Урок "Історичні архітектурні пам’ятки мого міста".

Про матеріал
Продовжувати формувати поняття «Батьківщина»; розширити знання учнів про своє рідне місто - Червоноград, його духовні і матеріальні скарби. Розвивати пізнавальний інтерес; монологічне мовлення. Спонукати учнів до творчого пошуку. Виховувати патріотичні почуття.
Перегляд файлу

Я досліджую світ.

Тема уроку.  Історичні архітектурні памятки мого міста.

Мета уроку. Продовжувати формувати поняття «Батьківщина»; розширити знання учнів про своє рідне місто - Червоноград, його духовні і матеріальні скарби. Розвивати пізнавальний інтерес; монологічне мовлення. Спонукати учнів до творчого пошуку. Виховувати патріотичні почуття.

Обладнання уроку: набір цеглинок LEGO,

Ранкова зустріч

1.

Привітання з імітацією рухів

 

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, легенькі хмарки!

Доброго ранку, зелені дубки!

Доброго ранку, люди привітні!

Хай усмішки сяють, працюють голівки.

Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви – бажаю і я!

 

 

2.

Крісло автора

 

Що з вивченої теми хотіли б запитати в автора. Я починаю:

- Як називається тема, яку вивчаємо у січні?

- Як можна поділити усі цінності? (матеріальні і духовні)

 

 

3.

Групова робота

Кожна дитина обирає улюблений колір цеглинки. Вчитель: -  Хай підніме догори червону цеглинку той, хто прокинувся сьогодні з гарним настроєм;

помаранчеву, хто привітався з рідними; жовту, хто до школи йшов пішки;

зелену той, кого підвезли; синю – хто радий зустрічі з друзями; блакитну – хто буде гарно працювати. Прошу підстрибнути тих, хто радий бачити нас усіх.

Використання цеглинок LEGO

 

4.

Щоденні новини

 

Число, місяць.

День.

Погода.

Прикмети дня.

 

Використання макету годинника, та Календаря погоди

1.

Актуалізація

 

Оголошення завдань уроку.

  1. Бесіда – розповідь
  • Ми з вами живемо у чудовому місті Червонограді. Колись воно звалось -Кристинопіль. Польський князь Потоцький назвав містечко, яке почало забудовуватись на честь своєї красуні дружини – Кристини. Наше місто поділене на 2 частини: стару і нову. – Хто догадався чому?
  • У старій частині міста знаходяться найстаріші архітектурні памятки культури. У новій частині – сучасні будинки, школи, церкви, парк відпочинку, Народний дім, будівля міської ради тощо.

 

2.

Усвідомлення змісту

 

  1.             Перегляд відеоролика
  • Подивіться відео, помилуйтесь красою нашого міста. Впізнайте відомі вам місця.
  1.             Робота Пошукового бюро

-У нас працювало Пошукове бюро. Зараз ми довідаємося, які історичні пам’ятки архітектури є у нашому місті?

  1.             Розширення і поглиблення знань учнів. Бесіда.

- На берегах якої річки розкинулось наше місто?

- Яку корисну копалину видобувають з надр землі?

- Де працює більшість населення нашого міста? Якими рисами характеру вони володіють?

  1.             Робота у Щоденнику вражень.

-Напишіть коротку розповідь «Місто, в якому я живу», «Що потрібно для того, щоб моє місто гарнішало ?», «Червоноград – місто щасливих людей»

Червоноград з висоти пташиного польоту.

https://www.youtube.com/watch?v=IQGcSYI2drs&feature=share

Виступи підготовлених учнів з проєктами (про собор св. Юра, церкву св Володимира, замок Потоцького)

3.

Рефлексія

 

Про які цінності ми сьогодні говорили на уроці: матеріальні чи духовні?

- Чи подобається вам зовнішній вигляд  замку Потоцького?  Чому він знаходиться у занедбаному стані? Хто має про нього потурбуватися?

 

4.

Домашнє завдання

Поцікавтесь, на чию честь названі вулиці міста? Як називаються райони міста? Люди яких національностей проживають у нашому місті?

 

 

docx
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку