Урок із основ здоров'я на тему " Перша допомога при травмах"

Про матеріал

Урок із основ здоров'я проводиться в нестандартній формі з використанням практичних занять , де учні можуть показати не лише свої знання з даної теми , а і практично надати допомогу в складних ситуаціях, що веде до адаптації дітей до життя в суспільстві, чого вимагає нова школа.

Перегляд файлу

Тема уроку: Гігієна людини. Догляд за одягом та взуттям.

Мета уроку: поглибити та розширити знання учнів з теми «Особиста гігієна», вивчити назви засобів та предметів гігієни,охарактеризувати основні вимоги до предметів та засобів гігієни, розвивати здоров’язберігаючі компетенції дітей, вчити доглядати за одягом т взуттям, виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

                                                          Хід уроку

1.Організаційний момент.

2. Очікування

-З яким настроєм ви прийшли на урок?

-Чого чекаєте від уроку?

3.Повідомлення теми та мети уроку

-Сьогодні на уроці ми поговоримо про значення охайності для здоров'я людини.

4. Асоціативний кущ

 \ /

 \ Здорова людина     /

   \ /

-Наш урок буде проходити під гаслом: «Буду чистим і охайним , то й здоровим буду я».

-Які ще вислови про здоров'я знаєте ви?

-Не поспішай гарно вдягатись, а поспішай умиватись.

-Чиста вода –для хвороби біда.

-Без здоров'я нема щастя…

5 .Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

А)Робота над загадками

- Сьогодні нам прийшло повідомлення від Мийдодіра:

«Дорогі мої третьокласники!

Дуже радий за вас, що ви прагнете бути здоровими. Посилаю до вас своїх помічників. Бажаю всім здоров’я.»

Вибігає Бруднуля.

-Ба, диви які гарненькі .

Всі чистенькі та біленькі.

Як ся маєш, як живеш?

Іди до мене обіймеш?

Яку сукню ти наділа.

Я б такої не хотіла.

Дуже чиста та яскрава.

От у мене інша справа.

Ось і риба, і сметана,

Помідори, кетчуп, паста,

Клей, чорнило,синя фарба.

Мені сукня до вподоби

Не зміню її ніколи.

_Та це ж не помічниця Мийдодіра. Це ж Бруднуля.

  • А де ж помічники?

Помічник 1

Коли пінюсь- на бруд злюсь.

Людям я допомагаю.

Всі мікроби з них змиваю.

Сама ж худну й пропадаю.

-Так , діти, це мило.

Мило найбільший ворог бруду. Бруд можна змити лише милом.

А яке мило краще миє? Те що сильно піниться ,чи те , що мало?

Піна складається з маленьких бульбашок з повітрям, які труться об шкіру і збирають бруд з пилу, поту, жиру.Тому краще те , що має багато піни.

Помічник 2.

Костяна спинка,

На черевці –щетинка.

По зубах стрибає,

Всі кришки виганяє.

-Так. Це зубна щіточка. Вона вже давно є предметом гігієни. Довгий час нею могли користуватись лише багаті люди. Замість зубної пасти використовували попіл з горілих оленячих рогів. А ось прості люди протирали зуби крейдою або настоєм м’яти.  Ось французи придумали для дітей щіточку з музикою.

Наші класні дизайнери також пофантазували і  створили свій дизайн та назви  пасти для дітей.

Давайте послухаємо молодих дизайнерів.

_Де ж  треба зберігати щіточку після чищення зубів?

(Щіточку зберігають у стаканчику ,вгору щетинкою. Після чищення помити її милом , добре прополоскати).

Практична робота учнів з дзеркальцем.

-Подивіться на зубки. Ви бачите щілинки між зубами, в які попадає їжа і частково залишається . На допомогу приходить щіточка, паста, зубна нитка.

(Учитель демонструє на макеті зубів  правила чищення )

Помічник 3.

Зубастий, а не кусається.

По голові тиняється.

Як він називається.

Перші гребінці були з кісток тварин. Розчісуючи вволосся, ми масажуємо голову і від цього волосся росте швидше і стає густішим. Гребінець треба мити щіткою з  милом 1 раз на тиждень від бруду.

Забороняється розчісувати мокре волосся.

Гребінцем  розчісуємо волосся на протязі 5-10 хвилин.

Купувати їх треба дерев'яні, костяні  .Від них не електризується волосся, а також із закругленими зубцями, щоб не подряпати щіру на голові.

(Робота з гребінцями)

Помічник 4.

Я в пригоді стану всім

І дорослим і малим.

Витру сльози і носи

При собі мене носи.

В давнину хустинку використовували для витирання зубів. Пізніше вони стали прикрасою в багатих людей. Ці хустинки були прикрашені вишивкою, дорогоцінним камінням.

В наші часи хустинка є предметом гігієни. Носити її треба в кармані або сумці в складеному вигляді.

-Для чого люди використовують хустинки?

(Практична робота з вологими серветками ).

 -Протріть руки вологою серветкою. Що ви бачите?

При чханні хворої людини з крапельками слині вилітає до 40 тис. мікробів та вірусів на відстань3-4 метри.

-Які ще засоби та предмети  гігієни ви знаєте? (Вушні палички, шампунь).

-Охайними повинні бути і руки. Тому обрізати потрібно своєчасно і правильно нігті. (На руках округло, на ногах прямо).

Б) Охайний вигляд доповнюється одягом та взуттям.

Сьогодні наші дизайнери «Настя і компанія» пропонують вашій увазі нову колекцію одягу.

Одяг повинен відповідати вашому розміру, щоб він був зручним, а також відповідав порі року , події, заняттю.

 

Робота в групах

(На столі лежать речі для роботи в групах)

1 група розподіляє ескізи одягу по категоріях : зима, літо, спорт, школа.

2 група- добирає необхідні речі для догляду за одягом за поданою пам'яткою.

3 група- добирає необхідні речі для догляду за взуттям , опираючись на пам'ятку.

Кожна група коментує пророблену роботу.

В) Практична робота №1

Зав'язати шнурки на черевику.

Практична робота№2

Компактне складання носочків.

6.Підсумок уроку

-Чи справдились ваші очікування?

Що нового ви дізнались?

Чи допоміг наш урок Бруднулі?...

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку