Урок 20. Комп’ютерні презентації.
Класи: 3-А, 3-Б
Предметні компетентності: інформаційно-комунікаційна компетентність, здоров’язбережувальна
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, уміння вчитись в продовж життя
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, підключення до мережі Internet, редактор презентацій.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Давайте пригадаємо:
1) Що називається редагуванням тексту?
2) Що називається форматуванням тексту?
3) Для чого призначена клавіша Backspace?
4) Для чого призначена клавіша Delet?
5) Яка різниця між цими двома клавішами?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вступна бесіда за темою «Комп'ютерні презентації»
Сьогодні ми починаємо вивчати тему «Робота з презентаціями». На наступних уроках ми працюватимемо з програмою, яка дозволяє створювати презентації. Під час вивчення теми ми навчимося працювати з комп’ютерною презентацією, познайомимось з її редакторами, навчимося використовувати графічні та текстові об’єкти для створення презентацій та спробуємо створити кожен свою презентацію – фотоальбом.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Діти, станьте біля парти, будемо відпочивати.
Сірі зайчики маленькі, вушка є у них довгенькі.
У лісі грались, веселились, працювати вже втомились.
А щоб добре працювати, треба трішки пострибати.
Відпочили, розім’ялись — й до роботи знову взялись.
Фізкультхвилинка
Слухати ми перестали
I тепер вci дружно встали.
Будем відпочивати,
Нумо вправу починати:
Руки – вгору, руки – вниз
I легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз – присіли, другий – встали.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером (контрольна робота)
Очима швидко обертаймо,
Та головою не хитаймо.
Ліворуч – раз, два, три, чотири.
Праворуч – стільки ж повторили.
По колу очі обертаймо,
І все навколо розглядаймо.
Раз коло, два і три, чотири.
Щільніше очі ми закрили.
На п’ять і шість їх потримали
По колу знов пообертали.
VІІI. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія
— Чи задоволені ви своєю роботою?
— З яким настроєм ви працювали на уроці?
— Що вам запам’яталось на уроці?