Урок історії "Україна у ХХ сторіччі"

Про матеріал

Даний дистанційний урок допоможе учням легко вивчити та закріпити навчального матеріалу та відкриває нові горизонти для вчителя. Об'єктивні потреби розвитку історичної освіти в Україні, практичного застосування вчителями історії електронних носіїв інформації і забезпеченість відповідними якісними матеріалами для роботи, аналіз наявних розрізнених доробок потребують дослідження та подальшого узагальнення з метою практичного застосування на уроках.

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

Наука і техніка стрімко вриваються у побут кожної людини. Нові технології приходять на зміну застарілим

і шкільна освіта не може собі дозволити залишитися на узбіччі цього процесу. Вона, як невід’ємна частина суспільної організації, також переживає добу перетворень та докорінного реформування, вимагає впровадження нових підходів до навчання підростаючого покоління. Новітні технічні засоби навчання та грамотне

їх використання на уроках історії надають учителю широкі можливості. Одним з таких рішень є використання електронних уроків та посібників. Даний дистанційний урок допоможе  учням легко вивчити та закріпити навчального матеріалу та відкриває нові горизонти для вчителя. Об’єктивні потреби розвитку історичної освіти в Україні, практичного застосування вчителями історії електронних носіїв інформації і забезпеченість відповідними якісними матеріалами для роботи, аналіз наявних розрізнених доробок потребують дослідження та подальшого узагальнення з метою практичного застосування на уроках.

Актуальність проблеми:

Основною метою створення даного уроку є аналіз теорії та практики написання і використання електронних навчальних посібників при вивченні курсів історії в загальноосвітніх школах, вивчення досвіду їх використання та перспектив на майбутнє. Основним завданням є донесення до історико - педагогічного загалу переваг використання електронних навчальних посібників та необхідності творчої співпраці технічно освічених спеціалістів, дослідників та практичних викладачів історії при створенні електронних навчальних посібників.

   

Дистанційний урок з історії України 10 клас

Автор учитель історії Ялтинської ЗОШ №2

Арабаджи І.М.

Тема заняття:  Україна у 1 половині  ХХ сторіччя

Мета: узагальнити, систематизувати та закріпити навчальний матеріал, який був вивчений протягом системи занять з підготовки до ЗНО з історії України, повторити основні поняття, дати, події, які вивчались протягом всього часу.

Розвивати вміння та навики учнів аналізувати та порівнювати історичний матеріал, робити висновки, працювати з завданнями різного рівня складності.

Виховувати у учнів почуття гордості за історію своєї країни, любов до історії.

Завдання та очікуваний результат: Вдосконалення та розвиток вміння учнів працювати з електронним навчальним посібником,  створювати навчальні презентації, висловлювати своє ставлення та оцінювати свою відповідь.

Навчально методичне забезпечення:

  1. Електронний підручник «Історія України 10 клас»
  2. Навчальні посібники з підготовки до ЗНО
  3. Дидактичний матеріал

Хід уроку

І. Мотивація

Шановні діти! Як ми розуміємо вислів: «Історія –наука,  яку ми творимо самі…»

 А ось, що про це сказав відомий політичний діяч, сер Вінстон_Черчилль : «Єдиний урок, який можна взяти з історії, складається в тому, що люди не мають можливості взяти з історії  ніяких уроків…»

Отже, друзі, вчить історію, бо не знаючи своєї минувшини, ми не зможемо досягти майбутнього

 

ІІ. Вивчення матеріалу:

Опрацюйте матеріал лекцій

https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=207bcdd418ca42d7353fa0e0978a68df&n=33&h=215&w=161 https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=346aea78a3013a8af246734dda9a254b&n=33&h=215&w=167 https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=16d7ff7f8a7d04901541f77da332f823&n=33&h=215&w=146

Лекція 1. «Українські землі у 1900-1914 рр»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoSG1aSER0TFRlWDA

http://ic.pics.livejournal.com/birserg_1977/69945048/786845/786845_600.jpg http://www.info-islam.ru/_pu/382/20379247.jpg

Лекція 2. «Перша світова війна та Україна»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoVUF1Wk52UHQxZ0E

https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=cca2338104def45c7b2d7efd4b84a59f&n=33&h=215&w=152 https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=17b368c71af931fe2a69d8263edfe704&n=33&h=215&w=138 http://fakti.ks.ua/uploads/posts/2016-01/1454064921_381eebc34ff5d62d618e7847d65f9241_500x317.jpg

Лекція 3. «Українська революція та Громадянська війна 1917-1920»

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoTXBwX2J6Z3REa2M

ІІІ. Практикум.

Виконайте практичні роботи за матеріалом лекцій:

Практична робота №1

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoYjFJR0hnTkFmVzg

 

Практична робота №2

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UobzVzM1Qzc21GMWc

Практична робота №3

https://drive.google.com/open?id=0B-rV_Vfr01UoUE9GMWdCNU9YM0U

 Відповіді до практикуму відправляти на електронну адресу azov1982@ukr.net

ІV. Підсумки уроку

 До наступного заняття підготувати презентацію на одну з лекцій

Презентації надсилати на електронну адресу azov1982@ukr.net

Критерії оцінювання презентації

За наслідками створення презентації та її представлення (виступу) виставляється оцінка.

Оцінка "відмінно" виставляється при:

  • відповідності змісту презентації темі;
  • наявності правильного оформлення презентації;
  • якісно підготовленої практичної розробки;
  • дотриманні всіх вимог щодо технічного й естетичного оформлення роботи і орфографічного стандарту.

Оцінка "добре" виставляється при наявності незначних недоліків у виконанні презентації та її оформленні.

Оцінка "задовільно" виставляється при наявності суттєвих недоліків у виконанні презентації, окремих недоліків у її оформленні.

Оцінка "незадовільно" виставляється при повній невідповідності вимогам щодо обсягу, оформлення та викладу змісту презентації.

 

Висновки:

Згідно вищевикладеного матеріалу можна зрозуміти, що електронні навчальні посібники є ефективним засобом навчання, який сприяє підвищенню рівня зацікавленості учнів предметом, їх якісну підготовку, розвиток творчого мислення, естетичного виховання. Аналіз забезпеченості електронними навчальними посібниками з історії свідчить про те, що  наразі частка таких посібників є незначною, сучасні посібники містять низку недоліків, які потребують подальшого усунення. Створення яскравого,

змістовного, функціонального, конкурентоспроможного електронного посібника з історії потребує співавторства фахівців: істориків, методистів, психологів і технічних спеціалістів.

 

 

 

 

 

Література та джерела:

  1. Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХІХ–ХХ століття. – Київ,2000.
  2. Сарбей В. Національне відродження України (Україна крізь віки.). – Київ, 1999 – Т. 10.
  3. Історія України в особах ХІХ–ХХ ст. – Київ, 1995.
  4. Історія України від найдавніших часів до сьогодення. Збірник документів і матеріалів / За заг. ред.А.П. Коцура, Н.В. Терес. – Київ; Чернівці, 2008.
  5. Історія України. Хрестоматія. У 2 ч. – Київ,1996.,Ч. 2.
  6. О Реєнт, О. Малій «Історія України 10 кл.» К. Генеза 2010.
docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
26 травня 2018
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку