Інтегрований урок за темою:
« Математична естафета»(математика + фізкультура)
Цілі: формування позитивної мотивації до вивчення математики;
розвивати і зміцнювати інтерес до математики; мотивувати пізнавальну і творчу діяльність на основі міжпредметних зв'язків; розвивати кмітливість, допитливість, логічне і творче мислення.Інтегрований урок за темою:
« Математична естафета» (математика + фізкультура)
Цілі: формування позитивної мотивації до вивчення математики;
розвивати і зміцнювати інтерес до математики; мотивувати пізнавальну і творчу діяльність на основі міжпредметних зв'язків; розвивати кмітливість, допитливість, логічне і творче мислення.
Коротка анотація.
Урок за типом «вдосконалення навичків вивченого матеріалу», на якому відпрацьовуються навички використання властивостей степеня з цілим від’ємним показником.
Специфіка уроку полягає:
- в інтеграції предмета математики та фізичної культури;
- застосування активних форм роботи;
- в корекції гіпер - активної поведінки.
Даний урок спланований більшою мірою на роботу командою, за типом змагань, розвитку навичок роботи в групі. А технологічні прийоми, сплановані в ході уроку, сприяють розвитку пізнавальної активності школярів, формують і розвивають інформаційну, комунікативну компетентність, знімаючи фізичну і психічну перевтому.
Урок проводять вчитель математики та фізкультури, пояснюючи по черзі виконання завдань. Для того, щоб виконати завдання з математики потрібно подолати перешкоду – завдання з фізкультури.
Урок розрахований на 45 хвилин.
Хід уроку
Урок розпочинає вч. фізкультури
1. Шикування класу. Розминка.
2. Вибір команд. Назва. Девіз. Представлення журі.
Урок паралельно проводять вч. математики та фізкультури
3.Основна частина (вчитель фізкультури наголошує на ТБ при естафеті; вчитель математики наголошує на застосування властивостей степенів та ілюструє свою доповідь презентацією)
Естафета 1 Команди вишикувані в шеренги. Перед кожною командою (шеренгою) встановлено по 2 обруча («дверний отвір»). По сигналу гравці кожної команди почергово швидко пробігають «двері» й на протилежній стороні майданчика виконують завдання № 1. Виграє команда, яка першою закінчила вправу.
1. Спростити вираз :
1. а-3: а-6 а) с5; б) а3 ; в) а-3 ; г) а6
2. с3: с-6 а) с5; б) с3 ; в) с9 ; г) а6
3. в-2: в-6 а) а5; б) в3 ; в) в-3 ; г) в4
4. к-3: к-6 а) к4; б) к3 ; в) к-3 ; г) а6
5. х5: х6 а) х-1; б) х3 ; в) х-3 ; г) х6
Естафета 2 Команди вишикувані в колони по одному, направляючий тримає в руках надітий на себе обруч. По сигналу він біжить до протилежної сторони майданчика , виконує завдання №2 і повертається назад. У обруч стає другий учасник, і вони в парі з першим повторюють завдання. Потім те ж утрьох і так далі. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
2. Обчислiть значення виразiв найзручнiшим способом:
1. 2-10∙26 а) 25 ; б) 2-4 ; в) 3-3; г) 56
2. 3-10∙36 а) 25 ; б) 2-4 ; в) 3-4; г) 56
3. 510∙5 -6 а) 25 ; б) 2-4 ; в) 3-3; г) 56
4. 2-10∙26 а) 25 ; б) 2-4 ; в) 3-3; г) 26
5. 610∙6-8 а) 62 ; б) 6-4 ; в) 3-3; г) 66
Естафета 3 Команди вишикувані в колони по одному, учні по черзі стрибають на скакалці до протилежної сторони майданчика, виконує завдання №3 і повертається назад. Передає скакалку наступному учаснику. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
3. Спростити вираз :
1. (а-4)3∙ а10 а) с5; б) а3; в) в-3 ; г) а-2
2. (у4)-3∙ у10 а) х5; б) у3; в) у-2 ; г) у-5
3. (в-3)3∙ в15 а) в5; б) в6; в) в-3 ; г) а-2
4. (с-2)5∙ с10 а) с0; б) с3; в) с-3 ; г) с-2
5. (х-1)3∙ х10 а) х5; б) х7; в) х-13 ; г) а-2
Естафета 4
Команди вишикувані в колони по одному, учні по черзі ведуть м’яч (в баскетбольній техніці) до протилежної сторони майданчика, виконує завдання №4 і повертається назад. Передає м’яч наступному учаснику. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
1. 62+20−31∙0 а) с4; б) 36; в) а; г) 37
2. 52+40−61∙0 а) 26; б) 36; в) а; г) 40
3. 33−20−31∙1 а) 21; б) 23; в) 0; г) 37
4. 101+20−31∙0 а) 11; б) 36; в) 15; г) 37
5. 62+20−31∙1 а) 34; б) 36; в) а; г) 37
Естафета 5 Команди вишикувані в колони по одному, учні по черзі ведуть м’яч (в баскетбольній техніці) до протилежної сторони майданчика, закидує м’яч у баскетбольне кольцо та виконує завдання №4 і повертається назад. Передає м’яч наступному учаснику. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
5. Спростити вираз :
1. с12 : с-2 ∙120 а) а52; б) с14; в) с-3; г) с10
2. а10 : а-2 ∙520 а) а12; б) а14; в) с-3; г) с10
3. х-8 : х-2 ∙420 а) х52; б) х-6; в) с-х3; г) х10
4. в12 : в-4 ∙320 а) в16; б) в-16; в) в-3; г) в10
5. у2 : у-2 ∙620 а) у4; б) у14; в) у-3; г) у10
Естафета 6 Команди вишикувані в колони по одному, учні по черзі виконують кувирок та 10 качків пресу, підбігають) до протилежної сторони майданчика, виконує завдання №5 і повертається назад. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
6. Обчисліть:
1. 512∙5-8 а) а4; б) 25; в)6 25; г) 125
2. 310∙3-8 а) 9; б) 6; в)6 25; г) 15
3. 712∙7-11 а) 49; б) 25; в) 7; г) 125
4. 69∙6-8 а) а4; б) 6; в)6 25; г) 125
5. 101∙10-2 а) 10; б) 0,1; в) 0,01; г) 100
Естафета 7 Команди вишикувані в колони по одному, учні по черзі ведуть м’яч (в баскетбольній техніці) до протилежної сторони майданчика, виконує завдання №4 і повертається назад. Передає м’яч наступному учаснику. Гра закінчується у той момент, коли всі учасники виконали завдання і вишикувалися у в.п.
6. Спростити вираз :
1. а) х9; б) х3; в) х-5; г) х6;
2. а) х9; б) а3; в) х3; г) х6;
3. а) х3; б) а3; в) х-5; г) х6;
4. а) х9; б) х3; в) х-5; г) х6;
5. а) х9; б) а3; в) х-5; г) х3;
4.Журі підводить підсумки і оголошує переможця, нагородження учасників.
Підсумок уроку: слово вч. фізкультури та вч. математики.
1