Ганнівська філія І-ІІ ступенів
Комунального закладу»Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»
Конспект відкритого уроку
з фізичної культури
для учнів 1 класу
Вчитель фізичної культури:
Кривошея Т.Г.
2018 - 2019 н.р.
Тема уроку: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики та ігри активного відпочинку
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: гімнастичні мати, ноутбук, плакати із малюнками для «Ранкових зустрічей», магнітна дошка, наклейки для очікувань.
№ п.п. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
10 хв |
|
1 |
Вхід до спортивного залу. Шикування у коло, привітання, перевірка готовності учнів до уроку. Віршована форма вітання: Доброго ранку, сонечко. Доброго ранку, землі. Доброго ранку, тобі. Доброго ранку, мені. Доброго ранку – Україні! Повідомлення завдань уроку. ЧСС Метод очікування. (Кріплення фішок очікування на магнітну дошку ) Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Повторення правил безпеки на уроках. |
1 хв
1 хв
30с
10с
30с
30с |
«Ранкова зустріч» Діти вибирають елемент вітання Під час віршування, після слів:
Перегляд відео презентації
|
|
3. Ходьба: - звичайна: - на носках; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи; - на п’ятках; - напівписід; - у повному присіді. |
1-2- хв. 3-5 м. 3-5 м. 3-5 м. 3-5 м. 3-5 м 3-5 м |
Руки на пояс Руки вгору. Руки за спину Руки на пояс Руки на колінах, тулуб вперед не нахиляти.
|
|
4. Біг: - Звичайний - Біг з високим підніманням стегна - Біг із накиданням гомілки - Біг з зупинкою Біг у протилежному напрямку |
1 хв.
3-5 м. 3-5 м. 3-5 м. 1 хв. |
Темп виконання повільний. за сигналом учителя.
|
|
Вправи на відновлення ритму дихання 1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору 2-3-4 – видих через рот за допомогою рук. |
6 разів
|
в русі по колу. |
|
5. Комплекс загально розвивальних вправ. 1). В.п – стійка ноги нарізно, 1,3 – повороти голови праворуч 2,4 – нахил голови ліворуч. 2) В.п. – стійка ноги нарізно, ліву руку вгору, праву вниз: 1 – 2 – відведення рук назад; 3 – 4 – те саме змінивши положення рук. 3). В.п. – стійка ноги нарізно, руки донизу: 1 – руки вперед, сплеск попереду; 2 – руки назад, сплеск за спиною. 4). В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1 – 2 – нахили тулуба ліворуч; 3 – 4 – нахили тулуба праворуч. 5). В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс: 1 – 4 – колові оберти тулубом праворуч; 5 – 8 – колові оберти тулубом ліворуч. 6). В.п. – широка стійка ноги нарізно: 1 – нахил до правої ноги; 2 – нахил вперед; 3 – нахил до лівої ноги; 4 – В.п. 7) В.п. – основна стійка; 1 – стрибком ноги нарізно, сплеск над головою; 2 – стрибком у вихідне положення. 8) В.п. – основна стійка, руки за пояс: 1 – стрибок вперед; 2 – стрибок назад; 3 – стрибок вліво; 4 – стрибок вправо. 9)В.п. – основна стійка: 1 – упор присівши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присівши; 4 – В.п. 10). )В.п. – основна стійка: 1-3 руки догори, глибокий вдих; 2-4 руки вниз ,глибокий видих.
ЧСС |
5-6 р.
5-6 р.
5-6 р.
5-6 р.
7-8 р.
5-6 р.
5-6 р
5-6 р
5-6 р
5-6р
10с |
Темп виконання вправ середній.
Тулуб тримати прямо
Стежити за амплітудою повороту
Стежити за чітке виконання
Темп виконання повільний
Стежити за правильним виконанням
Звернути увагу чітке виконання
Стежити за правильним виконанням
Звернути увагу на координацію рухів
Відновити дихання
Звернути увагу на показники |
ІІ. |
Основна частина |
26 хв. |
|
|
Елементи акробатики: групування лежачи.
Інтерактивна вправа «Пазл»
Вправи на положення тіла у просторі : сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ); упори (присівши, лежачи, стоячи на колінах); Рухлива гра : Театр звірів
Діти показують рухи тварин і птахів. Перемагає той, хто найточніше відтворить рухи та звички тварин (птахів).
|
8-10 хв.
5 хв.
5 хв.
5-10р
5-10р.
5-7хв.
|
Виконання з певною амплітудою Скласти пазли гімнастичного знаряддя (додаток1) Звернути увагу на координацію рухів, точність виконання
Учні дотримуються правил рухливої гри |
ІІІ. |
Заключна частина |
3-4 хв. |
|
|
Шикування у коло.
Заспокійлива вправа «Теплі долоньки»
ЧСС
Підведення підсумків уроку. Обговорення очікувань від уроку.
Організований вихід із спортивного залу. |
30с
2 хв.
10 с
1хв.
30с |
Діти беруть один одного за руки. «Передаємо гарні слова один одному в долоньки»
Звернути увагу на заспокоєння учнів.
Подяка усім присутнім на уроці. |
(Додаток 1)
М’яч , булава, стрічка, скакалка,гімнастичний обруч.