Урок інформатики "Опрацювання векторних зображень. Додавання тексту"

Про матеріал
Конспект уроку інформатики "Опрацювання векторних зображень. Додавання тексту". Може бути використаний, як у 9-му класі, так і у 6-му.
Перегляд файлу

Малинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3

Вчитель: Нищенко Наталія Серіївна

Клас: 9

План-конспект уроку інформатики №

Тема: Опрацювання векторних зображень. Додавання тексту

Мета:

 

Навчальна: сприяти повторенню  учнями понять  комп’ютерна графіка,  растрове зображення,  векторне зображення  та призначення векторного графічного редактора; створити умови для формування вмінь додавати до графічних зображень текст та форматувати його; використовувати шари для створення зображень; удосконаленню навичок роботи в середовищі векторного графічного редактора ;

Розвиваюча: забезпечувати умови для формування вмінь аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвитку логічного мислення; комунікативної та інформаційно-комунікаційної компетентностей;

Виховна: сприяти формуванню власного естетичного смаку, толерантності та поваги до чужого інтелектуального продукту, вміння самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва; вихованню інтересу до предмета; інформаційної культури; бережливого ставлення до матеріальних цінностей (комп’ютерної техніки).

 

Міжпредметні компетентності: спілкування рідною мовою, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися впродовж життя, підприємницька.

 

Наскрізні змістові лінії: здоров'я і безпека, підприємливість і фінансова грамотність.

 

Обладнання:

Тип уроку: комбінований урок

 

Очікувані результати: учні пояснюють  зміст понять: комп’ютерна графіка;  растрове зображення; векторне зображення; описують : призначення векторного графічного редактора; порівнюють :  властивості векторних і растрових зображень; уміють : створювати й редагувати векторні зображення;  додавати до графічних зображень текст та форматувати його;  групувати і вирівнювати об’єкти;  використовувати шари для створення зображень; учні зможуть оцінювати рівень власних навчальних досягнень, прагнутимуть покращити практичні навички  роботи у графічному редакторі.

 

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Етап орієнтації

Створення сприятливого мікроклімату в класі. Привітання учнів.

 

Сьогодні на уроці, як і три роки тому,  у нас гості, але ми працюємо «як завжди»: не хвилюємося і отримуємо  задоволення від своєї роботи.

На полях зошита намалюйте, будь-ласка, смайлика, чоловічка, який би показував ваш настрій зараз.

- готовність учнів до уроку;

- присутні на уроці.

  1. Етап покладання мети та оголошення теми уроку
  1. Актуалізація опорних знань. Бесіда

З якою програмою ми познайомились на попередніх уроках?

Яке її призначення?

Для повторення раніше вивченого теоретичного матеріалу, пропоную уявити, що ми компанія  з розробки комп’ютерної графіки. Спочатку  обговоримо, коли  який вид графіки  краще застосовувати.  (вч задає питання – учні відповідають коротко)

Якими інструментами  ми вже вміємо працювати? (  )

Чудово, бачу ви вже фахівці у своїй справі ! Сьогодні перед нами стоїть нове  завдання -  створити   листівку до свята Масляної. (Звернути увагу на зображення на дошці (Додаток))

https://i0.wp.com/pryvitannya.com/wp-content/uploads/2015/02/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.jpg

 

 

Масляну святкували,
Люту зиму проводжали.
Були танці, були співи
Та й млинці усім на диво.
Ой, яке ж то гарне свято —
Вас дозвольте привітати!

 

 

 

 

З яким елементом листівки ми ще не працювали. (текст)

  1. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми і мети уроку.

Ми бачимо крафтові написи на вивісках, у меню ресторанів, на обкладинках Time, Forbes, у логотипах найбільших компаній – погляньте хоча б на Disney чи постери «Зоряних воєн». Я думаю ви погодитеся, що текст є дуже важливою частиною і векторних зображень. А у сучасному світі текст ще має бути цікавим не лише за змістом, а й за формою.

Виступи учнів про леттерінг, дудл, скетчі

Якою на вашу думку буде тема уроку?

Правильно, як можна додати текст і розмістити його вздовж контуру, ми дізнаємося під час вивчення теми уроку «Опрацювання векторних зображень. Додавання тексту. Робота з шарами».

- Тему уроку ви вже записали. А тепер скажіть, які ж ваші цілі,очікування?

(Сьогодні  я очікую від уроку…

Я хочу навчитися…

Я хочу повторити…

Я хочу спробувати…)

Ваші цілі я почула, і щоб їх досягнути, нам потрібно буде гарно попрацювати. Свої знання та роботу ви оціните, побачивши свою листівку у кінці уроку.

  • Скажіть, а чи будуть нам потрібні знання, вміння, навички, здобуті на цьому уроці?
  • Чи актуальною є наша тема уроку?

 

  1. Етап проектування.

Для вивчення матеріалу ми будемо працювати з підручником, щоб вдосконалити навички опрацювання інформації; та з навчальним відео – для тренування навичок  самонавчання;  у нас буде робота в парах – для поліпшення вміння ведення діалогу, висловлення і аргументації своєї точки зору; звичайно ми будемо працювати з комп’ютером,  тож повторимо правила  ТБ.

Повторення правил ТБ.

  1. . Етап реалізації.

Робота за комп’ютером.

  1. Який інструмент допоможе нам ввести текст.  ()

  Які параметри можемо змінювати?

Створюємо простий напис – Масляна

Вправа 4. Фігурний текст Ст 174. (Досліджуємо)

Фізхвилинка. 

  1. Пояснення з демонстрацією вчителя як розмістити текст  вздовж контуру

Вдосконалюємо напис.

  1. Додаємо малюнок (млинці, глечик і ін)
  2. Робота з підручником  ст. 171 п 24.5 як розміщувати об’єкти в різних шарах.
  3. Вдосконалення листівки. 

 

Якщо ви не проти пропоную підвести підсумки.

  1. Підсумковий етап
    1. Рефлексія

Отож, чи все нам вдалося? Чи досягли ви поставлених цілей?

Вправа «Незакінчене речення»: сьогодні на уроці

я дізнався(лася)…

я навчився(лася)…

я зрозумів(ла)…

найбільший мій успіх…

найбільше труднощів я відчув(ла)…

найбільше мені сподобалося…

свою роботу на уроці я оцінюю…

  1. Домашнє завдання.

Повторити правила техніки безпеки, опрацювати параграф 24.5 і 24.6 , підготуватися до  практичної роботи на  наступному уроці - придумати логотип для своєї школи або класу.

 

Додатки

Зображення, розміщені на дошці, для натхнення чи зразку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пов’язане зображення

   

 

Результат пошуку зображень за запитом "вареники вектор"

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лавріненко Надія Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
2141
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку