Тема: Комп’ютер та його складові
Мета роботи:
формувати предметні компетентності: сформувати поняття про комп’ютер як сукупність пристроїв, пристрої введення та виведення інформації; пояснити, з чого складається комп’ютер і для чого призначений кожен пристрій; формувати вміння користуватися мишею;
розвивати ключові компетентності:
Обладнання та наочність: проектор, ноутбук, комп’ютери, підручники та робочі зошити «Я досліджую світ. Інформатика. 2 клас» автор Корнієнко М.М. , презентація.
Програмне забезпечення: авторські інтерактивні вправи
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань повідомлення теми уроку
Фронтальне опитування
(графічна, звукова, текстова, мультимедійна, умовні сигнали)
(зберігати, опрацьовувати/обробляти, отримати, передати)
(смартфон, планшет, комп΄ютер, ноутбук, електронна книга, відеокамера, цифровий фотоапарат, плеєр).
Сьогодні на уроці ви будете подавати умовні сигнали та жести за допомогою сигнальних прапорців, якщо ви все розумієте і виконали вправу – зелене світло, якщо щось не зрозуміло, або є труднощі у виконанні вправи – червоне.
Повідомлення теми і мети уроку (слайд 4-5)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ви назвали мені багато електронних пристроїв. Серед них були комп΄ютер і ноутбук – їх ще називають ПК (персональні комп΄ютери ).
А чому саме персональні? (працює 1 людина)
А ви знаєте чим вони відрізняються?(стоять на місці/ переносяться) (слайд 6)
Виконаємо вправу 1, робочий зошит стр.16 (перевірка готовності по прапорцях).
IV. Вивчення нового матеріалу та закріплення його у зошиті
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Стаціонарний ПК це система з де-кількох основних пристроїв (слайд 7):
монітору, системного, блоку, клавіатури та мишки.
Виконаємо вправу 2, робочий зошит стр.16 (перевірка готовності по прапорцях).
Розглянемо які ще прилади ми можемо підключати до ПК. (слайд 9).
Виконаємо вправу 5, робочий зошит стр.17 (перевірка готовності по прапорцях).
VІ. Фізкультхвилинка
Танок робота
VII. Формування вмінь та навичок
Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп’ютері.
Практичне завдання
VIII. Підбиття підсумків уроку
— Чи цікаво вам було на уроці?
— Чи сподобалося вам працювати за комп’ютером?