Тема уроку: «КОЛИ ПОРИ РОКУ СТРІЧАЮТЬСЯ»
(2 клас, 1 семестр)
Мета: навчити учнів визначати настрій музичного твору та передавати його за допомогою різнокольорових цеглинок LEGО, виховувати їхню уяву та акуратність, розвивати вміння грамотно та обґрунтовано висловлювати власну думку, логічно мислити, узагальнювати, прищеплювати любов до рідної природи, удосконалювати навички вокально-хорового співу, формувати кольорове сприйняття мистецьких творів, за допомогою художніх та музичних засобів виразності передавати власне ставлення до них.
ХІД УРОКУ
3.Мотивація навчальної діяльності. Зима закінчується. Із дзюрчанням веселого струмка, переливами пташиного співу поспішає до нас весна. З давніх-давен художники зображують пори року, зокрема, ілюструють календарі (перегляд).
Композитори теж завжди відображали пори року за допомогою музичних засобів виразності.
Запитання:
(відповіді учнів з обґрунтуванням)
Відомий російський композитор П. Чайковський створив інструментальний цикл під назвою «Пори року», у якому за допомогою музичних засобів виразності зобразив настрій та колір кожного місяця року. Зараз ми послухаємо «Масляну» (лютий), «Пісня жайворонка» (березень).
Завдання та запитання: Який характер музики?
Який колір ліго і чому ви обрали?
Порівняйте музичні твори з ілюстраціями з календарів: чи співпадатимуть кольори настрою творів різних видів мистецтва?
У пісні «Веселі котики» теж відтворено грайливий, веселий весняний настрій.
Запитання після ознайомлення пісні:
Наприкінці уроку на весняних парасольках наклеюємо роздані вам смайлики, які відповідають вашому настрою наприкінці уроку, і створимо веселий парасольковий гай. А ці весняні башти сприятимуть швидкій появі чарівної Весни, адже вона може обрати для себе будь-яку вашу башту.