Урок. Конспект. Тема : " Школа культури рухів з елементами гімнастики та школа стрибків"

Про матеріал

Завдання уроку:

  • 1)Оцінити комплекс поєднаних акробатичних елементів (2 перекиди вперед, стійка на лопатках.
  • 2)Повторити: стрибки з скакалкою.
  • 3)Закріпити: підтягування у висі лежачи, підйом тулуба із положення сидячи, естафета з елементами акробатики.
  • 4) Розвивати фізичні якості учнів методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.
  • 5)Прищеплювати любов до фізичної культури і спорту.
  • 6)Виховувати увагу, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму.
Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ  З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З КЛАС

Тема : «Школа культури рухів з елементами гімнастики та школа стрибків»

Підготував :

Баранюк Гліб Сергійович

Вчитель фізичної  культури

ІІ кваліфікаційної категорії

                                                  Первомайського НВК

                                                  «ЗОШ І-ІІ ст. № 15 – колегіум»

 

 

2015 р.

План – конспект уроку з фізичної культури 3 клас

Тема уроку: «Школа культури рухів з елементами гімнастики та школа стрибків»

Мета уроку: навчити дітей елементів гімнастики перекиду вперед та вдосконалювати

техніку стійки на лопатках; розвивати в учнів спритність, гнучкість, уважність

Тип уроку: закріплення умінь.

Форма уроку: станційних занять, ігрова.

Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий,

потоковий.

Завдання уроку:  

  1. Оцінити комплекс поєднаних акробатичних елементів (2 перекиди вперед,  стійка на лопатках.
  2. Повторити: стрибки з скакалкою.
  3. Закріпити: підтягування у висі лежачи, підйом тулуба із положення сидячи, естафета з елементами акробатики.
  4.  Розвивати фізичні якості учнів методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.
  5. Прищеплювати любов до фізичної культури і спорту.
  6. Виховувати увагу, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мати, колода, скакалки, перекладина.

Дата проведення : 17.12.2015

Тривалість уроку: 40 хв.

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10-12 хв)

Шикування класу

Привітання

О

П

СМГ

фронтальний метод.

Звернути увагу на правильне положення ніг, рук при шикуванні.

30 с

30 с

30с

Повідомлення задач уроку:

Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять фізичними вправами

1,5хв

1,5хв

1,5 хв

фронтальний метод.

Звернути увагу на спортивну форму, виконувати вказівки вчителя. Бути уважним, дотримуватись дистанції.

Перевірити пульс

30 с

30 с

30с

фронтальний метод.

Повторити виконання стройових вправ:

«Праворуч», «Ліворуч», «Кругом».

1хв

1хв

1 хв

Фронтальний метод; слідкувати за правильністю та чіткістю виконання;

виконувати вправи за командами вчителя.

Нагадати та показати правильне виконання команд.

Різновиди ходьби:

  • Звичайна ходьба
  • Ходьба на носочка, руки в гору;
  • пяточках, на внутрішній частині стопи;
  • зовнішній частині стопи;

1хв

1хв

1 хв

в колону по одному;

Виправляти помилки;

Слідкувати за осанкою;

Дотримуватися дистанції 1 метр.

 

Різновиди бігу:

  • Повільний біг
  • Приставними кроками,
  • біг з високим підніманням колін,
  • закиданням гомілки назад

1,5хв

1 хв

--

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

Звернути увагу на збереження дистанції;

в колону по одному.

Ходьба, відновлення дихання. Перешикування з колони по одному в колону по три з поворотами в русі.

Вимірювання ЧСС.

 

1,5хв

1,5хв

1,5 хв

ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом.

Рахуємо за 10 с.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

Правильне перешикування

Комплекс загально-розвиваючих вправ на місці без предметів.

3 хв

3 хв

2 хв

Фронтальний метод

 

Карточка № 1

Ходьба на місці. Вимірювання ЧСС.

1хв

1хв

1 хв

ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Вимірюємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

 

Основна частина (23-25 хв)

Розподіл учнів по станціях по 4-5 учня. Виконання вправ на кожній станції до свистка.

2хв

2хв

2 хв

Груповий метод. Правильно дихати, відпочинок між підходами 10-15 сек.

Стежити за технікою виконання. Потім перехід до наступної станції.

Станція 1. Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині.

В.п. лежачі на спині, ноги зігнуті в колінах, руки за головую

 4 * 10 р.

4 * 7 р.

4 * 4 р.

Груповий метод. Руки за голову, лікті в сторони, відстань між ступнями 30см, правильно дихати, відпочинок між підходами 15-20 сек.

 Станція 2. Стрибки із скакалкою на двох ногах

3 * 20 р.

3 *15 р.

3 *5 р.

Груповий метод. Слідкувати за диханням та виконанням вправи,відривали носки від підлоги

Станція 3. Підтягування у висі лежачи

3 * 7 р.

3 * 5 р.

3 * 3 р.

Груповий метод. Слідкувати за технікою

Виконання та диханням. Тулуб тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.

 

Станція 4. Перекид у перед

10 р.

6 р.

3р.

Груповий метод. Слідкувати за технікою

Виконання. Вказати на помилки.

Станція 5. Стійка на лопатках

10 р.

6 р.

3р.

Груповий метод. Слідкувати, щоб тулуб був вертикально, ноги прямі, а носочки витягнуті вверх.

Естафета з елементами акробатики

5 хв.

4 хв.

2 хв.

Ігровій метод. Слідкувати за правилами естафети та виконанням акробатичних елементів.

 

Заключна частина ( 3-5 хв.)

 

Вправи на розслаблення ходьба

1хв

1хв

1 хв

Звернути увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку.

Шикування в шеренгу

Перевірити ЧСС.

30 с.

30 с.

30 с.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Підведення підсумків уроку :

- Що ми сьогодні робили  на уроці?

- Що вам найбільш сподобалось?

2,5хв

2,5хв

2,5 хв

 Визначити кращих учнів. Вказати помилки.

Оцінювання учнів

Завдання додому

1хв

1хв

1 хв

Вербальне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс загально-розвиваючих вправ на місці :

  1. В.п. – стіка ноги нарізно, руки на поясі: 1 –нахил голови вперед ; 2 – назад; 3 – в право;4 – в ліво.

 

 

 

4 р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

4 р.

Фронтальний метод

 

Стежити за правильною поставою,нахили робити повільно.

 

 

 

  1. В.п. – стійка – ноги нарізно, руки на поясі:   1 – 4 колові рухи голови в праву та ліву сторону.

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Колові рухи виконувати в повільному темпі.

  1. В.п. – ноги нарізно, руки вперед грудьми, зігнуті в ліктях; 1- 2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук в сторони

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Звернути увагу на чіткість виконання вправи.

  1. В.п. – ноги нарізно, права рука вверху ліва на поясі: 1 –2 нахил тулуба в ліво, 3 – 4 те саме в право.

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Слідкувати за правильністю виконання та за поставою.

 

  1. В.п. – широка стійка ноги нарізно, тулуб вперед руки в сторони:
  1. Правою рукою дістаємо ліву ногу;
  2. Лівою рукою дістаємо праву ногу.

 

 

 

10 р

 

 

 

7 р.

 

 

 

4р.

Слідкувати за правильністю виконання та за поставою.

Ноги в колінах не згинати, руки тримати напруженими, спина рівна, не горбити.

 

  1. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1-нахил до правої;

2-нахил до середини;

3-нахил до лівої;

4 в.п.

 

6р.

 

6р.

 

6р.

Слідкувати за правильністю виконання.

Ноги в колінах не згибати.

 

  1. В.п.- стійка ноги нарізно,руки на поясі:
  1. Присід руки перед собою;
  2. В.п.;
  3. Присід, руки в сторони;
  4. В. п.

 

10 р.

 

7 р.

 

4 р.

Слідкувати за правильністю та чіткістю виконання вправи. Присідаємо-вдих, встаємо –видих.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі:

Стрибки на лівій, правій та двох ногах.

10 р.

10 р.

10 р.

Слідкували,щоб учні під час стрибків відривались від підлоги.

  1. Ходьба на місці. Вимірювання ЧСС.

30 с.

30 с.

30 с.

ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Виміруємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку