Урок "Комп'ютерні презентації. Робота з графічними об'єктами". Інформатика 5 клас.
Мета:
Тема уроку: Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами. (5 клас)
Мета уроку:
Тип уроку: нестандартний, урок весняної фантазії
Обладнання: комп’ютери, плакат весняного пейзажу, малюнки 4 віконець, плакат «Створюємо цікаві весняні проекти», картки з техніки безпеки та правил поведінки у комп’ютерному класі, завдання для комп’ютерного тестування, відеоролик «Фізкультхвилинка. Весела перерва», картки для гри «Зіпсована записка», картки для самоконтролю, наочність для інтерактивних вправ.
Очікувані результати:
Учні повинні:
Структура уроку
І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки роботи та поведінки у комп’ютерному класі.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».
2.Комп’ютерне тестування ( з випереджувальним теоретичним матеріалом).
ІV. Фізкультхвилинка «Весела перерва з веселими смайликами».
V. Формування практичних вмінь і навичок.
1.Гра «Зіпсована записка».
2.Практична робота над проектами. Комплекс вправ для зняття зорового напруження.
VІ. Підсумок уроку. Оцінювання.
VІІ. Домашнє завдання.
І. Організаційний момент. Повторення правил з техніки роботи та поведінки у комп’ютерному класі.
Привітання
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок?
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
А урок наш незвичайний –
Він у нас урок фантазій весняних.
Щоб урок цей був цікавим,
Ти активним мусиш буть.
-Скажіть, будь ласка, до якого уроку ви приготувалися? (До уроку інформатики)
-Давайте з вами, дітки, повторимо, як ми повинні поводитися в комп’ютерному кабінеті та правильно працювати за комп’ютерами?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
-Діти, ми з вами на попередніх уроках освоювали ази комп’ютерної грамотності: вивчали основні пристрої комп’ютера, вчилися працювати з мишкою, набирати текст, виконувати графічні зображення, але на цьому можливості комп’ютера не закінчуються. На даний час ми розпочали вивчати розділ «Редактор презентацій». Тож підведемо перші підсумки нашої роботи.
Тому тема нашого уроку «Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами».
-Давайте, поглянемо за вікно і скажемо, яка зараз пора року? (Весна)
-Скажіть, яка іде весна?
Чудова, ніжна … (чарівна).
І раді всі міста і села,
Бо йде до нас весна … (весела).
Летить на сушу і на море
Повітря чисте і … (прозоре).
У полі теплий вітер віє,
А небо у горі … (синіє).
Хоч де-не-де ще сніг лежить,
Та вже дзвінкий струмок … (біжить).
Веселе сонечко розквітло.
Весна летить прозора й … (світла).
На трави розсипа росу,
Дарує щастя і … (красу).
У квіти землю одягає
І пісню радості … (співає).
А по шляху по весняному
Вертаються пташки … (додому).
Весні завжди радіють діти,
Летять метелики на … (квіти),
І кожен день на ній обнова,
Вона завжди така … (чудова).
Та й що казати, кожен знає,
Вона ще трепетна … (буває).
Вона така, неначе казка,
Несе до нас тепло і … (ласку).
Вона завжди така прекрасна,
Пригожа, дивна, … (своєчасна).
Заполоняє щастям світ,
Весна не йде, а вже … (летить).
Ви, діти, весну зустрічайте,
А ці слова … (запам’ятайте)!
-Діти, до нас летить, поспішає на урок інформатики Весна, цікаві завдання несе вона.
/Під спокійну музику входить Весна)
Дівчина-Весна: Я – та, що крокую після зими. Я – пробуджую все і всіх від сну. Здогодались, як моє ім’я? Від сьогодні я буду з вами кожної днини, кожної миті, я і зараз серед вас. І так буде протягом трьох чудових місяців. Ви мене зможете побачити, відчути і навіть почути чи понюхати. Я сподіваюсь на вашу спостережливість і , звичайно, бажання дізнатися про щось нове і цікаве. Тому я вам принесла цікаві завдання, виконавши їх, ви відкриєте віконця у весняний світ. Після уроків ми підемо туди на прогулянку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
-У вас у кожного на столі є лист для самоконтролю уроку з теми «Комп’ютерні презентації. Робота з графічними об’єктами». За кожне завдання ви виставите самостійно собі оцінку. І в кінці уроку на основі цих набраних балів виставите загальну оцінку. Кожен з вас має можливість отримати від мене ще додатковий бал.
1.Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».
Закінчіть речення:
2.Комп’ютерне тестування ( з випереджувальним теоретичним матеріалом).(Файл додається)
Тест «Редактор презентацій»
ІV.Фізкультхвилинка «Весела перерва з веселими смайликами».
Вчитель. Ми з вами, діти, повторили теоретично, тож Весна нам дозволяє відкрити два віконця. Сьогодні на уроці ми будемо створювати цікаві весняні проекти, назви яких ви обрали кожен сам собі, продумали структуру слайдів. Любі мої дітки, Весна хоче, щоб ви та ваші гості підняли гарний настрій, тому пропонує вам веселу перерву з веселими смайликами. (Відеоролик фізкультхвилинки додається).
V.Формування практичних вмінь і навичок.
1.Гра «Зіпсована записка»./Загальні рекомендації щодо оформлення презентацій/.
-Весна принесла нам зіпсовану записку. Давайте її відновимо і тоді відкриємо третє віконце. У наведений текст замість крапок вставте правильні слова та словосполучення із запропонованих та й зачитайте нам рекомендації щодо оформлення презентації.
2.Практична робота над проектами. Комплекс вправ для зняття зорового напруження.
- Слідуюче завдання, яке принесла Весна, називається «Пропоную так …»
Теми проектів:
Діти працюють над проектами в програмі Power Point.
VІ. Підсумок уроку. Оцінювання.