Урок "Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами". Інформатика 5 клас.

Про матеріал

Урок "Комп'ютерні презентації. Робота з графічними об'єктами". Інформатика 5 клас.

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень знань, умінь, навичок, сформованих на попередніх уроках;
  • розвивальна: розвивати вміння порівнювати, виділяти головне, робити узагальнення і висновки, застосовувати набуті знання на практиці, впливати на розвиток найкращих рис особистості; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, творчість;
  • виховна: виховувати активність, комунікабельність і вміння працювати в команді; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до інформатики.
Перегляд файлу

Тема уроку: Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами. (5 клас)

Мета уроку:

  •     навчальна: перевірити рівень знань, умінь, навичок, сформованих на попередніх уроках;
  •     розвивальна: розвивати вміння порівнювати, виділяти головне, робити узагальнення і висновки, застосовувати набуті знання на практиці, впливати на розвиток найкращих рис особистості; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, творчість;
  •     виховна: виховувати активність, комунікабельність і вміння працювати в команді; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до інформатики.

Тип уроку: нестандартний, урок весняної фантазії

Обладнання: комп’ютери, плакат весняного пейзажу, малюнки 4 віконець, плакат «Створюємо цікаві весняні проекти», картки з техніки безпеки та правил поведінки у комп’ютерному класі, завдання для комп’ютерного тестування, відеоролик «Фізкультхвилинка. Весела перерва», картки для гри «Зіпсована записка», картки для самоконтролю, наочність для інтерактивних вправ.

Очікувані результати:

Учні повинні:

  •     завантажувати програму для створення презентацій і виходити з неї;
  •     створювати слайди;
  •     вставляти графічні об’єкти, підписи на слайдах;
  •     вибирати фон, оформлювати слайди.

Структура уроку

І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки роботи та поведінки у комп’ютерному класі.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».

2.Комп’ютерне тестування ( з випереджувальним теоретичним матеріалом).

ІV. Фізкультхвилинка «Весела перерва з веселими смайликами».

V. Формування практичних вмінь і навичок.

1.Гра «Зіпсована записка».

2.Практична робота над проектами. Комплекс вправ для зняття зорового напруження.

VІ. Підсумок уроку. Оцінювання.

  1.     Само оцінювання учнів на основі листів самоконтролю за урок.
  2.     Використання методики «недописаної тези».

VІІ. Домашнє завдання.

І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки роботи та поведінки у компютерному класі.

Привітання

Знову день почався, діти,

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний –

Він у нас урок фантазій весняних.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

-Скажіть, будь ласка, до якого уроку ви приготувалися? (До уроку інформатики)

-Давайте з вами, дітки, повторимо, як ми повинні поводитися в компютерному кабінеті та правильно працювати за компютерами?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

-Діти, ми з вами на попередніх уроках освоювали ази комп’ютерної грамотності: вивчали основні пристрої комп’ютера, вчилися працювати з мишкою, набирати текст, виконувати графічні зображення, але на цьому можливості комп’ютера не закінчуються. На даний час ми розпочали вивчати розділ «Редактор презентацій». Тож підведемо перші підсумки нашої роботи.

Тому тема нашого уроку «Комп’ютерні презентації. Робота з графічними обєктами».

-Давайте, поглянемо за вікно і скажемо, яка зараз пора року? (Весна)

-Скажіть, яка іде весна?

Чудова, ніжна … (чарівна).

І раді всі міста і села,

Бо йде до нас весна … (весела).

Летить на сушу і на море

Повітря чисте і … (прозоре).

У полі теплий вітер віє,

А небо у горі … (синіє).

Хоч де-не-де ще сніг лежить,

Та вже дзвінкий струмок … (біжить).

Веселе сонечко розквітло.

Весна летить прозора й … (світла).

На трави розсипа росу,

Дарує щастя і … (красу).

У квіти землю одягає

І пісню радості … (співає).

А по шляху по весняному

Вертаються пташки … (додому).

Весні завжди радіють діти,

Летять метелики на … (квіти),

І кожен день на ній обнова,

Вона завжди така … (чудова).

Та й що казати, кожен знає,

Вона ще трепетна … (буває).

Вона така, неначе казка,

Несе до нас тепло і … (ласку).

Вона завжди така прекрасна,

Пригожа, дивна, … (своєчасна).

Заполоняє щастям світ,

Весна не йде, а вже … (летить).

Ви, діти, весну зустрічайте,

А ці слова … (запамятайте)!

-Діти, до нас летить, поспішає  на урок інформатики Весна, цікаві завдання несе вона.

/Під спокійну музику входить Весна)

Дівчина-Весна: Я – та, що крокую після зими. Я – пробуджую все  і всіх від сну. Здогодались, як моє ім’я? Від сьогодні я буду з вами кожної днини, кожної миті, я і зараз  серед вас. І так буде протягом трьох чудових місяців. Ви мене зможете побачити, відчути і навіть почути чи понюхати. Я сподіваюсь на вашу спостережливість і , звичайно, бажання дізнатися про щось нове і цікаве. Тому я вам принесла цікаві завдання, виконавши їх, ви відкриєте віконця у весняний світ. Після уроків ми підемо туди на прогулянку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

-У вас у кожного на столі є лист для самоконтролю уроку з теми «Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами». За кожне завдання ви виставите самостійно собі оцінку. І в кінці уроку на основі цих набраних балів виставите загальну оцінку. Кожен з вас має можливість отримати від мене ще додатковий бал.

1.Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».

Закінчіть речення:

  • Компютерні презентації використовують для …
  • Комп’ютерні презентації створює програма …
  • Рисунок на слайд презентації можна вставити …
  • Я знаю такі властивості графічних обєктів …
  • Інструменти для форматування рисунків і кліпів розміщено …
  • Маркери виділеного обєкта призначено  для …
  • Як можна змінити розміри обєкта?
  • Як можна змінити положення обєкта на слайді?

2.Комп’ютерне тестування ( з випереджувальним теоретичним матеріалом).(Файл додається)

Тест «Редактор презентацій»

  1.     До слова комп’ютерна презентація найбільш підходить пояснення: (Представлення за допомогою комп’ютера ).
  2.     У режимі Сортувальника слайдів можна (змінювати послідовність  розташування слайдів).
  3.     Зміна значень властивостей  об’єкта, які характеризують його зовнішній вигляд – це  (форматування).
  4.     Інструмент Текстове поле використовують, щоб (додати новий текстовий напис до слайда).
  5.     Етап репетиції презентації передбачає  (перевірка та редагування готової презентації).
  6.     Кожен слайд має відображати  (одну думку).
  7.     Що можна змінити у тестових написах (Зміст тексту, Розміри символів, Колір символів, Накреслення символів
  8.     Фотоальбом – це презентація, що містить …..
  9.     Встанови відповідність між призначенням і назвою інструмента редактора презентацій.

    ІV.Фізкультхвилинка «Весела перерва з веселими смайликами».

Вчитель. Ми з вами, діти,  повторили теоретично, тож Весна нам дозволяє відкрити два віконця. Сьогодні на уроці ми будемо створювати цікаві весняні проекти, назви яких ви обрали кожен сам собі, продумали структуру слайдів. Любі мої дітки, Весна хоче, щоб ви та ваші гості підняли гарний настрій, тому пропонує вам веселу перерву з веселими смайликами. (Відеоролик фізкультхвилинки додається).

V.Формування практичних вмінь і навичок.

1.Гра «Зіпсована записка»./Загальні рекомендації щодо оформлення презентацій/.

-Весна принесла нам зіпсовану записку. Давайте її відновимо і тоді відкриємо третє віконце. У наведений текст замість крапок вставте правильні слова  та словосполучення із запропонованих та й зачитайте нам рекомендації щодо оформлення презентації.

2.Практична робота над проектами. Комплекс вправ для зняття зорового напруження.

- Слідуюче завдання, яке принесла Весна, називається «Пропоную так …»

Теми проектів:

  • «Дивинка весни у нашому дворі»;
  • «Весняні квіти Землю прикрашають»;
  • «Весняна феєрія»;
  • «На крилах весни повертаються птахи»;
  • «Весняні квіти, занесені до Червоної книги»;
  • «Йде весна, запашна, квітами-перлами закосичена»;
  • «Птахи – перші вісники весни».

Діти працюють над проектами в програмі Power Point.

VІ. Підсумок уроку. Оцінювання.

  1. Самооцінювання учнів на основі листів самоконтролю за урок.
  2.     Використання методики «недописаної тези».
  3. VІІ. Домашнє завдання.
  4. Скласти кросворд чи ребус з вивчених термінів, які стосуються роботи в програмі Power Point.

 

Завантаження...
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку