Розробка уроку "Коло. Круг" з використанням елементів STEAM-освіти для учнів 6 класу з метою повторити відомості, які учні мають з початкової школи про коло; сформувати більш чітке геометричне уявлення про коло, його елементи та співвідношення між ними; ввести поняття радіуса, діаметра, дуги кола, довжини кола, поняття про число π; вивчити формули для знаходження довжини кола за його діаметром і радіусом, формувати вміння і навички застосовувати їх при розв'язуванні задач; розвивати логічне, креативне мислення, математичну мову, здібності учнів та їх інтерес до математики; виховувати увагу, акуратність, культуру математичних записів, сприяти кращій соціалізації особистості учнів; виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення, задоволення пізнавальних потреб, наполегливість, самостійність, активність, цілеспрямованість мислення
Новоселівський НВК
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Лиманської міської ради Донецької області
Тема: «Коло.
Довжина кола.
Число »
Математика 6 клас.
Підготувала
вчитель математики
Івкова В. М.
Тема: Коло. Довжина кола. Число .
Мета: повторити відомості, які учні мають з початкової школи про коло; сформувати більш чітке геометричне уявлення про коло, його елементи та співвідношення між ними; ввести поняття радіуса, діаметра, дуги кола, довжини кола, поняття про число π; вивчити формули для знаходження довжини кола за його діаметром і радіусом; формувати вміння і навички застосовувати їх при розв’язуванні задач; розвивати логічне, креативне мислення, математичну мову, здібності учнів та їх інтерес до математики; виховувати увагу, акуратність, культуру математичних записів, сприяти кращій соціалізації особистості учнів; виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення, задоволення пізнавальних потреб, наполегливість, самостійність, активність, цілеспрямованість мислення.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.
Девіз: «Початок є – кінця пізнанню немає!». (К. Левітін)
Форма проведення: урок з елементами рольової гри, використанням ігрових ситуацій.
Обладнання: девіз уроку, портрет Архімеда, циркуль, лінійка, нитки, 6 предметів у формі круга, роздатковий матеріал , табличка, таблиці для дослідження, ноутбук, пакунок , презентація «Коло навколо нас», «Коло. Довжина кола»
.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Організаційний момент (1 хв.)
ІІ. Актуалізація знань (2 хв.)
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку (2 хв.)
1.Інтерактивна вправа: «Висловлювання».
IV. Мотивація пізнавальної діяльності.(3хв.)
1. Презентація «Коло навколо» .
V. Вивчення нової теми (5хв.)