Урок "Клімат і внутрішні води материка Австралія"

Про матеріал
Матеріали можна використати на традиційному уроці і під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

Тема уроку  Клімат. Води суходолу. Практична робота 7 (продовження). Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії

Мета: систематизувати знання учнів про залежність клімату від географічного положення материка, про особливості розташування кліматичних поясів; самостійно виявляти причинно-наслідкові зв’язки у розташуванні внутрішніх вод; розвивати практичні навички роботи з картами.

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: учні повинні знати географічне розміщення типів клімату; пояснювати вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу;

знаходити і показувати на карті основні географічні об’єкти.

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент

II.  Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Знання особливостей географічного положення та рельєфу надає нам можливість розглянути роль кліматотвірних чинників у формуванні клімату Австралії. У свою чергу, клімат Австралії – головний чинник розповсюдження поверхневих вод материка.

Отже тема сьогоднішнього уроку «Клімат. Води суходолу. Практична робота 7 (продовження). Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії»

III. Вивчення нового матеріалу

Існує твердження, що «Австралія – найсухіший материк планети». І наше з вами завдання підтвердити або спростувати цю думку.

Робота з кліматичною картою Австралії

1. Використовуючи карту на стр. 129 або перейшовши за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Dc6JkpZgkhg6GSPGsM-IEJ_L8NMM2Exa/view  визначити:

1.1.Середні температури повітря влітку і взимку (в центральній частині материка, на півночі та півдні).

1.2. Під впливом яких вітрів формується клімат материка?

1.3. Кількість опадів в різних районах материка?

2.Прослідкуйте за картою вплив течій на розподіл опадів на материку.

3. Чи впливають особливості рельєфу на клімат материка.

Робота з підручником

Опрацювати параграф 29, стр.129-130, переглянути відео від Нової школи №2 «Загальні особливості клімату» https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-28/. Використовуючи шаблон материка складіть ОІС «Клімат Австралії».

Перегляньте відео №3 «Типи клімату» перейшовши за посиланням  https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-28/ та проаналізуйте карту https://drive.google.com/file/d/1Dc6JkpZgkhg6GSPGsM-IEJ_L8NMM2Exa/view.

Письмово дати відповідь на 1 запитання (за вибором):

  1. Які чинники зумовлюють формування морського та континентального клімату в межах тропічного кліматичного поясу Австралії.
  2. Порівняйте морський та континентальний тип клімату тропічного кліматичного поясу з аналогічними в Африці.

Робота з контурною картою

Нанесіть на контурну карту межі кліматичних поясів та областей Австралії.

Перегляньте відео від Нової школи № 4, 5, 6 «Річки», «Озера», «Підземні води» перейшовши за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-28/.

Використовуючи фізичну карту Австралії дайте відповідь на запитання (усно).

 1.Чи багато великих річок в Австралії?

 2.Чому на карті частина річок Австралії позначена пунктирною лінією?

 3.Які є озера в Австралії? Чим пояснити їх мінералізацію?

Робота з контурною картою Практична робота №7 (продовження) Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії ( пункт річки, озера).

IV. Закріплення вивченого матеріалу. Зробити самоперевірку клімату можна за посиланням https://learningapps.org/view4260072.

V.  Домашнє завдання:

1. Опрацювати параграф 29. Знати і вміти показувати на карті розміщення основних географічних об’єктів (річки та озера).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чорнуха Олена
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку