Робочий зошит для учнів спеціальності "Оператор комп'ютерного набору"

Про матеріал

Робочий зошит розрахований для учнів професійно-технічних навчальних закладів спеціальності "Оператор комп'ютерного набору". У робочому зошиті учня розміщені завдання практичного та теоретичного рівнів та зазначено домашнє завдання до кожної теми. Теми згідно навчальної програми та поурочно-тематичнорго плану із вимогами згідно ДСПТО-2006 року.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки

Дніпропетровської облдержадміністрації

ДПТНЗ «Криворізький навчально-виробничий центр»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ ЗОШИТ УЧНЯ

 

з предмету «Машинопис»

 

  Професія 7223, 4112  «Фотограф (фотороботи). Оператор комп'ютерного набору»

Кваліфікація: Оператор комп'ютерного набору 2 категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач  Бабіч Ю.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг


 

 

 

 

ЗМІСТ

 

1.

Інструкція по веденню щоденника……………………………………….

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника професійно - технічного навчального закладу ……………............................................

Критерії оцінювання начальних досягнень ……………………………..

Поурочно-тематичний план з предмету «Машинопис» ………………..

Інструкція з охорони праці ……………………………………………….

Карти контролю відпрацювання тем програми з професійно – прак-тичної підготовки………………………………………………………….

Список використаної літератури ………………………………………...

 

3

2.

 

4

3.

6

4.

7

5.

9

6.

 

12

7.

35

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 


ІНСТРУКЦІЯ ПО ВЕДЕННЮ ЩОДЕННИКА

 

Щоденник - це документ, що засвідчує об'єм вивченого матеріалу та успішність учня на весь період виробничого навчання та виробничої практики.

 

Учень зобов'язаний:

  •              Мати з собою щоденник під час виробничого навчання та виробничої практики
  •              Щоденно робити записи у щоденнику, згідно переліку учбово-виробничих робіт у розділах: поурочна та виробнича робота.
  •              Давати на перевірку щоденник майстру в/н, керівнику практикою.
  •              Слідкувати за зауваженнями майстра в/н та вчасно їх виправляти.
  •              Вести щоденник грамотно, охайно, зберігати до кінця навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника

професійно-технічного навчального закладу

(підприємства, установи та організації, що здійснюють (або забезпечують) підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників)

  1. Професія – 4112 Оператор комп’ютерного набору
  2. Кваліфікація - ІІ категорія
  3. Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати: правила експлуатації комп’ютерної техніки і систем зв’язку; технологію опрацювання даних, робочі інструкції, програмне забезпечення, що використовується; послідовність виконання операцій у комп’ютерних системах (мережах); стандарти уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації; діловодство; правила орфографії та пунктуації; технічні вимоги до магнітних дисків, паперу, витратних матеріалів для принтера; основи організації праці; основи законодавства про працю; правила захисту інформації.

Повинен уміти: виконувати операції з базами даних на комп’ютерному устаткуванні (введення, опрацювання, накопичення, систематизація та виведення інформації) відповідно до затверджених процедур та інструкцій з використанням периферійного обладнання, систем передавання (приймання) даних; готувати до роботи устаткування: магнітні диски, стрічки, картки, папір; працювати в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням; оперувати з файлами, записувати текст на дискету або переносити на папір за допомогою друкувальних пристроїв; виконувати інші операції технологічного процесу опрацювання інформації (приймати і контролювати вхідні дані, готувати, виводити та передавати вихідні тощо); керувати режимами роботи периферійного обладнання згідно із робочими завданнями (підготовка текстів і графічних документів, розрахунків таблиць, переліків, списків тощо); своєчасно застосовувати коригувальні дії в разі появи недоліків у роботі устаткування; доповідати відповідальному працівникові про виявлені відхилення від установлених норм функціонування комп’ютерного устаткування; здійснювати передавання (приймання) інформації по мережах відповідно до вимог програмного забезпечення; постійно вдосконалювати уміння та навички роботи з клавіатурою. У разі необхідності виконувати обов’язки секретаря керівника (організації, підприємства, установи), вести діловодство.

  1. Загальнопрофесійні вимоги
  1. раціонально і ефективно організовувати працю на робочому місці;
  1. дотримуватись норм технологічного процесу;
  1. не допускати браку в роботі;
  1. знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці і навколишнього середовища, дотримуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
  1. використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);
  1. знати інформаційні технології.
  1. Вимоги до кваліфікаційного  рівня осіб, які навчатимуться в системі  професійно-технічної освіти

Повна загальна середня освіта. Без вимог до стажу роботи.

  1.          Сфера професійного використання випускника:
  1. обслуговування комп’ютерних і інтелектуальних пристроїв, систем і мереж обробки інформації та прийняття рішень;
  2. комп’ютерна обробка текстової, графічної та образної інформації;
  3. обслуговування комп’ютеризованих, інтегрованих і робототехнічних систем.
  1. Специфічні вимоги:

7.1. Вік: після закінчення терміну навчання – не менше 17 років.

7.2. Стать: жіноча, чоловіча.

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Професія — 7223, 4112 Фотограф (фотороботи).  Оператор комп'ютерного набору

                                 Кваліфікація - Оператор комп'ютерного набору

        2 категорії  

ЗНАЄ, РОЗУМІЄ:

1. Правила експлуатації комп’ютерної техніки і системи зв’язку.

2.Технологію опрацювання даних, робочі інструкції, програмне забезпечення, що використовується.

3. Послідовність виконання операцій у комп’ютерних системах(мережах).

4. Стандарти уніфікованої системи організаційно – розпорядчої документації.

5. Правила орфографії та пунктуації

6. Технічні вимоги до магнітних дисків, паперу, витратних матеріалів для принтера.

7. Основи організації праці.

8. Основи законодавства про працю.

9. Правила захисту інформації.

ВМІЄ:

1. Виконувати операції з базами даних, на комп’ютерному устаткуванні.

2. Готувати до роботи устаткування: магнітні диски, стрічки, картки, папір.

З. Працювати в текстовому редакторі з веденням тексту та його редагуванням.

4. Оперувати з файлами, записувати текст на дискету або переносити на папір за допомогою друкувальних пристроїв .

5.Виконувати інші операції технологічного процесу опрацювання інформації.

6.Керувати режимами роботи периферійного обладнання згідно із робочими завданнями.

7. Своєчасно застосовувати коригувальні дії в разі появи недоліків у роботі устаткування.

8. Здійснювати передавання інформації по мережах відповідно до вимог програмного забезпечення.

9. Вдосконалює уміння та навички роботи з клавіатурою.

Поурочно – тематичний план

з предмету «Машинопис»

Професія: 4112 «Оператор комп'ютерного набору»

Кваліфікація:  оператор комп'ютерного набору

                    2 категорії

 

теми

   уроку

Назва теми

Кількість   годин

1

1

Вступ

Ознайомлення з предметом. Сліпий метод друкування. Гігієна рук та гімнастика для пальців. Постановка рук і відпрацювання удару. Ритм письма та його значення для швидкості.

1

2

 

Основний ряд клавіатури

2

2

Робота в програмах-тренажерах для швидкого набору тексту ( Соло на клавіатурі).

1

 

3

ЛПР №1. Відпрацювання навичок правильного удару по клавішах.

1

3

 

Верхній ряд клавіатури

1

 

4

Вивчення руху пальців по клавішам верхнього (третього знизу) ряду клавіатури.

ЛПР №2 Відпрацювання автоматизму і рівномірного руху пальців на двох рядах клавіатури – основному і верхньому.

1

4

 

Нижній ряд клавіатури

1

 

5

Вивчення руху пальців до клавішів нижнього нижнього ряду клавіатури. Практичні вправи для відпрацювання рівномірного удару на трьох рядах клавіатури.

ЛПР№ 3. Відпрацювання рівномірного удару трьох рядах клавіатури.

1

5

 

Четвертий ряд клавіатури

1

 

6

Вивчення руху пальців до клавішів четвертого (знизу) ряду клавіатури. Способи друкування складних знаків. Правила допущення значків при написанні розділових знаків, дужок, лапок, дефісу, тире. Практичні вправи на закріплення навичок руху пальців до клавішів четвертого ряду клавіатури при написанні слів і коротких фраз з розділовими знаками.

ЛПР № 4. Закріплення навичок руху пальців до клавішів четвертого ряду клавіатури при написанні слів і коротких фраз з розділовими знаками.

1

6

 

Велика літера

1

 

7

Практичні вправи для відпрацювання навичок одночасного натиску на клавішу Shift з ударом по буквенних клавішах.

ЛПР № 5. Відпрацювання навичок одночасного натиску на клавішу Shift з ударом по буквенних клавішах.

 

1

7

 

Цифри арабські та римські

1

 

8

Вивчення правил написання арабських цифр. Прості та десяткові дроби. Буквенно-цифрове позначення. Кількісні та порядкові числівники: математичні, хімічні, астрономічні та інші однорядкові формули. Цифри з графічним позначенням номера, параграфа, процентів, градусів, хвилин, секунд.

ЛПР №6. Написання арабських та римських цифр.

1

8

 

Правила оформлення організаційно-розпорядчої документації

3

 

9

Правила оформлення документів.

ЛПР №7.Створення документу «Положення». Його структура та особливості.

1

 

10

Бланки (подовжені та кутові). Вивчення документу «Положення». Робота на швидкість (50-60-80). Вивчення документів «Рішення», «Розпорядження». Вивчення документа «Наказ» за основною діяльністю.

ЛПР № 8.Створеннядокументу «Рішення», «Розпорядження». Їх структура та особливості.

1

 

11

Вивчення документа «Наказ» з особового складу.

ЛПР № 9. Створення документу «Наказ».  Його структура та особливості.

1

9

 

Оформлення надрукованих робіт. Друкування звязного тексту

3

 

12

Заголовки, їх розміщення і виділення. Спосіб виділення окремих місць в тексті. Абзац та чітке виділення в текстах надрукованих через 1, 1,5 , 2 інтервалу. Нумерація сторінок і відмітка нижнього поля. Оформлення надрукованої сторінки. Друкування текстів з газет, брошур через 1,5 інтервали.

1

 

13

Правила розташування тексту на сторінці та співвідношення розмірів полів з текстом. Правила оформлення виносок і цитат. Правила написання деяких скорочень, які використовуються в діловому листуванні.

1

 

14

Оформлення титульної сторінки та змісту надрукованого матеріалу. Друкування звязного тексту.

ЛПР № 10. Друкування звязного тексту.

1

 

 

Всього годин:

14

ІНСТРУКЦІЯ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ТА ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ В КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ

 

До роботи в комп'ютерному класі допускаються особи, ознайомлені з даною інструкцією з техніки безпеки і правил поведінки.

  • Робота учнів в комп'ютерному класі дозволяється лише у присутності викладача (інженера, лаборанта).
  • Під час занять сторонні особи можуть знаходитися в класі лише з дозволу викладача.
  • Під час перерв між уроками проводиться обов'язкове провітрювання комп'ютерного кабінету з обов'язковим виходом учнів з класу.
  • Пам'ятайте, що кожен учень відповідає за стан свого робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування.

 

Перед початком роботи необхідно:

 

  • Переконатися у відсутності видимих пошкоджень на робочому місці;
  • Розмістити на столі зошити, навчальні посібники так, що б вони не заважали роботі на комп'ютері;
  • Прийняти правильну робочу позу.
  • Подивитись на індикатор монітора і системного блоку і визначити, включений або вимкнений комп'ютер.  Перемістити мишу, якщо комп'ютер знаходиться в енергозберігаючому стані або включити  монітор, якщо він був вимкнений.

 

При роботі в комп'ютерному класі категорично забороняється:

  • Знаходитися в класі у  верхньому одязі;
  • Класти одяг і сумки на столи;
  • Знаходитися в класі з напоями та їдою;
  • Розташовуватися збоку або ззаду від включеного монітора;
  • Приєднувати або від'єднувати кабелі, чіпати роз'єми, дроти і розетки;
  • Пересувати комп'ютери і монітори;
  • Відкривати системний блок;
  • Включати і вимикати комп'ютери самостійно;
  • Намагатися самостійно усувати несправності в роботі апаратури;
  • Перекривати вентиляційні отвори на системному блоці та моніторі;
  • Ударяти по клавіатурі, натискувати безцільно на клавіші;
  • Класти книги, зошити та інші речі на клавіатуру, монітор і системний блок;
  • Видаляти і переміщати чужі файли;
  • Приносити і запускати комп'ютерні ігри.

 

Знаходячись в комп'ютерному класі, учні зобов’язані:

  • Дотримуватись тиші і порядку;
  • Виконувати вимоги викладача та лаборанта;
  • Знаходячись в мережі працювати лише під своїм ім'ям і паролем;
  • Дотримуватись режиму роботи (згідно  Санітарних правил і норм);
  • При появі різі в очах, різкому погіршенні видимості, неможливості сфокусувати погляд або навести його на різкість, появи болю в пальцях і кистях рук, посилення серцебиття негайно покинути робоче місце, повідомити про це,  викладачеві і звернутися до лікаря;
  • Після закінчення роботи завершити всі активні програми і коректно вимкнути комп'ютер;
  • Залишити робоче місце чистим.

 

Працюючи за комп'ютером, необхідно дотримуватись правил: 

  • Відстань від екрану до очей – 70-80 см (відстань витягнутої руки);
  • Вертикально пряма спина;
  • Плечі опущені і розслаблені;
  • Ноги на підлозі і не схрещені;
  • Лікті, зап'ястя і китсі рук на одному рівні;
  • Ліктьові, тазостегнові, колінні, гомілковостопні суглоби під прямим кутом.

 

Вимоги безпеки ваварійних ситуаціях:

 

  • При появі програмних помилок або збоях устаткування учень повинен негайно звернутися до викладача (лаборанта).
  • При появі запаху гару, незвичайного звуку негайно припинити роботу,-і-повідомити-викладачеві-(лаборантові).

 


Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 1. Вступне заняття.

Урок 1. Ознайомлення з предметом. Сліпий метод друкування. Гігієна рук та гімнастика для пальців. Постановка рук і відпрацювання удару. Ритм письма та його значення для швидкості.

 

 

 

  1. Запишіть, як необхідно розташовувати всі складові пристрої на робочому столі

__________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Назвіть, що може вивести з ладу клавіатуру

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Зазначте, які особливості роботи з друкарською машинкою

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Продовжіть речення

 

Неправильне положення рук при введенні даних за допомогою ___________________ (зап'ястя при наборі підняті вверх) призводить до пере­тискання нервів у вузьких місцях зап'ястя (тунель Карпаля).

         Синдром RSI (хронічне розтягнення зв'язок) - це пошко­дження, що виникає в результаті постійного напруження ________________________ у результаті неправильно обладнаного з погляду ер­гономіки робочого місця користувача ПК.

          Клавіатура має бути розташована так, щоб на ній було зручно працювати ______________. Клавіатуру слід розміщати на поверхні столу на відстані ___________ мм від краю. Кут нахилу клавіатури до столу має бути в межах від 5° до ___°, зап'ястя і долоні рук мають розташовуватися __________________ до площини столу.

 

5.Зазначте на малюнку групи клавіш клавіатури

 

 

 

  1. Домашнє завдання : Підготуйте повідомлення на тему: «Як вберегти себе від синдрому RSI»

 

 

 

 

Викладач_________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 2. Основний ряд клавіатури

 

 

Урок 2. Робота в програмах-тренажерах для швидкого набору тексту.

 

 

  1. Запишіть, які групи клавіш має клавіатура?

____________________________________________________________________________________________________________________________

  1.    Вкажіть програми-тренажери, які вам відомі

___________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Зазначте, як здійснюється перемикання клавіатури на потрібну мову?

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Впишіть пропущені слова

Сучасні комп'ютерні клавіатури містять ____ або _____ кнопки, які розділені на кілька груп. Це ________________, _________________, ________________, __________________, керуючі, а також так звані модифікатори.

  1. Вкажіть на малюнку групи клавіш за кольоровою схемою:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Домашнє завдання : Підготуйте повідомлення на тему: «Сучасні програми-тренажери. Їх історія виникнення. Принцип дії.»

 

 

Викладач __________________________________

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 2. Основний ряд клавіатури

 

 

Урок 3. ЛПР №1. Відпрацювання навичок правильного удару по клавішах.

 

 

 

Відпрацюйте вправи на ПК:

Вправа 1. Напишіть кожне слово по два рядки. Після друку кожної букви обов'язково повертайте пальці у вихідну позицію. Це основне правило! Саме відробітку чітких переміщень пальців і присвячений увесь курс навчання. Приділяйте цим рухам основну увагу.

вол, вал, вол, вал, выл, два, выл, два

Зверніть увагу, що часто букви, що входять до складу слів, розміщуються на клавіатурі поруч, і удари по цих клавішах виконуються однією рукою, але різними пальцями, наприклад: в слові вол дві букви (ол) пишуть правою рукою, в слові вал дві букви (ва) пишуть лівою рукою і т.д.

 

Необхідно постійно відпрацьовувати точні рухи при написанні подібних поєднань і автоматизувати їх, щоб надалі добитися безпомилкового письма при високій швидкості.

 

Перш ніж приступити до друку, необхідно зробити рухи, що імітують удар, до цих клавіш (не натискаючи їх). Рухи супроводжувати рахунком: раз — в, два — рука над основною позицією, раз — о, два — рука знову над основною позицією, раз — л, два — повернення на основну позицію. Удар великим пальцем лівої руки по клавіші пропуску.

 

Вправа 2. Напишіть кожне слово по два рядки.

лад ода лад ода лов дал лов дал

 

Вправа 3. Напишіть кожне слово по два рядки. Поєднання букв заздалегідь пропрацюйте, імітуючи удари.

овал овод овал овод вода жало вода жало лава ложа лава ложа вывод довод вывод довод

 

При відпрацюванні рухів до букв п, р, э основного ряду слід наосліп зробити декілька рухів, що імітують удар; відвести палець в сторону клавіші, а потім повернути на основну позицію. При цьому необхідно стежити за тим, щоб кисть не зміщувалася убік від основної позиції.

 

Вправа 4.

Напишіть кожне слово по два рядки.рад жар рад жар рыл эра рыл эра аэро плыл аэро плыл пара вправо пара вправо правда

 

Вправа 5. Напишіть кожне слово по два рядки.

плод лапы лава орлы дары алоэ волы опора аврал выпал флора ждала жажда выдра выжал вывод лавры порыв вражда провал вправо олово фарфор оправа подвал порода провод дважды доводы подводы доллары радовал пропажа подводы продавал водопад проводы оправдал провожал продолжал водопровод

 

Вправа 6. Напишіть кожне словосполучення по три рядки, як в прикладі

правда радовала лов радовал

вода дала пар два овода

вол попал во двор вол ждал воды

пропала пара волов водопад падал

прорвало водопровод вода прорвала вал

 

Приклад

правда радовала правда радовала правда радовала правда радовала

правда радовала правда радовала правда радовала правда радовала

правда радовала правда радовала правда радовала правда радовала

 

Перевірочна робота. Напишіть кожну фразу по три рази стовпчиком, як показано нижче в прикладі 2.

провод попал в подвал  подвода попала в ров

выдра попала в ров пара волов ждала воды

довод дал право водопад воды падал в подвал

пропажа дала повод в подвал попала дрофа

фарфор пропадал дважды  вода попадала во двор

 

Приклад

провод попал в подвал выдра попала в ров довод дал право

провод попал в подвал выдра попала в ров довод дал право

провод попал в подвал выдра попала в ров довод дал право

 

Дайте письмові відповіді на питання:

 

  1. Для чого призначена клавіатура?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Назвіть основні групи клавіш:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Домашнє завдання : Підготуйте доповідь на тему «Апаратне забезпечення ПК». Доповідь супроводжувати презентацією до теми.

 

 

Викладач ___________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема3. Верхній ряд клавіатури.

 

 

Урок 4. Вивчення руху пальців по клавішам верхнього (третього знизу) ряду клавіатури.

ЛПР № 2. Відпрацювання автоматизму і рівномірного руху пальців на двох рядах клавіатури-основному і верхньому.

 

 

 

Виконайте вправи на ПК

 

Вправа 1. Напишіть слова по три рядки, як показано в прикладі 3.

г (вказівний) — гол гул гора выгода

у (середній) — лук ура руда груда

х (мізинець) — уха ход хлоп халва

к (вказівний) — кол код клад хлопок

ш (середній) — шар швы душа шуруп

е (вказівний) — две еда веха ералаш

з (мізинець) — зов зуд завод зарево

ц (безіменний) — цок цех цена цензор

н (вказівний) — наш нож ноша недуг

й (мізинець) — пой йод лайка покой

щ (безіменний) — лещ гуща щука щенок

ъ (мізинець) — въезд съезд подъезд

 

Приклад

гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода

гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода

гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода гол гул гора выгода

 

Вправа 2. Напишіть кожне слово по два рядки.

цап дул дай рой хор раз лев где уже пой удар гуща удав верх коза хуже овца охра кофе год лак эхо рагу плуг угол пруд хлор шарж охра флаг ковш вход грош плохо голова ограда пурга хорошо долго шорох пушок халва рукав эпоха погода звонок журнал хоровод гарпун хлынул органы гагара доклад хлопок клапан радуга курага крышка капрал уголок

 

Перевірочна робота. Напишіть кожну фразу по три рядки, як показано далі в прикладі.

в огороде пышно зеленел лук

гарпун попал в акулу

въезд на дорогу запрещен

год щедрый на урожай

дорога шла в рощу

ведро попало под крышку колодца

у новой вазы лежало зеркало

пешеход завернул за угол

щенок развязал шнурок

журнал лежал на кафедре

акула плыла в океане

недавно выпал крупный град

 

Приклад

в огороде пышно зеленел лук в огороде пышно зеленел лук

в огороде пышно зеленел лук в огороде пышно зеленел лук

в огороде пышно зеленел лук в огороде пышно зеленел лук

 

гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу

гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу

гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу гарпун попал в акулу

 

Домашнє завдання : Оформіть звіт з ЛПР №2.

 

 

Викладач ___________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема4. Нижній ряд клавіатури.

 

 

Урок 5. Вивчення руху пальців до клавішів нижнього ряду клавіатури. Практичні вправи для відпрацювання рівномірного удару на трьох рядах клавіатури.

ЛПР №3. Відпрацювання рівномірного удару трьох рядах клавіатури.

 

 

  1. Запишіть, що таке нижній ряд клавіатури?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Опишіть, які клавіші входять до нижнього ряду клавіатури?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Назвіть, які клавіші належать правій руці?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Зазначте, які клавіші належать лівій руці?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Відпрацюйте вправи на ПК згідно з інструкційною карткою

 

7. Домашнє завдання : Відпрацюйте навики друку десятипальцевим методом.

 

 

Викладач _________________________________

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 5. Четвертий ряд клавіатури.

 

 

Урок 6. Вивчення руху пальців до клавішів четвертого (знизу) ряду клавіатури. Способи друкування складних знаків. Правила допущення значків при написанні розділових знаків, дужок, лапок, дефісу, тире. Практичні вправи на закріплення навичок руху пальців до клавішів четвертого ряду клавіатури при написанні слів і коротких фраз з розділовими знаками.

ЛПР № 4. Закріплення навичок руху пальців до клавішів четвертого ряду клавіатури при написанні коротких фраз з розділовими знаками.

 

 

  1. Продовжіть речення

Четвертий ряд клавіатури має _____ клавіш.

  1. Зазначте, які клавіші, крім буквенних розміщені у четвертому ряді клавіатури?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Перерахуйте, які клавіші із четвертого ряду належать до правої руки а які клавіші до лівої руки?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Домашнє завдання : Відпрацюйте вправи на ПК десятипальцевим методом.

Відпрацюйте вправи на ПК

Вправа 1. Напишіть кожне число по одному рядку, як показано нижче в прикладі 6.

93 70 82 534 719 385 3 286 4 179 7 952 21 536 70 567 72 492 29 836 34 968

 

Приклад

93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93 93

70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70 70

82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82 82

Вправа 2. Надрукуйте кожну фразу двічі стовпчиком. При цьому речення прочитуйте повністю для запам'ятовування і друку.

Поезд должен пройти за двое суток путь 1529 км. Мост со­брали из 10-метровых пролетов. 125-тысячная армия на­ступала на противника. Квартира расположена на 11-м этаже дома. Двое участников соревнования финиширова­ли одновременно. Длина трубы 1220 мм, толщина стенки 22 мм. Ученикам задали выучить 1, 2, 3-й параграфы. Бо­танику школьники изучают в 5-м классе. Скорость авто­мобиля превышала 80 км в час. В 12-й раз проводилась олимпиада по математике. Доход от продажи составил 1 274 893 рублей. Бинокль имел 10-кратное увеличение. Производительность смесителя — 7 куб. м бетона в час. Он выступал на соревнованиях под 6-м номером.

 

Вправа 3. Надрукуйте текст, при цьому дивитеся тільки в книгу. Речення прочитуйте повністю, щоб їх запам'ятати.

Корабль «Титаник» был спущен на воду 31 мая 1911 года в Белфасте (Великобритания). В то время это был самый большой в мире корабль. Его длина составляла 268 мет­ров, ширина — 28,2 метра, осадка — 10,54 метра, а рассто­яние от киля до верха дымовых труб — 54 метра (высота 18-этажного дома). Он имел 11 палуб, соединенных между собой 9 электрическими лифтами.

Водоизмещение этого гиганта составляло 46 300 тонн, а предельная скорость равнялась 25 узлам. «Титаник» имел двойное дно, корпус был разделен на 16 отсеков с 15-ю водонепроницаемыми переборками, которые в случае за­топления должны были спасти корабль.

«Титаник» был поистине плавучим дворцом. Билеты на не­го стоили бешеных денег: в первый класс — 4350 долларов (в переводе на нынешний курс это примерно 50 000 дол­ларов). Естественно, на этом корабле собрался весь высший свет того времени. В свой первый и последний рейс корабль принял на борт более полутора десятков миллионеров (среди которых был самый богатый человек Америки Джон Джекоб Астор).

Свое роковое плавание корабль-гигант начал 11 апреля 1912 года. В тот момент на нем находилось в общей слож­ности около 2200 человек.

В результате столкновения с айсбергом «Титаник» потер­пел крушение и пошел ко дну. Остатки корабля и сейчас находятся на глубине 3800 метров в 1000 миль от амери­канского города Бостон и в 385 милях к югу от Ньюфаунд­ленда.

 

 

 

Викладач _________________________________

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема6. Велика літера.

 

 

Урок 7. Практичні вправи для відпрацювання навичок одночасного натиску на клавішу Shift з ударом по буквенних клавішах.

ЛПР № 5. Відпрацювання навичок одночасного натиску на клавішу Shift з ударом по буквенних клавішах.

 

 

 

Відпрацюйте вправи на ПК

Якщо необхідно створити заголовок або набрати частину тексту прописними буквами, то користуються замком верхнього регістра Caps Lock. Клавіша Caps Lock знаходиться ліворуч на рівні основного ряду, натискається мізинцем лівої руки. Закривають замок простим поодиноким натисненням. Після того, як слово або група прописних букв буде набрано, його закривають простим поодиноким натисненням мізинця лівої руки.

 

Вправа 1. Напишіть назви міст один раз.

САНКТ-ПЕТЕРБУРГ, МОСКВА, ВОРОНЕЖ, ВЕЛИКИЙ НОВГОРОД, НИЖНИЙ НОВГОРОД, ВОЛГОГРАД, ПЕНЗА, ОРША, ПИКАЛЕВО, ПУШКИН, ПАВЛОВСК, ГАТЧИНА, СЕРПУХОВ, ОМСК, НОВОСИБИРСК, ВЫШНИЙ ВОЛОЧЕК, КАЛУГА, РУЗА, ПАРИЖ, РИМ, БЕРЛИН, ДРЕЗДЕН.

Наберіть у текстовому редакторі:

Роман "Тигролови" написаний І. Багряним протягом 1943—1944 рр. На літературному конкурсі у Львові ця книга під назвою "Звіролови" (скорочений варіант "Тигроловів") розділила перше місце з повістю Тодося Осьмачки "Старший Боярин". Роман зразу було перекладено англійською, німецькою та голландською мовами, що свідчить про його по­пулярність за рубежем і увагу іноземного читача до тогочасної радянської дійсності.

Ще у Львові І.Багряний якось розповідав друзям про жит­тя українців на Далекому Сході, яке він пізнав, перебуваючи там на засланні. Висловлював неодноразово жаль, що жоден вид мистецтва художньо не досліджував, не сказав правди про долю закинутих на Зелений Клин українців, їх боротьбу за виживання в умовах суворої природи, про національні про­блеми. Таку книгу, в якій розповідається про українську ро­дину Сірків, що зберегла національні традиції в далекій тайзі, та окриленого національною ідеєю відродження гетьмансько­го правнука Григорія Многогрішного особи сильної і без­компромісної, й написав Іван Багряний.

 

6. Домашнє завдання : Підготуйте повідомлення на тему: «Оформити звіт з ЛПР № 5»

 

 Викладач _________________________________

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема7. Цифри арабські та римські.

 

 

Урок 8. Вивчення правил написання арабських цифр. Прості та десяткові дроби. Буквенно-цифрове позначення. Кількісні та порядкові числівники: математичні, хімічні, астрономічні та інші однорядкові формули. Цифри з графічним позначенням номера, параграфа, процентів, градусів, хвилин, секунд.

ЛПР № 6. Написання арабських та римських цифр.

 

 

Дайте письмову відповідь:

 

  1. Якими способами можна ввести римські числа?. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Якими способами можна ввести латинські числа?

____________________________________________________________________________________________________________________________

Відпрацюйте вправи на ПК

Вправа 1. Напишіть цифри, числа і приклади по одному разу.

1—І; 2 — II; 3 — ІІІ 4 — IV; 5 — V; 6 — VI; 7 — VII; 8 — VIII; 9 — XI; 10 — X;

Дату 28 червня 1950 року можна написати інакше: 28.06.50 р.

Телеграма прийшла 07.10.03 о 15 годині.

33 + 55 = 88; 76 - 24 - 32; 24 х 5= 120; 66: 2 = 33.

60-20+ (10x3) : 6 = 45.

 

Вправа 2. Напишіть речення по одному разу.

Санкт-Петербург основан в 1703 году. Санкт-Петербургу 27 мая 2003 года исполнилось 300 лет. На изучение данно­го материала отводится IV четверть. Статья напечатана в журнале «Наука и жизнь» № 12 за 2002 год. Журнал «Наука и жизнь» издается с октября 1934 года. Книга сда­на в набор 29 мая 2003 года, а подписана к печати 24 июня 2003 года. Последняя перепись населения в России прове­дена в октябре 2002 года. 12 июня 1967 года запущена ав­томатическая станция «Венера-4» для исследования пла­неты Венера.

 

Вправа 3. Наберіть текст, при цьому дивитись на екран монітора забороняється.

Деньги ценность. Но, как часто говорят многие, есть и истинные ценности. Деньги не являются таковыми и, веро­ятно, те у кого их много, отлично это понимают. Во всяком случае, они часто вкладывают их в произведения искус­ства и исторические реликвии. Это считается призна­ком хорошего тона во всем мире. Так, 6 декабря 1983 г. мистер Ганс Краус купил для консорциума «Герман Абс» 226-страничную рукопись «Евангелие» Генриха-Льва, Герцога Саксонского, уплатив за нее 8,14 миллиона фунтов.

В январе 1990 года на аукционе Сотби была выставлена Версия птолемеевой Космографии атлас, датируемый 1492 годом. После упорного торга неизвестный выложил за него рекордно высокую сумму в 1,925 миллиона долла­ров. Опять-таки неизвестный, но, наверное, тоже патриот Америки, выложил 748 000 долларов за оригинал письма, написанного 8 января 1863 года самим президентом Лин­кольном в защиту Прокламации об освобождении рабов. Письмо было продано на аукционе Кристи в Нью-Йорке 5 декабря 1991 года.

 

6. Домашнє завдання : Оформіть ЛПР №6 з відпрацюванням десятипальцевого методу набору текста.

 

 

 Викладач _________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 8. Правила оформлення організаційно-розпорядчої документації.

 

 

Урок 9. Правила оформлення документів.

ЛПР № 7. Створення документу «Положення». Його структура та особливості.

 

 

 

 

  1.  Запишіть, що таке регламент?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Запишіть, що таке положення?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Побудуйте документ «Положення» у текстовому редакторі

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРЕСТИЖ»

 

НАКАЗ

 

16.06.2011                                                           Хмельницький  40-П

 

Про надання відпустки

 

ПЕТРИК Антоніні Володимирівні, менеджеру із збуту відділу збуту і постачання, надати щорічну основну відпустку за робочий період з 7 липня 2010 року до 6 липня 2011 року тривалістю 24 календарних дні з 1 по 24 липня 2011 року і виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення.

Підстава: графік відпусток

 

 

Директор О. К. Малайдах

 

З наказом ознайомлена:

 

5. Домашнє завдання : Оформіть звіт з ЛПР № 7

 

 

 Викладач _________________________________

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 8. Правила оформлення організаційно-розпорядчої документації.

 

 

Урок 10.Бланки (подовжені та кутові). Вивчення документу «Положення». Робота на швидкість (50-60-80). Вивчення документів «Рішення», «Розпорядження». Вивчення документа «Наказ» за основною діяльністю.

ЛПР №8. Створення документу «Рішення», «Розпорядження». Їх структура та особливості.

 

 

 

 

  1. Продовжіть речення

Текст положення має свою структуру і складається із таких розділів___

____________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть, із яких елементів складається документ «Рішення»

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Запишіть, із яких елементів складається документ «Розпорядження»?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Дайте письмову відповідь на запитання: Для чого складаються документи «Положення», «Рішення», «Розпорядження»?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Домашнє завдання : Підготуйте розпорядчі документи
  2.  

 

Викладач _________________________________

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема8. Правила оформлення організаційно-розпорядчої документації.

 

 

Урок 11.Вивчення документа «Наказ» з особового складу.

ЛПР № 9. Створення документу «Наказ». Його структура та особливості

 

 

 

 

  1. Дайте письмово відповідь, що таке «Наказ»

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть етапи підготовки наказів

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Дайте письмову відповідь: На якому бланку створюємо накази?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Напишіть, які елементи входять до складу обов’язкових реквізитів?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Домашнє завдання : Підготуйте документ «Наказ».

 

 

Викладач _________________________________

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 9. Оформлення надрукованих робіт. Друкування зв’язного тексту.

 

 

Урок 12. Заголовки, їх розміщення і виділення. Спосіб виділення окремих місць в тексті. Абзац та чітке виділення в текстах надрукованих через 1, 1,5, 2 інтервалу. Нумерація сторінок і відмітка нижнього поля. Оформлення надрукованої сторінки. Друкування текстів з з газет, брошур через 1,5 інтервали.

 

 

 

  1. Запишіть, які вам відомі правила оформлення заголовків та підзаголовків?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Дайте визначення поняттю «Виноска»

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Які ви знаєте правила оформлення виносок?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Запишіть, які правила виділення окремих частин тексту: великими літерами, виділення підкресленням, виділення тексту жирним шрифтом?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Запишіть, які існують правила виділення окремих частин тексту в «Оголошенні»? __________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Домашнє завдання : Підготуйте оголошення з довільної теми.

 

 

Викладач _________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема 9. Оформлення надрукованих робіт. Друкування зв’язного тексту.

 

 

Урок 13. Правила розташування тексту на сторінці та співвідношення розмірів полів з текстом. Правила оформлення виносок і цитат. Правила написання деяких скорочень, які використовуються в діловому листуванні.

 

 

 

  1. Дайте визначення поняттю «Береги документа»

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть, які встановлено розміри берегів формуляра зразка згідно з ГОСТ 6.38-90 ?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Напишіть, що таке текст?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Перерахуйте, які існують вимоги до тексту документа?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Дайте письмову відповідь: Яка структура тексту документа?.

__________________________________________________________________________________________________________________________         

7. Домашнє завдання : Створіть діловий лист

 

Викладач _________________________________

 

 

Дата

 

Найменування навчально-виробничих робіт

Оцінка

Підпис

Тема9. Оформлення надрукованих робіт. Друкування зв’язного тексту.

 

 

Урок 14. Оформлення титульної сторінки та змісту надрукованого матеріалу. Друкування зв’язного тексту.

ЛПР № 10. Друкування зв’язного тексту.

 

 

 

Дайте письмову відповідь:

  1. Що таке перший ряд клавіатури? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть, що таке другий ряд клавіатури?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.   Перерахуйте, які клавіші належать третьому ряду клавіатури?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Дайте письмову відповідь: Які клавіші належать до основного ряду клавіатури?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Поясніть письмово: Чому сучасна клавіатура носить назву QWERTY?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Відпрацюйте практичні вправи на ПК

Місяць: близький і далекий, знайомий і незнайомий

Місяць — найближче, найдоступніше земному спостерігачу небесне тіло. Погляд людини спрямовується до нього завжди. Він здавалася б оманливо доступний, близький, протягни руку — і можна до нього доторкнутися.

Пам'ятаєте, у Гоголя? «...біс крався потихеньку до місяця і вже було протягнув руку схопити його, але раптом відсмикнув її назад, як би обпікшись, посмоктав пальці, загойдав ногою і забіг з іншого боку, і знову відскочив і відсмикнув руку. Проте ж, незважаючи на усі невдачі, хитрий біс не залишив своїх пустощів. Підбігши, раптом схопив він обома руками місяць, кривляючись і дуючи, перекидаючи його з однієї руки в іншу, як мужика, діставши голими руками вогонь для своєї люльки, накінець поспішно заховав їх в кишеню і, як ні в чому не бувало, побіг далі. У Диканьці ніхто не чув, як біс вкрав місяць».

Адже це був не просто жарт Миколи Васильовича Гоголя в повісті «Ніч перед Різдвом»: в ній відображено прадавні уявлення людини про те, що місяць знаходиться де-небудь на верхівці найближчої ялини або за пагорбом, до якого рукою подать. Недаремно барон Мюнхгаузен забирався на місяць... по стеблу боба.

Відомо, що Мюнхгаузен вчинив дві подорожі на місяць, і зовсім не на ядрі, як показано в дивовижному фільмі Марка Захарова «Той самий Мюнхгаузен».

Ось яким чином він опинився на місяці у своїй першій подорожі: «Два ведмеді напали на одну бджолу, щоб відняти у неї мед. Я запустив в них топірцем, але кинув його так незручно, що він залетів на місяць. Що робити? Я згадав, що турецький біб росте надзвичайно швидко і досягає дивовижної височини. Негайно я посадив один з бобів. Він ріс, ріс і незабаром зачепився за один з рогів місяця. Мені залишалося тільки видертися по стеблу, куди я і прибув благополучно. Топірець я знайшов в купі соломы. Потрібно було повертатися додому, — але — о, жах! Сонячна спека так висушила моє стебло, що нічого було і думати про спуск на Землю колишнім шляхом. Що робити? Я взявся за роботу і сплів собі мотузку з соломи. Один кінець прикріпив до місяця і спустився з іншого кінця. Я знаходився вже в чотирьох або п'яти милях від Землі, як мотузок обірвався»!.

Відважному правдолюбові Мюнхгаузену припало стрибати і від його падіння на землі утворилася велика яма.

 

6. Домашнє завдання : Оформити практичну роботу № 10.

 

Викладач _________________________________

 


Список використаної літератури

 Основна література

 1. Беспалов  В.М. Інформатика: Навч. посіб. – К.: ЦУЛ, 2003. – 788 с.

 2. Гарнаев А.Ю. Использование MS Excel и VBA  в экономике и финансах.- СПб.: БХВ, 2000.- 336 с.
4. Дибкова Л.М. Інформатика та комп`ютерна техніка: Посібник: Навчальне видання.-. К.: Академвидав, 2003.- 320 c.
5. Евдокимов В.В. и др. Экономическая информатика. Учебник для вузов. Под ред. д.э.н. проф. В.В.Евдокимова. -СПб.: Питер, 1997. - 592 с.
6. Інформатика: Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології: Підручник / За ред.. Пушкаря О.І.– К.: "Академія", 2003.- 704 с.
7. Інформатика та комп`ютерна техніка: Навчально-методичний посібник: Навчальне видання. / Рзаєв Д.О., Шарапов О.Д. та ін.- К.: КНЕУ, 2003.- 486
8. Комягин В.Б., Коцюбинский А.О. Excel 7.0 в примерах: Практическое пособие.-М.: Нолидж, 1996. - 432 с.
9. Макарова М.В., Карнаухова Г.В., Запара С.В. Інформатика та комп'ютерна техніка: Навчальний посібник: Навчальне видання.- Суми: Університетська книга, 2003. .- 642 c.
10. Новиков Ф.А., Яценко А.Д. Microsoft Office XP в целом.-СПб: BHV, 2002,-336 с.
11. Рзаєв Д.О., Шарапов О.Д. и др. Інформатика та комп`ютерна техніка: Навчально-методичний посібник: Навчальне видання.- К.: КНЕУ, 2003.- 486 c.
12. Руденко В.Д., Макарчук О.М., Патланжоглу М.О. Практичний курс інформатики: Навчально-методичний посібник.- К.: Фенікс, 1997.- 304 c.
13. Симонович С.В. Информатика: Базовый курс: Учебное пособие.- СПб.: Питер, 2000.- 640 c.
16. Фигурнов Б.Э. IВМ PC для пользователя. – М.: ИНФРА -М, 2000.- 640 с.
17. Храмцов Н. Лабиринт Internet. Практическое руководство, 1996 г.
 

 Додаткова література

2. Бєгун А.В. Технологія програмування: об'єктно-орієнтований підхід: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2000.-200 с.
3. Вильям Дж. Visual Basic for Aplications на примерах: Пер. с англ.- М.: БИНОМ, 1995.- 512с.
5. Карлберг К. Бизнес-анализ с помощью Excel:Пер. с англ.-К.:Диалектика,1997.- 448 с.
7. Крейнак Дж. Интернет: Энциклопедия.– СПб.: Питер, 2000.– 560 с.
8. Курицкий Б.Я. Поиск оптимальных решений средствами Excel 7.0. - СПб: BHV, 1997. -384с.
10. Хоффбауер М., Шпильман К. Access 7.0: сотни полезных рецептов: Пер. с нем.-К.: ВНV, 1996.-400 с.

11. Інформатика: Комп’ютерна техніка. Комп’ютерні технології. Посібник/ За ред. О.І.Пушкаря – К.: Видавничий центр "Академія", 2001.– 696 с.

12. Білан С.М., Коваль Д.М. Засоби машинної графіки. Навчальний посібник. – Вінниця, ВДТУ, 2000 р.

13. Информатика. Базовый курс/ Симонович С.В. и др.– СПб: Питер, 2001.– 640 с.

14. Д. Мюррей, У. ван Райпер. Энциклопедия форматов графических файлов: пер. с англ – К.: Издательская группа BHV, 1997. – 672 с.

15. Кузнецов И. Анимация для интернета: краткий курс. СПб: Питер, 2001.– 288 с.

16. Мук К. ActionScript. Подробное руководство.– Пер. с англ. – СПб: Символ–Плюс, 2002.– 792 с.

17. Маров.М. Эффективная работа: 3ds max 4.– СПб: Питер, 2001.– 864 с.

18. Петерсон М. Эффективная работа с 3D Studio MAX 3.– СПб: Издательство “Питер”, 2000. – 656 с.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Довгоброд Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 травня 2018
Переглядів
3591
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку