Урок. Конспект. Тема уроку: " Інноваційного уроку фізичної культури для учнів 9–го класу"

Про матеріал

ЗАВДАННЯ:

1.Повторити техніку ведення м'яча на місці та в русі.

2.Вдосконалити техніку передачі м'яча від грудей двома руками.

3.Закріпити техніку кидку в кошик після ведення та «подвійного кроку».

4.Повторити техніку прийому та передачі м'яча двома руками знизу

та зверху.

5.Вдосконалити техніку прийому м'яча після подачі.

6.Закріпити техніку верхньої прямої подачі.

7. Сприяти розвитку швидкості, координації та точності рухів учнів.

8.Сприяти вихованню морально – вольових якостей, рішучості, товариськості, працелюбності, наполегливості.

Перегляд файлу

Картинки по запросу спорт ради мира 

План-конспект

інноваційного уроку фізичної культури

для учнів 9–го класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Підготував :

Баранюк Гліб Сергійович

Вчитель фізичної  культури

ІІ кваліфікаційної категорії

                                                  Первомайського НВК

                                                  «ЗОШ І-ІІ ст. № 15 – колегіум»

 

 

 

 

 

ТЕМА УРОКУ: « Розвиток рухових якостей учнів засобами ігрових вправ»

ТИП УРОКУ: навчально-оздоровчий

МЕТА: Сприяти формування фізичних якостей та рухових здібностей в учнів на уроках фізичної культури засобами ігрових вправ.

МЕТОДИ: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий, потоковий.

ЗАВДАННЯ:

  1. Повторити  техніку ведення м’яча на місці та в русі.
  2. Вдосконалити техніку передачі м’яча від грудей двома руками.
  3. Закріпити техніку кидку в кошик  після ведення та «подвійного кроку».
  4. Повторити техніку прийому та передачі м’яча двома руками знизу

 та зверху.

  1. Вдосконалити техніку прийому м’яча після подачі.
  2. Закріпити техніку верхньої прямої подачі.
  3.  Сприяти розвитку швидкості, координації та точності рухів учнів.
  4. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, рішучості, товариськості, працелюбності, наполегливості.

ІНВЕНТАР: футбольні м’ячі,  фішки, дидактичний  матеріал, форма, секундомір, аудіотехніка, проектор, свисток.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал.

ТРИВАЛІСТЬ УРОКУ: 45 хв.

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ : 25.04.2017

 

Учні повинні знати:

Учні повинні вміти:

1.Елементи та правила гри у волейбол. Історію виникнення волейболу. Кращих гравців та кращі клуби.

2. Елементи та правила гри у баскетбол. Історію виникнення баскетболу.

 

1. Техніку прийому та передачі м’яча двома руками знизу та зверху; виконувати верхню подачу;

2. Техніку ведення м’яча на місці та в русі; передачі м’яча від грудей двома руками; «подвійний крок».

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку (13хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

о

п

смг

Фронтальний метод.

Перевірити готовність учнів до уроку.

 На екрані слайд із завданням уроку.

30’’

30’’

30’’

2.

Інструктаж з техніки безпеки з м’ячем.

1’

1’

1’

Фронтальний метод.

Звернути увагу учнів на правила безпеки під час уроку.

3

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

Вимірювання ЧСС.

1’

1’

1’

Фронтальний метод.

Звернути уваги на учнів з підвищеною ЧСС. ЧСС до 90 уд/хв.

4.

ЗРВ  для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

а) в русі.

Різновиди ходьби :

- на носках;

- на п`ятках;

- на зовнішній стороні ступні;

- на внутрішній стороні ступні.

1’

1’

1’

В обхід по залу;

в колону по одному;

Дистанція 1-1,5 метри.

 

5.

Різновиди бігу :

- звичайний біг;

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілки назад;

- правим приставним кроком;

- лівим приставними кроком;

- спиною вперед.

2’

1’

--

Дистанція 1,5- 2 метри.

Стежити за диханням.

Учні СМГ переходять на ходьбу по маленькому колу;

Під часу бігу за сигналом різко зупинитись.

6.

Стрибки.

  • на правій, з просуванням вперед;
  • на лівій, з просуванням вперед;

 

30’’

30’’

30’’

Руки на поясі,спина рівна.

7.

Ходьба для відновлення дихання.

Вимірювання ЧСС.

30’’

30’’

30’’

В обхід по залу;

ЧСС до 110 уд/хв.

Руки вгору – вдих;

Руки вниз – видих.

8.

Перешикування з колони по 1 в колону по 2 поворотом ліворуч у русі.

30’’

30’’

30’’

Розімкнути учнів  на безпечну відстань.

9.

б) ЗРВ на місці з м’ячами:

1. В. п. – о. с.- руки на поясі, м’яч між ступнями.

1 – нахил головою вперед;

2 – назад; 

3 – вліво;

4 – вправо. 

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Фронтальний метод , одночасний спосіб виконання.

Слідкувати за правильністю виконання.

Амплітуда руху максимальна, темп повільній.

2. В. п. – о. с.- руки на поясі, м’яч між ступнями.

1-4 кругові оберти головою;

5-8 в іншу сторону.

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Фронтальний метод , одночасний спосіб виконання.

Слідкувати за правильністю виконання.

П’ятою робити коло в повільному темпі.

3. В. п. – о. с. – м’яч в руках знизу.

1- Підкинути м’яч до верху, зробити сплеск за спиною;

2 - спіймати його двома руками;

 

8 р.

 

6 р.

 

4 р.

Фронтальний метод.

Перекати з носка на п’яту робити в повільному темпі,стопу від м’яча не відривати, відчути м’яч.

4. В. п. – о. с. – м’яч в руках перед собою.

1-4 кругові оберти м’ячем навколо тулуба в право;

5- 8 в іншу сторону

 

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

Фронтальний метод.

Слідкувати за правильністю виконання.

Ноги зігнуті в колінах.

10.

5. В. п. – о. с. – м’яч в руках знизу.

1 – 3 – нахилитися вперед і прокотити м’яч по полу навколо ніг вправо;

4 – взяти м’яч, повернутися у в. п.

5 7 нахилитися вперед і прокотити м’яч по полу навколо ніг в ліво;

8 взяти м’яч, повернутися у в. п.

4 р.

4 р.

4 р.

Фронтальний метод.

Слідкувати за правильністю виконання та диханням, ноги в колінах не згинати.

11.

6. В.п. – широка стійка ноги нарізно, м’яч перед собою:

1-нахил до правої;

2-нахил до середини;

3-нахил до лівої;

4 в.п.

4 р.

4 р.

4 р.

Фронтальний метод.

Слідкувати за правильністю виконання та диханням, ноги в колінах не згинати.

12.

Вимірювання ЧСС.

30’’

30’’

30’’

В обхід по залу;

Руки вгору – вдих;

Руки вниз – видих.

ЧСС до 150 уд/хв.

Основна частина уроку ( 27 хв.)

1.

Розподіл учнів по станціях по 4  учня. Виконання вправ на кожній станції до свистка вчителя.

Перегляд відеоматеріалів для виконання на станціях.

3’

3’

3’

Груповий метод. Правильне дихання, відпочинок між підходами 10-15 сек.

Стежити за технікою виконання. Потім перехід до наступної станції.

На екрані відеокадри.

2.

Станція №1 БАСКЕТБОЛ

Повторити  техніку ведення м’яча на місці :

  • ведення м’яча на місці;
  • низьке , середнє, високе;

3’

2’

1’


Груповий метод. Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб він   не піднімався вище пояса. М’яч слід прикривати корпусом, ведучи протилежно від суперника.

3.

Станція №2 БАСКЕТБОЛ

Повторити  техніку ведення м’яча в русі та вдосконалення техніку передачі м’яча від грудей двома руками:

  • ведення м’яча в русі;
  • ведення м’яча  із зупинкою і передачею м’яча  двома руками від грудей ;

 

 

3’

2’

--

Груповий метод. Пересуватися необхідно на напівзігнутих ногах.



М’яч слід прикривати корпусом, ведучи протилежно від суперника.

4.

Станція №3 БАСКЕТБОЛ

Закріпити техніку кидку в кошик  після  ведення та «подвійного кроку»

Картинки по запросу «подвійного кроку»

3’

2’

1’

Стеження за правильним виконанням вправи,виправлення помилок.

 

 

 

 

5.

Станція №4 ВОЛЕЙБОЛ

Повторити техніку прийому та передачі м’яча двома руками:

  • передачі знизу;
  • передачі зверху;

 

3’

2’

1’

Вправи виконувати в парах. Стежити за стійкою гравця. Висота передачі оптимальна для кожного учня.

 

6.

Станція №5 ВОЛЕЙБОЛ

Закріпити техніку верхньої прямої подачі; вдосконалити техніку прийому м’яча після подачі :

  • верхня пряма подача;
  • прийом знизу;

 

 

 

3’

2’

1’

Стежити за стійкою гравця. Стеження за правильним виконанням вправи, виправлення помилок.

Удар по м'ячу виконують передпліччям, техніка виконання прийому м'яча збоку - знизу двома руками.

7.

Закріплення вивчених елементів в естафеті.

3’

2’

--

змагальний метод;

вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем;

Учні СМГ допомогають.

8.

Навчальна двостороння гра у волейбол.

6’

4’

--

Ігровий метод;

Звернути увагу на групові взаємодії між передньою та задньою лініями; Учні СМГ допомогають.

Заключна частина уроку ( 5хв.)

1.

Шикування в шеренгу

30’’

30’’

30’’

Фронтальний метод.

2.

Вправи на розслаблення.

1’

1’

1’

В колону по 1.

3.

Перевірка ЧСС.

30’’

30’’

30’’

Фронтальний метод.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

ЧСС до 100 уд/хв.

4.

Підбиття підсумків уроку.

Рефлексія

2’

30’’

2’

30’’

2’

30’’

Фронтальний метод.

Рефлексія-перевірка психологічного стану учнів:

Рефлексія:

  • Я дізнався…
  • Зрозумів…
  • Навчився…
  • Найбільші труднощі відчував…
  • Я не вмів, а тепер умію…

5.

Домашнє завдання: кидок в кошик  після ведення та «подвійного кроку».

Організований вихід із залу.

30’’

30’’

30’’

Фронтальний,

індивідуальний метод.

В колону по 1.

 

 

 

 

doc
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку