Урок – конкурс з французької мови « Style du vêtement des adolescents»
Пояснювальна записка
Урок – конкурс « Style du vêtement des adolescents» є фінальним в серії уроків в темі «Achats». Урок ориєнтований на формування і розвиток іншомовної комунікативної компетенції та удосконалення навичок розуміння мови з використанням аутентичних матеріалів. Візуалізація учбового матеріалу дозволяє школярам активно оцінювати та аналізувати зміст почутого , обмінюваться думками, аргументуючи свою точку зору.
Мета::
- активізувати використання ЛО і МФ з теми в монол. і діал.мовленні;
- розвивати навички читання аутентичного тексту з елементами здогадки;
- ознайомити з ЛО- фр. запозиченнями в сфері «Мода», іменами та філософією відомих французьких кутюрьє;
- развивати навички роботи в команді;
- прищеплювати школярам естетичний смак;
- розвивати навички науково - пошукової діяльності.
Обладнання:
Дидактичний матеріал, мультимедійні презетації «Відділи магазинів», «Французькі кутюрьє», аудиозапис піснi «Оn écrit sur les murs!»,кросворди.
Хід уроку
Презентація назв та логотипів команд “Style classique” і “Simplicité » , слоганов:
Le (au) magasin acheter – on achète...
Le (au) centre commercial choisir– on choisit…
Le (au) hypermarché essayer – on essaie…
Le (au) supermarché vendre – on vend…
La (à la) boutique préférer – on préfère…
échanger – on échange…
on n’échange ni…, ni…
3. Конкурс між командами на кращий опис відділів магазину та асортименту товарів за допомогою на мультимед. презентації.
Exemple:
A Б. il y a beaucoup de magasins. Je peux nommer…
Au grand magasin (au centre commercial, au hypermarché, au supermarché, à la boutique) il y a beaucoup de rayons. Ce sont…
Au rayon de confection( de chaussures, de lingérie,…)
on achète…
on choisit…
on vend…
on essaie…
on n’échange ni…, ni…
J’adore visiter les magasins. J’aime beaucoup acheter … Pour moi c’est super!
Moi, je déteste les magasins. Pour moi le visite des vagasins c’est galère!
Je déteste choisir et essayer les vêtements et les chaussures. Ce sont mes parents, qui m’achètent tout.
Підготувати інформацію – презентацію про традиційні та святкові страви французької кухні. N.B.-ЛО - запозичення.
Exemple: robe, salopette, pantalon, cravate, manteau, pull, chemise;
acheter, choisir, vendre, échanger, essayer,payer, luger.
Exemple: Gr.1 – Gr.2, Gr.2 – Gr.1
Quels vêtements portez – vous en hiver (en été, en automne, au printemps) ?
Quel style préférez – vous?
Visitez – vous souvent les magasins ?
Акцент на поняття “haute couture”, “prêt – à – porter ».
Контроль розуміння за допомогою питань.