Завдання уроку:
1)Повторити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи.
2)Закріпити техніку зупинки м'яча, що котиться підошвою.
3)Вдосконалити техніку удару по м'ячу внутрішньою частиною стопи.
4)Розвивати фізичні якості учнів методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.
5)Прищеплювати любов до фізичної культури і спорту засобами гри у футбол.
6)Виховувати увагу, дисциплінованість, організованість, почуття колективізму.
ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
4 КЛАС
Тема уроку: «Урок фізичної культури з елементами футболу»
Підготував :
Баранюк Гліб Сергійович
Вчитель фізичної культури
ІІ кваліфікаційної категорії
Первомайського НВК
«ЗОШ І-ІІ ст. № 15 – колегіум»
ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 4 КЛАС
Тема уроку: «Урок фізичної культури з елементами футболу»
Мета уроку: сприяти формуванню та розвитку фізичних якостей та рухових здібностей в учнів на уроках фізичної культури засобами гри у футбол.
Тип уроку: закріплення та вдосконалення умінь.
Форма уроку: станційних занять, ігрова.
Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий, потоковий.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: футбольні м’ячі, фішки, дидактичний матеріал, форма, секундомір, аудіотехніка, проектор, свисток.
Тривалість уроку: 40 хв.
Дата проведення : 19.04.2017
Учні повинні знати: |
Учні повинні вміти: |
|
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина (13 хв) |
||||
Організований вхід до залу. Шикування класу Привітання Повідомлення завдань уроку |
О |
П |
СМГ |
Потоковий, фронтальний метод. На екрані слайд із завданням уроку. Звернути увагу на правильне положення ніг, рук при шикуванні, на спортивну форму . |
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
||
Перевірка домашнього завдання. Вчитель: Видатні українські футболісти ? Який склад команди ? Видатні українські клуби? |
1’ |
1’ |
1’ |
Фронтальний метод, опитування учнів.
|
Пульсометрія. Інструктаж з техніки безпеки з м’ячем. |
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
фронтальний метод. Особливу увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки з м’ячем. ЧСС норма 70-80 уд/хв. |
ЗРВ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. а) в русі:
|
1’ |
1’ |
1’ |
В обхід по залу; в колону по одному; Дистанція 1-1,5 метри; Виправляти помилки; Слідкувати за осанкою;
|
Різновиди бігу : -звичайний біг; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад; - із закиданням гомілки в сторони; - із закиданням гомілки в середину; - спиною вперед. |
1’ 30’’ |
1’
|
-- |
Дистанція 1,5- 2 метри. Стежити за диханням. Учні СМГ переходять на ходьбу по маленькому колу Звернути увагу на збереження дистанції;
|
Ходьба, відновлення дихання. Перешикування з колони по одному в колону по три з поворотами в русі. Вимірювання ЧСС.
|
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
1’ 30’’ |
Ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Рахуємо за 10 с. ЧСС норма 100-110 уд/хв. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом Правильне перешикування |
Комплекс загально-розвиваючих вправ на місці з м’ячами : |
|
|
|
Фронтальний метод, одночасний спосіб виконання. Музичний супровід.
|
1. В. п. – о. с.- руки на поясі, м’яч між ступнями. 1 – нахил головою вперед; 2 – назад; 3 – вліво; 4 – вправо. |
4 р. |
4 р. |
4 р. |
Амплітуда руху максимальна, темп повільній.
|
2. В. п. – о. с.- руки на поясі, м’яч між ступнями. 1-4 кругові оберти головою; 5-8 в іншу сторону. |
4 р. |
4 р. |
4 р. |
|
3. В. п. – о. с. – м’яч в руках знизу. 1 – 3 – нахилитися вперед і прокотити м’яч по полу навколо ніг; 4 – взяти м’яч, повернутися у в. п. |
4 р. |
3 р. |
2 р. |
Слідкувати за правильністю виконання та диханням.
|
4. В.п. – широка стійка ноги нарізно, м’яч перед собою: 1-нахил до правої; 2-нахил до середини; 3-нахил до лівої; 4 в.п. |
4 р. |
3 р. |
2 р. |
Слідкувати за правильністю виконання. Ноги в колінах не згинати.
|
5. В.п. - стійка ноги нарізно, м’яч під ногою: 1-права нога носком на м’ячі, перекати з носка на п’ятку і навпаки; 2- ліва нога носком на м’ячі, перекати з носка на п’ятку і навпаки.
|
4 р. |
3 р. |
2 р. |
Перекати на м’ячі з п’яти на носок робити в повільному темпі, стопу від м’яча не відривати, відчути м’яч. |
6. В.п. - стійка ноги нарізно, м’яч між ногами: 1-2 перекати м’яча з ноги на ногу.
|
4 р. |
3 р. |
2 р. |
Слідкувати за правильністю виконання. Ноги зігнуті в колінах. |
7. Спеціальні вправи футболіста. |
4 р. |
3 р. |
2 р. |
Фронтальний метод, одночасний спосіб виконання. Виконувати за вчителем.
|
Ходьба на місці. Вимірювання ЧСС. |
1’ |
1’ |
1’ |
ходьба з глибоким вдихом і глибоким видихом. Вимірюємо за 10 с. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. ЧСС до 150 уд/хв.
|
Основна частина (22 хв) |
||||
Розподіл учнів по станціях по 6 учнів. Виконання вправ на кожній станції до свистка вчителя. Перегляд відеоматеріалів для виконання на станціях. |
3’ |
3’ |
3’ |
Груповий метод. Правильне дихання, відпочинок між підходами 10-15 сек. Стежити за технікою виконання. Потім перехід до наступної станції. На екрані відеокадри ведення м’яча, передачі м’яча та зупинка підошвою. |
Станція №1 Закріпити техніку передачі м’яча внутрішньою частиною стопи та зупинки м’яча, що котиться підошвою:
1 - 3м. |
3’ |
2’ |
-- |
Груповий метод. Відстань 1-3 м. Носок стопи повернутий назовні, а м’яч торкається внутрішньої сторони стопи, стопа розвернута вбік. Тулуб нахилений вперед, кроки короткі і часті, руки працюють розслаблено. Учень зорове безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль над м’ячем. Стежити за правильною постановкою ступні |
Станція №2. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи:
|
3’ |
2’ |
-- |
Груповий метод. Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.
|
Станція №3. Вдосконалити техніку удару по м’ячу :
|
3’ |
2’ |
-- |
Носок стопи повернутий назовні, а м’яч торкається внутрішньої сторони стопи, стопа розвернута вбік. Тулуб нахилений вперед, кроки короткі і часті, руки працюють розслаблено. Учень зорове безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль над м’ячем. Стежити за правильною постановкою ступні |
Закріплення вивчених елементів в естафетах із м’ячами. |
4’ |
2’ |
-- |
Ігровий метод. Слідкувати за правилами естафети та виконанням елементів. Учні СМГ допомогають. |
Навчальна двостороння гра |
6’ |
3’ |
-- |
Навчальна гра за спрощеними правилами.Слідкувати за правилами гри та правильними груповими діями учнів |
Заключна частина ( 5 хв.)
|
||||
Вправи на розслаблення ходьба |
1’ |
1’ |
1’ |
Звернути увагу на дихання, колір шкіри, обличчя, міміку. |
Шикування в шеренгу Перевірити ЧСС. |
30’’ |
30’’ |
30’’ |
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. ЧСС до 100 уд/хв. |
Підбиття підсумків уроку. Рефлексія |
2’ 30’’ |
2’ 30’’ |
2’ 30’’ |
Фронтальний метод. Рефлексія-перевірка психологічного стану учнів.
|
Оцінювання учнів Організований вихід із залу. |
1’ |
1’ |
1’ |
Вербальне оцінювання. Фронтальний, індивідуальний метод. В колону по 1. |