буде за вами спостерігати під час нашого з вами уроку і буде дарувати за активність яскраві жетончики.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.                                                                                - Крихітка Єнот до нас завітав не з просто так, а він хоче нас провести  у  чарівний світ малювання, за допомогою незвичайного графічного редактором Paint Tux  і хоче що б ми навчилися з ним працювати.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя у супроводі презентації.
  • http://skachaj.net/wp-content/uploads/2014/08/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9-Tux-Paint.jpgТи вмієш малювати олівцями і пензлями на папері. Можна також малювати й іншими предметами: паличкою на вологій землі або крейдою на дошці.
    Створювати дивовижні малюнки можна також за допомогою компютера.
    Для створення малюнків, ілюстрацій до казок, літературних творів, вітальних листівок тощо є спеціальна програма. Називається вона графічний редактор. Ми будемо вивчати графічний редактор TuxPaint. Англійське слово рaint означає «писати фарбами», а Tux- ім’я пінгвіна,
    персонажа, що супроводжуватиме тебе впродовж роботи з цією програмою.
    Значок графічного редактора знаходиться на робочому столі комп’ютера. Щоб запустити програму підведи до значка вказівник та двічі клацни лівою кнопкою миші. Почне працювати програма і перед тобою відкриється вікно цієї програми. Ти побачиш велике біле поле, схоже на аркуш паперу.
  • На ньому ми і будемо створювати малюнок. У нижній частині екрана розміщена палітра кольорів, на якій ти можеш вибирати колір малювання. У графічному редакторі можна малювати пензликом, а можна скористатись штампами та іншими інструментами для малювання. Ці інструменти можна вибрати на панелі інструментів, розташованій у лівій частині екрану.
  1. Бесіда.
  • Що означає слово  Tux? (ім’я пінгвіна)
  • А слово рaint? (писати фарбами)
  • Для чого слугує графічний редактор? (для створення та редагування малюнків)
  • Як можна запустити цю програму? (натиснути два рази лівою кнопкою миші на значок)
  • Де знаходиться інструменти і фігури? (на панелі інструментів)

 

  1. Робота з підручником.

  • Відкрийте свої підручники на сторінці  112, розглянемо  як правильно користуватись графічним редактором.

 

  1. Робота з картками.

- Зараз ми з вами попрацюємо на картках, які я вам роздам.
 

(відповідь дітей-правильна послідовність на малюнку під номером №1).

V. Фізкультхвилинка.

  • А зараз давайте з вами відпочинемо.
  • Встаньте всі із-за парт, дивимось на екран та повторюємо вправи які ви бачите.
  • Ми з вами відпочили і знову за роботу.

VІ. Практична робота з ПК.

  1. Інструктаж до практичної роботи.
    1. Інструментом крива лінія намалюйте дугу ; з'єднайте кінці відрізка і зігніть лінію в іншу сторону ; позначте лінію голови .

2. Інструментом Олівець намалюйте верхній і нижній плавник , луску і ротик .

3.Інструментом Кисть , діагональна настройка , намалюйте хвіст .

4. Інструментом Еліпс намалюйте великий виразний очей .

5. Розмалюйте  рибку жовтими і помаранчевими відтінками .

 

  1. Практична робота за комп’ютером .

- Діти, ви отримали завдання, ваше завдання намалювати гарну рибку, тому починаємо працювати!

VII. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Релаксація .
  • Зробимо відпочинок для оченят.

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз!

І на цьому – зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

  1. Гра для кмітливих (виведено на презентацію).
    (відповідь дітей:
    1. Дістань чашку, чайну ложку, чай, цукор
    2.Дістань пакетик чаю з коробки
    3. Поклади пакетик чаю в чашку
    4. Поклади шматочок цукру в чашку
    5. Візьми чайник з гарячою водою
    6. Налий гарячої води в чашку
    7. Розмішай
    8. Поклади лимон в чашку).


VIII. Підсумок уроку.

  1. Узагальнююча бесіда .
  • Що нового ви сьогодні дізналися?
  • Що ж таке графічний редактор Paint?
  • Для чого він слугує?
     
  1. Виставка кращих робіт.
  • Зараз я пройду і визначу яка в кого ж найгарніша і найстаранніша  робота.

 

  1. Оцінювання .
  • Хто отримав .. жетонів той дуже гарно попрацював, а хто зовсім не отримав я сподіваюсь наступного разу ви попрацюєте краще.

 

  1. Прощання.
  • Сьогодні я та Крихітка Єнот прощаємось з вами.
  • До побачення, до нових зустрічей!

 

docx
Додано
20 березня 2019
Переглядів
1138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку