Урок"Різнецеве порівняння"

Про матеріал
На основі порівняння сукупностей предметів формувати свідоме розуміння різницевого порівняння чисел. Ознайомити із задачами на різницеве порівняння. Закріплювати обчислювальні навички. Виховувати патріотичні почуття.
Перегляд файлу

Тема:   Різницеве порівняння чисел.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 

                             Сьогодні, сподіваюсь, у нас буде цікавий урок.

                             До знань з математики ми зробили ще крок.

                             Ми будемо вчитися не просто слухати, а й чути,

                             Не просто дивитися, а й бачити,

                             Не просто відповідати, а й міркувати,

                             Чітко і плідно будемо працювати.

 

   - У цьому нам сьогодні допоможе музика і все що з нею повязано.

У чудовій музичній країні живе багато інструментів. Кожен інструмент може  звучати окремо, але коли вони збираються, то утворюється оркестр. Так і ми з вами сьогодні, будемо працювати, як самостійно, так і разом – колективом.

 

II. Повторення вивченого матеріалу

 

  • Визначте, які доданки сховалися за музичними інструментами.

 

 

5+= 6     7 + C:\Users\Администратор\Downloads\94b536910989695.jpg =9  3+C:\Users\Администратор\Downloads\Detskiy_muzikalniy_instrument_Garmoshka_5a2488968169b.jpg=3

+ 4 = 8      C:\Users\Администратор\Downloads\8542025_Baraban_Gusarskij.jpg + 2 = 8  C:\Users\Администратор\Downloads\2343215.jpg+ 1= 10

 

 

 

 

III. Ознайомлення з новим матеріалом

1. Запропонуйте дітям порівняти кількість елементів множин способом складання пар.

C:\Users\Администратор\Downloads\155550-1.jpg        C:\Users\Администратор\Downloads\загружено (1).jpg                  

  • Скільки дітей?
  • Скільки барабанів.
  • Складемо пари.
  • Скільком дітям не вистачило інструментів?
  • На скільки барабанів менше, ніж дітей?
  • На скільки дітей більше, ніж барабанів?

 

 

                     C:\Users\Администратор\Downloads\nabor_dshi.jpg  

 

  • Скільки дітей?
  • Скільки гитар?
  • Складемо пари.
  • Скільком дітям не вистачило інструментів?

- На скільки гитар менше ніж дітей?

- На скільки дітей більше ніж гитар?

 - Як знайти на скільки більше чи на скільки менше одне число, ніж друге?

 Щоб знайти на скільки більше чи на скільки менше одне число за інше, треба від більшого відняти менше.

 

- Як знайти на скільки барабанів менше, ніж дітей, а дітей більше, ніж барабанів?

-Треба від 5 відняти 4 дорівнює 1.

- Як знайти на скільки гитар менше, ніж дітей, а дітей більше, ніж гитар?

-Треба від 5 відняти 3 дорівнює 2.

- Запишіть ці вирази на своїх аркушах.

 

2. Первинне закріплення відношення різнецевого порівняння.

 

C:\Users\Администратор\Downloads\img7.jpg

 

 

 

 

 

Завдання 1

  • На  квітковій галявині  гралися музичні нотки. За ними доглядав тато СКРИПІЧНИЙ КЛЮЧ.
  • Порахуйте, скільки  у тата було діточок?
  • Його синочки дивляться вправо. Полічіть їх. (6)
  • Донечки поглядають вліво. Скільки донечок?(2)
  • Отже, хлопчиків на 4 більше, ніж дівчаток, а дівчаток — на 4 менше, ніж хлопчиків.
  • Як дізнатися, на скільки 2 менше від 6? Складіть вираз.

Завдання 2

  • На цій галявині росло багато різнокольорових квітів.
  • Порахуйте, скільки квіточок блакитного кольору?(5)
  • Скільки червоного? (4)
  • Яких більше і на скільки? Як дізнатися? Складіть вираз.

IV. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk

V. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

1. Закріплення навичок додавання і віднімання  в межах 10. Спочатку треба розвязати вираз, а потім розгадати зашифроване слово.

C:\Users\Администратор\Downloads\img6.jpg                  

        10 – 2 =

 

  8 – 1 =

 

  5 + 4 =

 

  1 + 0 =

 

 

2. Розвяжи приклади та розфарбуй музикантів у відповідні кольори.

 

C:\Users\Администратор\Downloads\40.jpg
 7          8     9   10
       зелений       жовтий           синій        червоний

3. Гра «Так або не так»

У барабана 4 палички.

У скрипки один смичок.

2 сигнали у світлофора.

У веселки 6 кольорів.

У тижня — 7 днів.

У трикутника — 4 сторони.

VI. Підсумок уроку. Рефлексія

— Як дізнатися, на скільки одне число більше від другого?

— Що сподобалося на уроці?

— У чому ви зазнали труднощів?

docx
Додав(-ла)
Сокіл Наталія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку