18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Година спілкування з учнями

Про матеріал
Розвивати в учнів навички дотримання правил дорожнього руху в повсякденному житті, закріплювати за допомогою різних ігрових моментів знання, уміння та навички учнів з правил дорожнього та вуличного руху, виховувати почуття дружби, поваги до свого товариства.
Перегляд файлу

Година спілкування 2 клас на тему: «Веселе перехрестя»

Мета: Розвивати в учнів навички дотримання правил дорожнього руху в повсякденному житті; закріплювати за допомогою різних ігрових моментів знання, уміння та навички учнів з правил дорожнього та вуличного руху, виховувати почуття дружби, поваги до свого товариства.

Сьогодні, дітки, в нас підсумкове заняття з правил вуличного руху. Ми з вами вивчили правила дорожнього руху, навчилися ходити по вулицях, вже самі йдемо до школи. Тому добрий світлофорик запросив нас на «Веселе перехрестя».

( Свято починається з казки, яку розповідає вчитель)

В далекому місті, на далекому перехресті, жив був трьохокий світлофор. Він був суворий, але й справедливий як і всі світлофори на світі.

Весь час світлофор підмигував людям і автомобілям трьома очима : червоним, жовтим, зеленим. «Стій!», «Увага!», «Іди». І всі пішоходи та автомобілі терпеливо стояли і чекали, що їм скаже світлофор. Вони поважали його, тому що він турбувався про них.

Правда, траплялися таке – який-небудь чоловік зривався з місця і біг через вулицю на червоне світло. Ой, як тоді сердився світлофор! Він був готовий взяти за комірець порушника і розповісти про страшні пригоди, свідком яких він був. Але світлофор цього не робив, тому що в нього була дуже відповідальна робота. І, зійди він хоч на секунду зі свого місця, могла б трапитися трагедія, а світлофор цього дуже боявся.

І він поважно стояв, чітко несучи свою службу на перехресті. Вдень стояв. І вночі не спав. Та ось одного разу…

Світлофор:

Ти переходиш вулицю – спочатку зупинись,

До знаків світлофора спочатку придивись.

Тобі скажу я чітко, чи небезпек нема.

Трикольорові очі я маю недарма.

Завжди вони пильнують – ніколи бо не сплю.

З дітьми я не жартую, бо дуже їх люблю.

Виконую обов'язок сумлінно, як завжди.

Машини і тролейбуси біжать туди й сюди.

Пісня «Наш друг світлофор»

 (Незнайко їде на велосипеді)

Світлофор:

Знак червоний – зупинись,

Жовтий – хвилечку зажди,

А зелений – можна йти.

Незнайко:

Ти хто такий, щоб мене вчити?

Світлофор:

Я – світлофор. Допомагаю машинам і пішоходам виконувати правила дорожнього руху.

Незнайко:

Диви який поважний! Ми тут і без тебе обійдемося. Стоїш, вогниками блимаєш. Ось я сам на твоє місце стану і жодних дорожних пригод не буде.

Світлофор:

Якщо ви можете без мене обійтися, то я піду від вас.

Незнайко:

Іди собі. Плакати не будемо.

 (Світлофор виходить)

(Вулицею рухаються машини, велосипеди, які ідучи зіштовхуються)

Свистун:

Що тут сталося?

Пісня: «Що це скоїлося раптом?»

Гвинтик і Шпунтик (уриваючи один одного, розповідають про пригоду на дорозі з м'ячем.)

Незнайко:

Навіщо ви забрали мого веселого м'яча?

Я собі гуляю, нікого не займаю.

Мій дзвінкий веселий м'яч,

Ти куди побіг навскач?

Свистун:

Всі малятка мають знати,

Що з м'ячем не можна гратись

Та де їдуть щохвилини

І автобуси, й машини.

Стороженко:

Можна бігати й стрибати

І м'яча наздоганяти,

Лаштувати перегони

На подвір'ї, стадіоні.

Знайко:

Що, Незнайко, посмутнів?

Ти підвів нас малюків.

Я ж казав тобі, ще вчора:

«Поглядай на світлофора»

Незнайко:

Немає тут ніякого Світлофора.

Поспішайко:

А й справді, де подівся Світлофор?

У ранці же він тут стояв.

Незнайко:

Ет, можна обійтись і без вашого Світлофора, Стоїть лишень, блимає, аж очі болять від нього.

Стороженко:

Слухай, друже, знак дорожний.

Ставився не так собі.

Подружитись треба з кожним.

Допоможе він тобі.

Свистун:

Щоб не трапилося всяке,

Шанувати треба знаки.

На дорозі небезпечно,

То ж обачним буть доречно.

  1. Виступ інспектора ДАІ
  2. Гра «Червоний – Зелений»

(Вчитель тримає в руках 2 кульки – зелену, червону. Отримав зелену кульку – називай попереджувальний знак, а червону кульку – називай заборонні знаки. Не називаєш – вибуваєш із гри. А переможець отримує в нагороду повітряну кульку).

Свистун: (До Незнайка)

Ну, мій друже, доведи

Що урок засвоїв ти.

Незнайко:

Червоне світло, як завжди,

«Спинись», - наказую усім.

А жовте, мовить: «Зачекай»

Зелене: «Йди часу не гай»

Поспішайко:

Друзі, а як же нам повернути Світлофора?

Стороженко:

Світлофор, йди сюди

Та очима посвіти,

Щоб ми знали, куди йти,-

Чи туди, а чи сюди.

(З'являється світлофор)

Незнайко:

Світлофоре, вибач, я більше не буду грати м'ячем на дорозі.

Свистун:

Промовляє він без слів.

Світлом добрих кольорів.

Стороженко:

Знак червоний – треба стати.

І хвилинку зачекати.

Свистун:

Жовтий мовить: «Будь готовий»

А зелений: «Йди здоровий»

Пісня світлофора

 (Діти йдуть в парах за правилами світлофора.)

 

docx
Додано
26 серпня 2020
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку