Урок.Інклюзія.Ознайомлення учнів з дією ділення. Знак ділення. Доба. Тиждень. Дні тижня

Про матеріал
Формувати обчислювальні навички в учнів та в учня з особливими потребами, розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати.
Перегляд файлу

1*Ознайомлення учнів з дією ділення. Знак ділення. Розв’язування задач

2*Доба. Тиждень. Дні тижня

Мета : скласти таблицю ділення на 2; формувати обчислювальні навички      учнів; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання : таблиця множення числа 2, мультфільм, малюнки, календар, надруковані дні тижня, надруковані букви.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1* 2*

  1. Повторення дії множення за малюнком
  2. Усна лічба

А) який вираз «зайвий» і чому?

3+3+3+3

4+3+4+4

4+4+4

2+2+2+2+2

Б) знайдіть загублене число і впишіть

  1. Робота на картці

2+3

5-1

7-4

5+2

1+0

5-0

6-4

 

 

ІІІ. Хвилинка каліграфії

Давайте згадаємо дні тижня. Перший день – понеділок. Цифра 1-пишемо. Другий день – вівторок. Пишемо-2. Третій – середа. Цифру 3 пишемо. Четвертий- четвер. Цифра-4. П’ятий день – п’ятниця. Цифра 5. Шостий день- вихідний – субота. Записали -6. І сьомий день- неділя. Цифра 7.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Робота в парі з роздатковим матеріалом

У вас на парті коробочка з квасолею. Візьміть 10 зернят. Розкладіть їх порівну на 5 частин. Скільки вийшло у кожній частині?

Що ми робили, яку дію виконували?

Сьогодні ми будемо вивчати дію ділення.

Запис на дошці приклада. 10:5=2

Ознайомлення зі знаком ділення.

V.  Вивчення нового матеріалу

  1. Перегляд мультфільму. З коментуванням.

1* 2*

  1. Робота з підручником

 

Для розв’язання задачі потрібно з’ясувати, скільки разів по 2 вміщується у 8. Така задача розв’язується дією ділення :-знак ділення.

Розв’язок на дошці.

 

Читання ланцюжком завдання

 

Учні з місця складають і записують за малюнком вираз на ділення.

Фізкультхвилинка

Завдання за підручником

Учні вимірюють довжину смужки та її частин , а потім складають задачу на ділення.

2.Робота за малюноком. Вивчення доби.

3. Робота з годинником.

 

Фізкультхвилинка

 

 

  1. Вивчення днів тижня за допомогою наочності та календаря.
  2. Пропис цифри 7

 

VI. Узагальнення і систематизація знань

Гра « Угадай слово»

Д-60  і-42  л-51   е-70   н-8   н-8   я-25   :-7

2х7-6=8 2+2+2+2=8 2х3+36=42

88-(20+8)=60 1+1+1+1+1+1+1=7 (57-7)+1=51

 

100-(50-20)=70    2х2+21=25

 

 

VII. Підбиття підсумків

Що вивчали сьогодні?

Що сподобалось?

 

1* Робота з класом

2* Робота з учнем ( інклюзивне навчання)

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2х7-6= 

2+2+2+2=   

 

2х3+36=

88-(20+8)=

 

1+1+1+1+1+1+1=     (57-7)+1=

 

100-(50-20)=  

   2х2+21=

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 січня 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку