Тема: Різницеве порівняння чисел.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Сьогодні, сподіваюсь, у нас буде цікавий урок.
До знань з математики ми зробили ще крок.
Ми будемо вчитися не просто слухати, а й чути,
Не просто дивитися, а й бачити,
Не просто відповідати, а й міркувати,
Чітко і плідно будемо працювати.
- У цьому нам сьогодні допоможе музика і все що з нею пов’язано.
У чудовій музичній країні живе багато інструментів. Кожен інструмент може звучати окремо, але коли вони збираються, то утворюється оркестр. Так і ми з вами сьогодні, будемо працювати, як самостійно, так і разом – колективом.
II. Повторення вивченого матеріалу
5+= 6 7 + =9 3+=3
+ 4 = 8 + 2 = 8 + 1= 10
III. Ознайомлення з новим матеріалом
1. Запропонуйте дітям порівняти кількість елементів множин способом складання пар.
- На скільки гитар менше ніж дітей?
- На скільки дітей більше ніж гитар?
- Як знайти на скільки більше чи на скільки менше одне число, ніж друге?
Щоб знайти на скільки більше чи на скільки менше одне число за інше, треба від більшого відняти менше.
- Як знайти на скільки барабанів менше, ніж дітей, а дітей більше, ніж барабанів?
-Треба від 5 відняти 4 дорівнює 1.
- Як знайти на скільки гитар менше, ніж дітей, а дітей більше, ніж гитар?
-Треба від 5 відняти 3 дорівнює 2.
- Запишіть ці вирази на своїх аркушах.
2. Первинне закріплення відношення різнецевого порівняння.
Завдання 1
Завдання 2
IV. Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk
V. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.
1. Закріплення навичок додавання і віднімання в межах 10. Спочатку треба розв’язати вираз, а потім розгадати зашифроване слово.
10 – 2 =
8 – 1 =
5 + 4 =
1 + 0 =
2. Розв’яжи приклади та розфарбуй музикантів у відповідні кольори.
7 8 9 10
зелений жовтий синій червоний
3. Гра «Так або не так»
У барабана 4 палички.
У скрипки один смичок.
2 сигнали у світлофора.
У веселки 6 кольорів.
У тижня — 7 днів.
У трикутника — 4 сторони.
VI. Підсумок уроку. Рефлексія
— Як дізнатися, на скільки одне число більше від другого?
— Що сподобалося на уроці?
— У чому ви зазнали труднощів?