Урок "Комп’ютер та його складові "

Про матеріал
Конспект уроку, 2 клас НУШ, За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2 Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т. За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
Перегляд файлу

Тема:  Комп’ютер та його складові 

Мета роботи: 

формувати предметні компетентності: сформувати поняття про комп’ютер як сукупність пристроїв, пристрої введення та виведення інформації; пояснити, з чого складається комп’ютер і для чого призначений кожен пристрій; формувати вміння користуватися мишею; 

розвивати ключові компетентності: 

  •                 спілкування рідною мовою; 
  •                 інформаційно-цифрова компетентність; 
  •                 уміння вчитися. 

Обладнання та наочність: проектор, ноутбук, комп’ютери, підручники та робочі зошити «Я досліджую світ. Інформатика. 2 клас» автор Корнієнко М.М. , презентація. 

Програмне забезпечення: авторські інтерактивні вправи

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. 

Хід уроку 

І. Організаційний етап 

  • привітання; 
  • перевірка присутніх; 
  • перевірка готовності учнів до уроку. 

ІІ. Актуалізація опорних знань повідомлення теми уроку

Фронтальне опитування 

  1. Які способи подання інформації ми вивчили? (слайд 1)

        (графічна, звукова, текстова, мультимедійна, умовні сигнали) 

  1. Які дії з інформаією ми можемо робити? (слайд 2)

         (зберігати, опрацьовувати/обробляти, отримати, передати)

  1. Які електронні пристрої для роботи з інформацією ви знаєте? (слайд 3)

(смартфон, планшет, комп΄ютер, ноутбук, електронна книга, відеокамера, цифровий фотоапарат, плеєр).

Сьогодні на уроці ви будете подавати умовні сигнали та жести за допомогою сигнальних прапорців, якщо ви все розумієте і виконали вправу – зелене світло, якщо щось не зрозуміло, або є труднощі у виконанні вправи – червоне.

Повідомлення теми і мети уроку (слайд 4-5)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 

Ви назвали мені багато електронних пристроїв. Серед них були комп΄ютер і ноутбук – їх ще називають ПК (персональні комп΄ютери ).

А чому саме персональні? (працює 1 людина)

А ви знаєте чим вони відрізняються?(стоять на місці/ переносяться) (слайд 6)

Виконаємо вправу 1, робочий зошит стр.16 (перевірка готовності по прапорцях).

IV. Вивчення нового матеріалу  та закріплення його у зошиті

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані) 

Стаціонарний ПК це система з де-кількох основних пристроїв (слайд 7):

монітору, системного, блоку, клавіатури та мишки.

Виконаємо вправу 2, робочий зошит стр.16 (перевірка готовності по прапорцях).

Розглянемо які ще прилади ми можемо підключати до ПК. (слайд 9).

Виконаємо вправу 5, робочий зошит стр.17 (перевірка готовності по прапорцях).

VІ. Фізкультхвилинка 

Танок робота

VII. Формування вмінь та навичок 

Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп’ютері. 

Практичне завдання 

  1. Практична робота за комп’ютерами. 
  2. Вправи для очей. 
  3. Розгадаємо кросворд  вправа( 4, робочий зошит стр.17 (перевірка готовності по прапорцях)).
  4. Виконаємо вправу 6, робочий зошит стр.17 (перевірка готовності по прапорцях).

 

VIII. Підбиття підсумків уроку 

— Чи цікаво вам було на уроці? 

— Чи сподобалося вам працювати за комп’ютером? 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
1361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку