Конспект уроку - казки " Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Обчислення виразів.

Про матеріал
Конспект уроку - казки з математики для учнів 1-го класу за програмою НУШ за темою:" Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Обчислення виразів."
Перегляд файлу

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Обчислення виразів.

 Мета: формувати обчислювальні навички.

 Навчальна: закріпити знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння додавати до меншого числа більше; закріпити знання складу чисел, формувати вміння виконувати додавання і віднімання на основі складу чисел; закріпити знання правила знаходження невідомого доданка, формувати вміння знаходити невідомий доданок.

Корекційно - розвивальна: розвивати мислення учнів, увагу, пам'ять..

Виховна: виховувати зацікавленість, кмітливість

Тип уроку: формування умінь та навичок

Вид уроку: урок-казка

Обладнання:      казкові персонажі, картки, лічбовий матеріал, сигнальні карточки, геометричні фігури, картки з завданням, дидактичні ігри, презентації, LEGO “Шість цеглинок”.

 

 

                                                            Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.Привітання.

Вч.: Наші гості примостилися,

Діти їх роздивилися.

Привіталися, посміхнулися

І до мене повернулися.

Гості хочуть побачити які працьовиті і старанні учні в 1 класі. Урок наш незвичайний. А відкритий – перший у вашому житті, тож я вас запрошую до наполегливої праці.

2.Психологічне настроювання. 

 Налаштуємося на роботу.

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

-Тож  часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

  Девіз  уроку:

                        Міркуємо – швидко

                        Відповідаємо – точно!

                        Рахуємо – вірно,

                        Пишемо – гарно.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Асоціативний кущ

- З чим в нас асоціюється слово казка?

Розминка : Вікторина – казка « Знаєш ти казку?»

2. Повідомлення теми і мети уроку.

Вч.:Діти, я сьогодні зустрітила Білосніжку, вона принесла нам листа. Зараз я його вам прочитаю.

«Добрий день, діти!

Пишу вам із чарівної країни Математики. У нашому королівстві сталося нещастя: злий чаклун тут усе зачарував і сховав Королеву Математики у високу вежу.

Допоможіть нам, будь ласка!»

Вч.: Діти, а ви б хотіли врятувати Королеву Математики?

Вч.: Тоді вирушаймо в дорогу. А дорога в нас буде важка й небезпечна.  Адже врятувати Королеву і повернути її в королівство можуть тільки уважні, старанні, кмітливі, сміливі діти. Подорожувати будемо під девізом «Математику ми любим, з математикою дружим».

– Ви згодні пройти перевірку на кмітливість, старанність, уважність? А допомагати нам буде Білосніжка та 7 гномів, які будуть нам давати завдання.

Завдання від першого гнома.

3. Гра – тестування «Так чи ні»

  • Я вважаю, щоб зменшити, треба відняти. (Так)
  • Я вважаю, що 8 – 5 = 2. (Ні)
  • Я вважаю, щоб збільшити, треба додати. (Так)
  • Я вважаю, що 6 збільшити на 4 буде 10. (Так)
  • Я вважаю, що чотирикутник має 3 сторони. (Ні)
  • Ви молодці. Я бачу, що ми можемо вирушати у подорож.

Завдання від другого гнома.  

  • На чому будемо подорожувати?

4. Графічний диктант.

IІI. Повторення вивченого матеріалу.

Завдання від третього гнома.

  1. Математична вікторина « Склад числа 8,9,10»

Гімнастика для очей. (Валеологічна хвилинка) 

Втомилися наші оченята, їм теж потрібно відпочити.

а) «Тік-Так» (Показати, як працює годинник)

б) Кругові оберти за годинниковою стрілкою і проти.

в) Рухи очима зверху – вниз.

 г) «День-Ніч» (Сильно заплющити очі, відкрити).

Завдання від четвертого гнома.

— Білосніжка прийшла до нас зі своїми гномами.. А  гноми дуже люблять , коли працюють в групах.

— Давайте згадаємо правила роботи .( Кожен має право висловити свою думку, інші повинні вислухати. Група має працювати так. щоб не заважати іншим групам.)

-Гном хоче знати, як ви добре знаєте казки, та вмієте швидко рахувати.

2.Математична гра. Склади казку.

Завдання : Зібрати казку та вгадати її назву.

Умови: Для того, щоб зібрати картинку, потрібно розв’язати вираз. Складаємо в поряду зростання за відповідями.

( робота учнів)

  • Гноми задоволені вашою роботою, тому пропонують вам відпочити.

3.Фізкультхвилинка.

Завдання від п’ятого гнома.

  • П’ятий гном дуже хоче, щоб ви підкріпились перед головним випробуванням. Та пропонує вам позбирати яблучка.
  • В яких казках зустрічаються яблучка?

4.Гра «Яблучка».(  робота з числовим віялом)

Завдання від шостого гнома.

-Білосніжка з гномами дізнались, що королева Математики знаходиться у великій вежі. Як що ви збудуєте правильну вежу, то чари розвіється  корона королеви засяє і все  стане на свої місця.

5. Арифметична вежа.

( Діти розв’язують прилади, та строять вежу з лего)

Завдання від сьомого гнома.

6. ) Геометричний матеріал

Порахуйте кількість трикутників на кожному малюнку.

D:\Не удалять\Математика 1 класс\Рисунок3.jpg

-Білосніжка і гноми дуже задоволенні вашими відповідями. Ви гарно вмієте лічити. Їм дуже сподобалося з вами працювати. Але їм пора повертатися в свою казку.

- Так Королеву Математики врятовано. Але вона поспішає у своє королівство, бо чула, яке лихо там коїться, тому написала листа і передала мені, щоб я вам його зачитала.

«Я, Королева Математики, дуже вдячна вам – сміливим, добрим дітям. Ви пройшли складний і небезпечний шлях. Ви почесні жителі країни Математики. Усім бажаю успіхів у навчанні».

ІІІ.Підсумок уроку. Рефлексія уроку.

  • Ось і завершилась наша подорож. Давайте висловимо свої враження про неї.
  • Що вам сподобалось? Чи було цікаво?
  • Які виникли труднощі?
  • Покажіть сигнальчик, з яким настроєм ви повернулися додому? Чому?
  • То ж ви сьогодні отримали найвищу нагороду «МОЛОДЦІ»!
  • На уроці ви отримали найдорожчий скарб – знання, які ви здобуваєте щодня у школі.

Гра «Мікрофон».

  • – Давайте з вами похвалимось своїми знаннями за допомогою гри «Вихвалялки». Починайте речення зі слів «Сьогодні на уроці я …».(Діти розповідають про те, що робили на уроці, що найбільше сподобалось.)
  • – Яке завдання сподобалося найбільше?
  • Поплескайте собі за роботу.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку