Завдання уроку:
ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З КЛАС
Тема : «Школа культури рухів з елементами гімнастики та школа стрибків»
Підготував :
Баранюк Гліб Сергійович
Вчитель фізичної культури
ІІ кваліфікаційної категорії
Первомайського НВК
«ЗОШ І-ІІ ст. № 15 – колегіум»
2015 р.
План – конспект уроку з фізичної культури 3 клас
Тема уроку: «Школа культури рухів з елементами гімнастики та школа стрибків»
Мета уроку: навчити дітей елементів гімнастики перекиду вперед та вдосконалювати
техніку стійки на лопатках; розвивати в учнів спритність, гнучкість, уважність
Тип уроку: закріплення умінь.
Форма уроку: станційних занять, ігрова.
Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий,
потоковий.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: мати, колода, скакалки, перекладина.
Дата проведення : 17.12.2015
Тривалість уроку: 40 хв.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина (10-12 хв) |
||||
Шикування класу Привітання |
О |
П |
СМГ |
фронтальний метод. Звернути увагу на правильне положення ніг, рук при шикуванні. |
30 с |
30 с |
30с |
||
Повідомлення задач уроку: Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять фізичними вправами |
1,5хв |
1,5хв |
1,5 хв |
фронтальний метод. Звернути увагу на спортивну форму, виконувати вказівки вчителя. Бути уважним, дотримуватись дистанції. |
Перевірити пульс |
30 с |
30 с |
30с |
фронтальний метод. |
Повторити виконання стройових вправ: «Праворуч», «Ліворуч», «Кругом». |
1хв |
1хв |
1 хв |
Фронтальний метод; слідкувати за правильністю та чіткістю виконання; виконувати вправи за командами вчителя. Нагадати та показати правильне виконання команд. |
Різновиди ходьби:
|
1хв |
1хв |
1 хв |
в колону по одному; Виправляти помилки; Слідкувати за осанкою; Дотримуватися дистанції 1 метр.
|
Різновиди бігу:
|
1,5хв |
1 хв |
-- |
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться). Звернути увагу на збереження дистанції; в колону по одному. |
Ходьба, відновлення дихання. Перешикування з колони по одному в колону по три з поворотами в русі. Вимірювання ЧСС.
|
1,5хв |
1,5хв |
1,5 хв |
ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Рахуємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом Правильне перешикування |
Комплекс загально-розвиваючих вправ на місці без предметів. |
3 хв |
3 хв |
2 хв |
Фронтальний метод
Карточка № 1 |
Ходьба на місці. Вимірювання ЧСС. |
1хв |
1хв |
1 хв |
ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Вимірюємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом
|
Основна частина (23-25 хв) |
||||
Розподіл учнів по станціях по 4-5 учня. Виконання вправ на кожній станції до свистка. |
2хв |
2хв |
2 хв |
Груповий метод. Правильно дихати, відпочинок між підходами 10-15 сек. Стежити за технікою виконання. Потім перехід до наступної станції. |
Станція 1. Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині. В.п. лежачі на спині, ноги зігнуті в колінах, руки за головую |
4 * 10 р. |
4 * 7 р. |
4 * 4 р. |
Груповий метод. Руки за голову, лікті в сторони, відстань між ступнями 30см, правильно дихати, відпочинок між підходами 15-20 сек.
|
Станція 2. Стрибки із скакалкою на двох ногах |
3 * 20 р. |
3 *15 р. |
3 *5 р. |
Груповий метод. Слідкувати за диханням та виконанням вправи,відривали носки від підлоги
|
Станція 3. Підтягування у висі лежачи |
3 * 7 р. |
3 * 5 р. |
3 * 3 р. |
Груповий метод. Слідкувати за технікою Виконання та диханням. Тулуб тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.
|
Станція 4. Перекид у перед |
10 р. |
6 р. |
3р. |
Груповий метод. Слідкувати за технікою Виконання. Вказати на помилки. |
Станція 5. Стійка на лопатках |
10 р. |
6 р. |
3р. |
Груповий метод. Слідкувати, щоб тулуб був вертикально, ноги прямі, а носочки витягнуті вверх. |
Естафета з елементами акробатики |
5 хв. |
4 хв. |
2 хв. |
Ігровій метод. Слідкувати за правилами естафети та виконанням акробатичних елементів.
|
Заключна частина ( 3-5 хв.)
|
||||
Вправи на розслаблення ходьба |
1хв |
1хв |
1 хв |
Звернути увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку. |
Шикування в шеренгу Перевірити ЧСС. |
30 с. |
30 с. |
30 с. |
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. |
Підведення підсумків уроку : - Що ми сьогодні робили на уроці? - Що вам найбільш сподобалось? |
2,5хв |
2,5хв |
2,5 хв |
Визначити кращих учнів. Вказати помилки. |
Оцінювання учнів Завдання додому |
1хв |
1хв |
1 хв |
Вербальне оцінювання. |
Комплекс загально-розвиваючих вправ на місці :
|
4 р. |
4 р. |
4 р. |
Фронтальний метод
Стежити за правильною поставою,нахили робити повільно.
|
|
4 р. |
4 р. |
4 р. |
Колові рухи виконувати в повільному темпі. |
|
4 р. |
4 р. |
4 р. |
Звернути увагу на чіткість виконання вправи. |
|
4 р. |
4 р. |
4 р. |
Слідкувати за правильністю виконання та за поставою.
|
|
10 р |
7 р. |
4р. |
Слідкувати за правильністю виконання та за поставою. Ноги в колінах не згинати, руки тримати напруженими, спина рівна, не горбити.
|
1-нахил до правої; 2-нахил до середини; 3-нахил до лівої; 4 в.п. |
6р. |
6р. |
6р. |
Слідкувати за правильністю виконання. Ноги в колінах не згибати.
|
|
10 р. |
7 р. |
4 р. |
Слідкувати за правильністю та чіткістю виконання вправи. Присідаємо-вдих, встаємо –видих. |
Стрибки на лівій, правій та двох ногах. |
10 р. |
10 р. |
10 р. |
Слідкували,щоб учні під час стрибків відривались від підлоги. |
|
30 с. |
30 с. |
30 с. |
ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Виміруємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |