Урок"Кодування, системи кодування" (вебквест)

Про матеріал

Вебквест доцільно провести після вивчення теми "Кодування" для закріплення знань, умінь і навичок учнів з даної теми.

Перегляд файлу

 

 

 

Заголовок: Профессиональное портретное фото мужчины

 

Мета квесту:

  • познайомити учасників з технологією веб-квест;
  • підвищити навички роботи у мережі Інтернет та вміння користуватись Інтернетом безпечно;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу;
  • розвивати логічне та критичне мислення, уміння діяти за інструкцією, робити висновки та узагальнення;
  • виховувати інформаційну культуру учнів, увагу, уміння працювати в групі.

 

 

 

 

 

Обладнання/ресурси/

матеріали:

Мережа Інтернет, браузер, наявність електронної скриньки

Платформа:

Google диск

Ролі:

Дизайнер, екcпедитор, дешифратор

 

 

Сюжет квесту:

До нас у селище завітали гості. Вони весь час розслідують дуже цікаві та заплутані справи. На честь одного з гостей названо астероїд  5049, відкритий 2 листопада 1981 року. Хто цей загадковий герой та його товариш? 

Інструкція:

Ти вже здогадався, що до нас завітали Шерлок Холмс та його надійний помічник  в розслідуванні найзаплутаніших справ, Доктор Ватсон. Сьогодні їх запросили на день народження до міссіс Хадсон. 

Шерлок Холмс і Доктор Ватсон хочуть подарувати три подарунки.  Але так, як у них багато справ, їм потрібна ваша допомога. 

 

 

 

ПІБ автора квесту

Крук Людмила Сергіївна

 

Назва квесту

Подарунки на День Народження

Розділ навчальної

програми

 

«Спільна робота з документами»

«Кодування даних»

«Використання вебресурсів»

Клас

8

 

Термін проведення

23.12-27.12

Завдання 1

 

Перший подарунок - це вітальна листівка на віртуальній дошці, де ви повинні розмістити привітання та  квіти, з якими іменинниця познайомилася у нашій країні і вони їй дуже сподобалися.

   1. Дивна квітка, бо ж по суті – «чужинець», а став чи не найріднішим, збагатив культуру, духовність, став одним із символів українського народу, який уособлює дитинство, рідну матір і батька, рідну оселю. Вони настільки поширені в Україні, що аж не віриться –  кілька століть тому наші давні предки не знали, що такі квіти взагалі існують.

   Батьківщиною вважають Центральну Америку, а точніше, Мексику, де ці квіти культивували місцеві індіанські племена ацтеків та майя. Їх вирощували як лікарські та культові рослини, яким приписували різні магічні сили та властивості, використовували у певних релігійних обрядах.

   Символ синівської чоловічої сили, святості, чистоти, хлоп’ячої краси й добра. Діти ж пов’язують ці квіти з образом матері,  для них це символ отчого дому, материнської любові, Батьківщини.

 

   2. Ця квітка -  улюблениця малюків. Доки вона жовта, вона яскрава та цікава. А коли перетворюється на пухнасту білу кулю, то це – найкраща дитяча забавка на природі.

   З її квіток  виготовляють вино і варення.

   Народні назви  цієї квітки: Детючка, Пустодієв, зубника, повітряна квітка, масляна квітка, коров’яча квітка, березневий кущ, молочник, зубний корінь, бабка, бабакуля, вовчий зуб, мелайниця.

 

   3. Одного разу закохалася русалка в молодого красивого парубка Василя. Здалеку під прикриттям очерету невідривно слідкувала вона за красенем-юнаком. 

Але одного разу, коли підійшов Василь до річки умитися, вона не витримала і постала перед ним у всій своїй красі. Вони покохали одне одного, і стала русалка кликати юнака у свою водну стихію, а Василь умовляв її залишитися на землі. У всьому в них було розуміння, не могли вони лише домовитись, де їм жити разом. І коли зрозуміла русалка, що не залишить Василь-хлібороб свою рідну землю, у відчаї перетворила його в скромну квітку, що росте на полях, але цвітом нагадує голубу стихію.

Люди ж співчуваючи молодому хлопцю і його матері, в якої він був один, в пам´ять про нього назвали цю квітку іменем юнака.

 

   4. Ця квітка  — символ пам’яті жертв Першої світової війни, а згодом — жертв усіх військових та цивільних збройних конфліктів, починаючи із 1914 року, вперше використано в Україні на заходах, приурочених до річниці завершення Другої світової війни у 2014 році.

   Дизайн цієї квітки як символу розроблено за сприяння Українського інституту національної пам’яті та Національної телекомпанії України; автором символу є харківський дизайнер Сергій Мішакін.

   Графічне зображення є своєрідною ілюзією: з одного боку воно уособлює квітку, з іншого — кривавий слід від кулі. Поруч з квіткою зазвичай розміщено дати початку і закінчення Другої світової війни (1939 та1945) та гасло «Ніколи знову».

 

   5. Це була чарівна і гірка історія.

   Як на світі нас ще не було, то сонце сходило на землю зі своїми дочками. Вдень вони жили на землі, а ввечері йшли спочивати на небо.

    Одного дня веселилися вони в гаю, як стало сонце сідати, почали вони збиратися додому. Коли дочки були вже далеко від гаю, то найменша згадала, що забула свій вінок і вернулася назад.

     Але там його вже не було. Побачила вона недалеко під березою гарного парубка з віночком у руках. Він обняв дочку сонця і забалакав до неї дуже чарівними словами. Цілував її, обіцяв кохати все життя так, що їй буде з ним краще ніж у батька сонця.

   Юна дівчина погодилася жити на землі, де співає соловейко, цвіте черемуха, існує любов. Сонце кликало дочку додому, сердилося, говорило, що на землі їй буде дуже важко жити. Але дівчина зосталась з коханим.

   Ну от почалося для неї звичайне земне буденне життя. Чоловік більше робив, ніж говорив своїй гарній дружині ніжні слова, а бувало що зовсім забував про неї. Вона говорила йому, що вона мало бачить його, сумує за ним. Говорила, що він, мабуть, розлюбив її. А він відповідав, що земні люди люблять інакше, бо бачать щастя в любові, що єднається з радістю у праці.

    Тоді дівчина попросила, щоб він навчив її працювати, щоб стати земною. А він все мовчав. Потім красуня ще більше засумувала за батьком, за зірками-сестричками. Забула про свою гордість і закралася непомітно до батьківського царства.           Але сонце не могло забрати до себе дочку, яка вже вросла в землю, воно тільки скропило її своїми слізьми.

   І тоді дівчина-красуня стала квіткою, що тужила весь час за батьківщиною, завжди повертаючи голівку до сонця. 

Завдання 2

 

Другий подарунок Шерлок Холмс уже замов і попросив Ватсона забрати його у магазині. Але Ватсон забув як називається магазин, знає лише, що він знаходиться найближче до ліцею. Що це за подарунок і в якому магазині його потрібно забрати? 

 

Завдання 3

 

Третій подарунок тісно пов'язаний з французьким державним діячем, полководцем, першим консулом Французької Республіки, імператором Франції. Творець однієї з найбільших імперій світу, реформатор і законодавець Європи. Мав зріст  1,69 м

 

Додаткове завдання

Заповніть Google форму

Підсумок

  1. Якими сервісами ви користувалися?
  2. Чи виникали труднощі? Якщо так, то на якому етапі?
  3. Які ваші враження від квесту?

 

 

 

 

 

 

 

Адреса вебквесту:

https://sites.google.com/view/webkwest-happy/%D1%81%D1%8E%D0%B6%D0%B5%D1%82

 

 

doc
Додано
26 січня 2020
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку