1*Ознайомлення учнів з дією ділення. Знак ділення. Розв’язування задач
2*Доба. Тиждень. Дні тижня
Мета : скласти таблицю ділення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання : таблиця множення числа 2, мультфільм, малюнки, календар, надруковані дні тижня, надруковані букви.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
1* 2*
А) який вираз «зайвий» і чому? 3+3+3+3 4+3+4+4 4+4+4 2+2+2+2+2 Б) знайдіть загублене число і впишіть |
2+3 5-1 7-4 5+2 1+0 5-0 6-4
|
ІІІ. Хвилинка каліграфії
Давайте згадаємо дні тижня. Перший день – понеділок. Цифра 1-пишемо. Другий день – вівторок. Пишемо-2. Третій – середа. Цифру 3 пишемо. Четвертий- четвер. Цифра-4. П’ятий день – п’ятниця. Цифра 5. Шостий день- вихідний – субота. Записали -6. І сьомий день- неділя. Цифра 7.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку
У вас на парті коробочка з квасолею. Візьміть 10 зернят. Розкладіть їх порівну на 5 частин. Скільки вийшло у кожній частині?
Що ми робили, яку дію виконували?
Сьогодні ми будемо вивчати дію ділення.
Запис на дошці приклада. 10:5=2
Ознайомлення зі знаком ділення.
V. Вивчення нового матеріалу
1* 2*
Для розв’язання задачі потрібно з’ясувати, скільки разів по 2 вміщується у 8. Така задача розв’язується дією ділення :-знак ділення. Розв’язок на дошці.
Читання ланцюжком завдання
Учні з місця складають і записують за малюнком вираз на ділення. Фізкультхвилинка Завдання за підручником Учні вимірюють довжину смужки та її частин , а потім складають задачу на ділення. |
2.Робота за малюноком. Вивчення доби. 3. Робота з годинником.
Фізкультхвилинка
|
VI. Узагальнення і систематизація знань
Гра « Угадай слово»
Д-60 і-42 л-51 е-70 н-8 н-8 я-25 :-7
2х7-6=8 2+2+2+2=8 2х3+36=42
88-(20+8)=60 1+1+1+1+1+1+1=7 (57-7)+1=51
100-(50-20)=70 2х2+21=25
VII. Підбиття підсумків
Що вивчали сьогодні?
Що сподобалось?
1* Робота з класом
2* Робота з учнем ( інклюзивне навчання)
2х7-6=
2+2+2+2=
2х3+36=
88-(20+8)=
1+1+1+1+1+1+1= (57-7)+1=
100-(50-20)=
2х2+21=