Урок "Карнавал тварин"

Про матеріал
Розробка уроку з мистецтва(музика) для 2 класу. Тема уроку "Карнавал тварин"
Перегляд файлу

Вчитель музичного мистецтва

сзш№14 м. Сєвєродонецьк

Купіна Інна Іванівна

розробка уроку з музичного

мистецтва 2 клас НУШ

 

 

 

 

ТЕМА:  КАРНАВАЛ ТВАРИН.

 

 

 

МЕТА: Продовжити знайомство з можливостями музики відображати навколишній світ. Вчити пов’язувати характер музики зі змістом творів візуального мистецтва. Продовжити роботу над вокально-хоровими навиками. Формування ключових, мистецьких предметних та між предметних компетентностей, необхідних для художньо – творчого самовираження в особистому та  суспільному житті.

 

 

 

МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ: К.Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин» (Слон, Королівський  марш Лева)

 м/ф - «Лис Микита», «Король Лев».

 В.Гребенюк «Левеня»

 Поспівка  «Гав, гав»

 

 

 

ОБЛАДНАННЯ - комп’ютер.

  

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ.

  1. Організаційний момент.

 

Привітання вчителя.

 

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішити –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш надзвичайний,

«Грою» - всі його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим

Ти активним мусиш буть.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

 

Учитель. Щоб дізнатися, куди ми сьогодні помандруємо, спробуйте відгадати загадку.

 

 От так диво! Все, як в казці.

 Радість, сміх, чарівний бал,

 Діти, птахи, звірі, маски

 Чудо це є - ? (карнавал).

 

Відповіді учнів.

 

  1. Основна частина уроку.

 

Учитель. Сьогодні всіх, запрошено на музичний карнавал. Це свято з веселими вигадками, перевдяганнями в яскраві костюми, співами й танцями.

 Композитор Каміль Сен-Санс створив фантастичний музичний карнавал. Його героями є тварини, які хизуються своєю силою, спритністю і красою, інколи пустощами.

 

 Здивувалась дітвора:

 Це тварина чи гора?

 Як же їсть він, як він п’є?

  А для цього хобот є!

Відповідь учнів.

 

Учитель. Розкажіть, який вигляд має ця тварина?

 

Відповідь учнів. Учні усно описують зовнішній вигляд тварини.

 

Учитель. Діти послухаймо, який музичній портрет намалював за допомогою звуків композитор Каміль Сен-Санс.

 

Слухання. К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин» Слон.

 

Учитель. 1)Які звуки ви почули високі чи низькі?

 2)Який темп музичного твору?

 3)Які музичні інструменти використав композитор?

 

Відповідь учнів.

 

Учитель. Ми з вами знаємо, що особливе забарвлення звуку властиве певному інструменту чи голосу, називають тембром. Кожен інструмент має власний «колір», який неможливо сплутати.

 Ще один звір з’явився на музичному карнавалі.

Відгадайте:

 Шевелюра жовтогрива,

 Величезна і красива.

 Чутно грізний його рев,

 Звірів цар, володар ….. (лев)

 

Відповідь учнів.

 

Учитель. Послухаймо, якою музичною мовою композитор малює лева.

 1)Який характер має тварина: грізний чи лагідний?

 2)Які музичні інструменти використав композитор?

 

Відповідь учнів.

 

Учитель. У п’єсі «Королівський марш Лева» звучать фанфари та хроматичні ходи, які зображають переможну ходу і гарчання лева.

 Зараз ми з вами трішечки розважимося. Ще раз послухаємо цю п’єсу і під музику за допомогою жестів та міміки передамо характер лева.

Учні під музику демонструють характер лева.

 

Учитель. З якими тваринами ми сьогодні зустрілись на нашому музичному карнавалі?

 

Відповідь учнів.

 

Учитель.  Чим відрізняються музичні портрети лева та слона із циклу К. Сен-Санса «Карнавал тварин» за характером музики та темпом?

 

Відповідь учнів.

 

  1. Руханка.

 

  1. Вокально-хорова робота.

 

Розспівування. На прикладі поспівки повторимо тривалість нот, сплескавши їх у долоні.

 

 

 

 

Виконуючи поспівку діти плескають ритм.

 

Учитель.  А зараз діти ми познайомимося з піснею В.Гребенюка «Левеня»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Робота над піснею по фразах. Розучування мелодії та ритму.

Наступного уроку ми продовжимо працювати над піснею. А зараз, діти, пригадаймо, які мультфільми про лева ви бачили?

 

Відповідь учнів.

 

Перегляд фрагментів мультфільмів «Лис Микита», «Король Лев».

 

  1. Підсумок уроку.

 

Ми сьогодні на уроці гарно попрацювали. Молодці. Згадаймо з якими тваринами познайомились? Який композитор написав ці твори? Добре. Адже ми переконалися, що можемо без зайвих слів розуміти музичну мову. На наступному уроці ми продовжимо знайомитися з іншими тваринами із циклу «Карнавал тварин» композитора К. Сен-Санса.

 

Використана література:

 

  1. Підручник «Мистецтво» 2кл. Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило 2019р.;
  2. Підручник «Мистецтво» 2кл. Л.Масол, О.Гайдамака, Н.Очеретяна, О.Колотило 2012р.;
  3. Навчально-методичний посібник О.Просіна. Технології інтегрованого викладання предметів «Мистецтво» та «Художня культура» в загальноосвітній школі.

 

docx
Додав(-ла)
Купина Инна
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
7 травня 2020
Переглядів
4093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку