Урок – конференція Тема. Гордість України

Про матеріал
Урок – конференція Тема. Гордість України Мета. Збагатити знання учнів про Україну. Ознайомити з біографією видатних українців. Сповнити серця дітей великим духовним змістом, життєвим оптимізмом, любов’ю до Батьківщини. Розвивати пізнавальний інтерес, формувати почуття громадянина України, національну гордість та почуття гордості за свій народ. Виховувати патріотизм, почуття національної гордості, відповідальність за долю Батьківщини. Епіграф: Є багато країн на землі, В них - озера, річки і долини. Є країни великі й малі, Та найкраща завжди — Батьківщина.
Перегляд файлу

Урок – конференція

Тема. Гордість України

Мета. Збагатити знання учнів про Україну. Ознайомити з біографією видатних українців. Сповнити серця дітей великим духовним змістом, життєвим оптимізмом, любов’ю до Батьківщини.                                                                                                             Розвивати пізнавальний інтерес, формувати почуття громадянина України, національну гордість та почуття гордості за свій народ.                              Виховувати патріотизм, почуття національної гордості, відповідальність за долю Батьківщини.

Епіграф:        Є багато країн на землі,

В них - озера, річки і долини.

Є країни великі й малі,

Та найкраща завжди — Батьківщина.

Хід уроку

І. Організаційний момент .Повідомлення теми уроку

Вчитель. Україна, Батьківщина, Вітчизна, рідний край… Ці слова дорогі кожній людині нашої країни.                                                                                     Кожна людина найбільше любить той край, де народилася й живе. Кожен пишається своєю рідною землею і завжди хоче сказати про неї найкраще.                                                                                                       Подивіться на карту України. Територія, яку заселяють українці, така велика. Щоб пройти її із заходу на схід, долаючи щодня 30 км, потрібно 90 днів.

Тематична «павутинка» до поняття «Рідний край». (сім’я, родина, природа, пісенька, рідна мова, обряди, звичаї, традиції)

ІІ .Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Кожен народ в своєму образі уособлює якогось птаха. Таким птахом для України є лелека. Українці, які роз’їхались по всьому світу створюють українські діаспори, об’єднуються, зберігають прадавні звичаї, обряди, традиції. А скільки українців кожен день покидає нашу нужденну Україну. І білокрилим птахом хоч подумки летять у свої оселі до своїх рідних. Про нашу славну Україну народ склав прислів’я, висловлюючи свою любов та тугу до рідної землі. Доповніть прислів’я. Об єднайте праву сторону з лівою, прочитайте і поясніть як розумієте прислів’я.

Доповніть прислів’я.                                                                                               Людина без Вітчизни,      а дома найліпше.                                                             Кожному мила                  і в жмені мила.                                                                      Всюди добре                      як соловей без пісні.                                                      Кожному птаху своє          своя сторона.

Рідна земля                        своє гніздо миле.

 

  1. Перегляд мотиваційного відео «Факти про Україну, які вразили світ» https://www.youtube.com/watch?v=NoZ62G9ZrPs

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель- Країна це люди які в ній живуть. На сьогоднішній конференції учні представлять біографії українців які їх вразили, та пояснять чому вважають їх гордістю країни.

 

Виступи учнів з супроводом презентації, виступи учні готують самостійно та заздалегідь.

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу. (10 хв)

 

Вчитель – серед українців багато винахідників. Перегляньте відео-

«10 винаходів українців, які змінили світ»

https://www.youtube.com/watch?v=Pb4noGc8y0w

 

V. Підсумок уроку .Рефлексія.

 

Вчитель.

Вправа «Правило руки»

 

Описание: Картинки по запросу малюнок руки олівцем

 

    Малюємо руку / обводимо свою праву руку, тримаючи олівець / ручку в лівій руці.

у великому пальці – що дуже сподобалося;

у вказівному, що хотів (ла) би отримати для себе особисто і свого розвитку ще від квестора;

у середньому – що точно взяв (а) для впровадження;

у безіменному – що потрясло емоційно;

у мізинці – чого було мало, хочеться більше.

 

Підведення підсумків (5 хвилин).

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2021
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку