Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Комп'ютерні презентації та публікації"

Про матеріал

Підсумковий урок "Комп'ютерні презентації та публікації" підходить як для повторення, так і для контролю знань,умінь і навичок з даної теми.

Контрольна робота складається із двох частин: теоретична і практична. Завдання підібрані таким чином, щоб була можливість не тільки перевірити здобуті знання, уміння та навички, а ще й проявити свій творчий потенціал.

Перегляд файлу

УРОК № 25     10 (А, Б) клас     Дата:

Тема: Контрольна робота №2 «Комп’ютерні презентації та публікації».

Мета:

навчальна: систематизувати основні поняття теми «Комп’ютерні презентації та публікації»;

розвиваюча: розвивати естетичні смаки учнів, творче мислення; розвивати  уміння виділяти головне, порівнювати і узагальнювати отримані результати;

виховна мета: виховувати інформаційну культуру, зосередженість, вміння планувати свій час.

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення  знань.

Обладнання: конспект уроку, програма MyTestStudent, програми Microsoft Publisher, Movie Maker.

Структура уроку

I. Організаційний момент (1 хв.)

II. Повідомлення теми і мети уроку (3 хв.)

III. Систематизація та узагальнення знань (38 хв.)

    а) теоретична частина;

б) практична частина.

V. Підсумок уроку (2 хв.)

VI. Домашнє завдання (1 хв.)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Добрий день діти, я рада вітати вас на сьогоднішньому уроці.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні у нас урок, на якому ми по підведемо підсумки вивченого з теми «Комп’ютерні презентації та публікації».  

 

III. Систематизація та узагальнення знань

а) теоретична частина

Запитання з теми «Комп’ютерні презентації та публікації»

1. Це спеціальний відео-, або аудіоефект, доданий до основного тексту або до певного об’єкта:

а) Демонстрація

б) Анімація

в) Шаблон

г) Перехід.

2. Технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів: текстових і графічних, відео та звукових, тощо.

а) Технології звукозапису

б) Конвертер

в) Мультимедіа

г) Відео.

3. Програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший:

а) Програвач Windows Media

б) Кодек

в) Конвертер

г) Мультимедійний контейнер.

4. Частина фільму, або невеликий відеоролик, що супроводжує музичний твір:

а) Проект

б) Фільм

в) Відеокліп

г) Презентація.

5. Які є види комп’ютерних презентацій?

а) потокові, фільмові;

б) мультимедійні, анімаційні;

в) потокові, слайдові;

г) слайдові, анімаційні.

6. Для презентацій, створених у Microsoft PowerPoint, формат за замовчуванням:

а) docx

б) xlsx

в) pptx

г) rtf

д) pub.

7. Як створити гіперпосилання в середовищі Microsoft PowerPoint?

а) Формат / Гперпосилання;

б) Вставка / Об’єкт / Гіперпосилання;

в) Формат / Об’єкт / Гіперпосилання;

г) Вставка / Гіперпосилання.

8. Програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відеофайли на комп’ютері:

а) Windows Media

б) Відеоредактор

в) Програвач мультимедіа

г) Конвертер.

9. Програма, що перетворює потік даних або сигналів у цифрові коди, або навпаки:

а) Кодек

б) Відеоредактор

в) Мультимедійний контейнер

г) Конвертер.

10. .aiff, .mp3, .midi, .au – це:

а) аудіоформати

б) відеоформати

в) мультимедійні контейнери

г) мультимедійні програвачі.

11. Winamp, JetAudio, Media Player Classic, Light Alloy, Windows Media Player, AIMP, KMPlayer – це:

а) мультимедійні контейнери

б) відеоредактори

в) аудіоплеєри

г) мультимедійні програвачі.

12. Електронний документ, наочне представлення інформації з використання програмних засобів – це:

а) Відеоролик

б) Комп’ютерна презентація

в) Фільм

г) Публікація

13. Окрема екранна сторінка, що містить у собі текстові, графічні, відео- та аудіо- об'єкти – це:

а) знімок

б) кадр

в) слайд

г) потік.

14. Файл, що містить відомості про порядок розташування та час відтворення зображень, аудіо та відеокліпів, відеопереходи, відеоефекти, назви, титри тощо.

а) потік

б) слайд

в) фільм

г) проект.

15. Якої категорії анімаційних ефектів немає у програмі Power Point?

а) вхід;

б) шляхи зникнення;

в) виділення;

г) шляхи переміщення.

16. Публікація – це:

а) сукупність відомостей (даних), які сприймають із навколишнього середовища

б) документ, у якому про щось повідомляється

в) документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання

г) оприлюднення деяких відомостей.

17. За способом розповсюдження публікації можна поділити на:

а) друковані та електронні

б) буклети і журнали

в) електронні і газетні

г) брошури і електронні.

18. Неперіодичне тек­стове книжкове видання обсягом понад 4, але не більш як 48 сторінок, з’єднаних між собою.

а) буклет

б) бюлетень

в) брошура

г) реферат

19. Програми, призначені для роз­робки видань:

а) програми опрацювання зображень

б) програми поліграфічного дизайну

в) програми настільної видавничої системи

г) текстові процесори і редактори.

20. Для публікацій, створених у Microsoft Publisher, формат за замовчуванням:

а)  rtf

б) pub

в) wmv

г) tiff.

 

б) практична частина

Практична частина до підсумкового уроку з теми «Комп’ютерні презентації та публікації»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

«Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру»

Буктрейлер – короткий інтригуючий відеоролик за мотивами книги. Метою його створення є спонукання до прочитання твору. А візуалізація його змісту може бути втілена у вигляді фільму, набору слайдів з цитатами та ілюстраціями або у вигляді мультфільму.

Завдання.

  1. Створити власний буктрейлер до улюбленої книги або програмного твору з української та світової літератури, використовуючи програму Movie Maker.
  2. В якості вихідного матеріалу можна взяти матеріали з інтернету (аудіо-, відеодоріжки, зображення), або зробити власні, а потім їх «склеїти» з додаванням титрів, накладанням звукових доріжок тощо.
  3. Вимоги до відеоролику:
  • Мова- українська або мова-оригінал обраного твору;
  • Тривалість – до 3 хв.;
  • Відеоролик повинен містити графічну, текстову, звукову інформацію, у тому числі публікацію (наприклад, буклет до книги), виконану у програмі Microsoft Publisher;
  • Інформація повинна повністю розкривати тему і мету вашого буктрейлеру.
  1. Створений відеоролик необхідно зберегти як «Буктрейлер_ПІ, клас» у власну папку, яка розміщується на диску D:/Загальна/10 клас/10 (А, Б)/Власна папка (ПІ учня).

 

Критерії оцінювання завдань

  • правильність виконання завдання;
  • оптимальність використання засобів;
  • оптимальність розміщення інформації;
  • естетичне оформлення завдання;
  •       оригінальність, цілісність роботи;
  •       завершеність роботи.

 

IV. Підсумок уроку

Аргументоване виставлення оцінок.

 

V. Домашнє завдання

Повторити основні теорет. питання з вивченої теми.

docx
Додано
3 травня 2018
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку