Урок "Київська держава у др. половині XI--пер. пол. XIII ст". Презентація до уроку

Про матеріал

Пояснювальна записка

Цей урок завершує Розділ №.3 «Київська держава у другій половині XI—першій половині XIII століття» і є уроком узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок. Тема цього уроку є важливою, так як вона несе велике виховне навантаження необхідне для сьогодення, коли Україна втягнута у військове протистояння із сусідньою державою. Розробка даного уроку відповідає сучасній меті історичної освіти: формування вільної особистості, виховання засобами історії громадянської свідомості, патріотичних почуттів, прищеплення толерантності, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей. Через урок проходить інтегрована змістовна лінія «Громадянська відповідальність». Використано міжпредметні зв'язки з географієї, літературою, інформатикою, математикою,мистецтвом.

В основу уроку покладено діяльнісний підхід, спрямований на досягнення предметних компетентностей відповідного навчального курсу. Предметні компетентності поєднано із ключовими: спілкування рідною мовою, інформаційно-цифровою компетентністю, ініциативністю та підприємливістю, соціальною та громадянською. Визначено результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. Під час мотивації поставлено проблемне питання

Використано сучасні цифрові прилади: комп'ютер, телевізор, DVD; підібрано цікавий мультимедійний продукт; задіяні цифрові технології пов'язані з онлайн оцінюванням. Розроблено три інструкції для проходження онлайн-тестування. Для розвитку умінь необхідних для тестування, використано і паперові збірники по відповідній темі. Підібрано список доступної літератури, яку можна використати під час уроку для розвитку умінь та навичок, необхідних для узагальнення та дослідницької діяльності. Урок є одним із етапів підготовки учнів до ЗНО з історії України в 11 класі. Учні 7 класу під час заняття вчаться розвивати свої навички різними засобами. Використано наступі педагогічні технології: інноваційно-інформаційні та інтерактивні. Серед інтерактивних технологій можна виділити такі методи: «Рух по колу», «Асоціативний кущ». Залучено візуальні джерела: відеофрагмент «Історія українських земель» фільм «Донбас» 1 серія, настінна карта, електронна карта, репродукція картини В. Васнецова. Для домашньої роботи запропонова творче завдання з використанням цифрових технологій.

pptx
До підручника
Історія України 7 клас (Гупан Н.М., Смагін І.І., Пометун О.І.)
Додано
5 січня 2019
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку