урок "Коли пори року стрічаються"

Про матеріал
Мета: навчити учнів визначати настрій музичного твору та передавати його за допомогою різнокольорових цеглинок LEGО, виховувати їхню уяву та акуратність, розвивати вміння грамотно та обґрунтовано висловлювати власну думку, логічно мислити, узагальнювати, прищеплювати любов до рідної природи, удосконалювати навички вокально-хорового співу, формувати кольорове сприйняття мистецьких творів, за допомогою художніх та музичних засобів виразності передавати власне ставлення до них.
Перегляд файлу

Тема уроку: «КОЛИ ПОРИ РОКУ СТРІЧАЮТЬСЯ»

(2 клас, 1 семестр)

 

Мета: навчити учнів визначати настрій музичного твору та передавати його за допомогою різнокольорових цеглинок LEGО, виховувати їхню уяву та акуратність, розвивати вміння грамотно та обґрунтовано висловлювати власну думку, логічно мислити, узагальнювати, прищеплювати любов до рідної природи, удосконалювати навички вокально-хорового співу, формувати кольорове сприйняття мистецьких творів, за допомогою художніх та музичних засобів виразності передавати власне ставлення до них.

 

ХІД УРОКУ

  1. Музичне привітання.
  2. Актуалізація опорних знань та рефлексія. На початку уроку давайте за допомогою цеглинок-лєго визначимося з кольорами нашого настрою, з яким ви прийшли сьогодні на урок. Поясніть, чому ви обрали саме цей колір?

3.Мотивація навчальної діяльності. Зима закінчується. Із дзюрчанням веселого струмка, переливами пташиного співу поспішає до нас весна. З давніх-давен художники зображують пори року, зокрема, ілюструють календарі (перегляд).

Картинки по запросу календар пори року

Композитори теж завжди відображали пори року за допомогою музичних засобів виразності.

 

Запитання:

  • Що таке музичні засоби виразності?
  • Які музичні засоби виразності ви знаєте?

(відповіді учнів з обґрунтуванням)

 

Картинки по запросу малюнок музичні засоби виразності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.   C:\Users\root\Desktop\е.jpgСлухання музики. 

Відомий російський композитор П. Чайковський створив інструментальний цикл під назвою «Пори року», у якому за допомогою музичних засобів виразності зобразив настрій та колір кожного місяця року. Зараз ми послухаємо «Масляну» (лютий), «Пісня жайворонка» (березень).

 

 

Завдання та запитання: Який характер музики?

 Який колір ліго і чому ви обрали?

Порівняйте музичні твори з ілюстраціями з календарів: чи співпадатимуть кольори настрою творів різних видів мистецтва?

 

  1. Картинки по запросу весняны котикиОзнайомлення та розучування пісні О. Янушкевич «Весняні котики».

 У пісні «Веселі котики» теж відтворено грайливий, веселий весняний настрій.

Запитання після ознайомлення пісні:

  • Якими музичним засобами виразності це досягнуто?
  • Про яких котиків йде мова в пісні?
  • Картинки по запросу весняны котикиЯкі взагалі бувають котики?  (разом з відповідями з цеглинок-лєго учні будують весняну башту).

Картинки по запросу котик морський

Картинки по запросу весняны котики

 

 

  1.     Підведення підсумку уроку: Отже, природа та її пори року завжди були і будуть джерелом натхнення для митців різних видів мистецтва, які за допомогою художніх, музичних засобів виразності передають своє ставлення до створюваного образу природи. Як неповторна кожна пора року, так неповторні і наші настрої та сприймання її. А різноманітні кольори допомагають виявити основні властивості природи в усій її красі»

Картинки по запросу малюнок парасолькиКартинки по запросу види смайлики

Наприкінці уроку на весняних парасольках наклеюємо роздані вам смайлики, які відповідають вашому настрою наприкінці уроку, і створимо веселий парасольковий гай. А ці весняні башти сприятимуть швидкій появі чарівної Весни, адже вона може обрати для себе будь-яку вашу башту.

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

Похожее изображение

Картинки по запросу види смайлики

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання: За бажанням намалювати різні пори року.
  2. Музичне прощання та оцінювання.
docx
Додано
22 жовтня 2019
Переглядів
1617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку