Вправи для правильної постави, вправи для формування правильної постави, рухлива гра. 1 клас НУШ.

Про матеріал
1. Вивчити вправи для правильної постави; 2. Закріпити навички учнів у виконанні загально розвивальних вправ для формування правильної постави; 3. Розвивати фізичні якості: силу, швидкість, координацію рухів, спритність у рухливих іграх та вміння володіти обручем; 4. Виховувати організованість, взаємодопомогу, вміння долати труднощі, відповідальність Урок розроблено для 1-го класу НУШ.
Перегляд файлу

Конспект

уроку фізичної культури для учнів 1-го класу

 

Дата проведення:___________.                № з/п уроку __________.

 

Завдання уроку:

  1. Вивчити вправи для правильної постави;
  2. Закріпити навички учнів у виконанні загально розвивальних вправ для формування правильної постави;
  3. Розвивати фізичні якості: силу, швидкість, координацію рухів, спритність у рухливих іграх та вміння володіти обручем;
  4. Виховувати організованість, взаємодопомогу, вміння долати труднощі, відповідальність за свою команду.

 

Місце проведення: спортзал .

 

Інвентар: м’ячі, фішки, обручі, гімнастична лава, секундомір, музичний супровід, кошик, іграшки.

 

 

Вчитель ФК:  Бардін А.О.

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні вказівки

I. Підготовча частина (15хв.)

1

Організований перехід до місця проведення уроку. Шикування, повідомлення теми і завдань уроку, ознайомлення учнів з безпекою  на уроці.

3 хв.

звернути увагу на стан здоров’я, одяг, прикраси, нігті учнів.

2

Стройові вправи: повороти на місці.

 

1 хв.

звернути увагу на техніку виконання вправ, поставу

3

ЧСС за 10 сек.

1 хв.

 

4

Ходьба:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішній частині стопи.

 

1 хв.

поточний метод. Стежити за інтервалом (відстань – витягнута рука).

   5

Загально-розвиваючі вправи в русі:

  • В.п. –   нахили голови вперед і назад; нахили голови вправо та вліво.
  • В.п. –  колові рухи плечима вперед та назад.
  • В.п. –  права рука вгору, почергові ривки рук назад, по 2 рази.
  • В.п. –  руки витягнуті вперед, вправа «ножиці».
  • В.п. –  руки в замку перед грудьми зігнуті в ліктях. Ривки плечей та махи розгорнутих рук в боки з обертом тулубу вліво (вправо), долоні догори.
  • В.п. –   руки в замку перед грудьми, колові оберти кистями від себе та до себе, вправа «міксер».
  • В.п. –  руки в замку перед грудьми, вправа «хвиля».

 

  • В.п. –  руки на поясі, ривки тулубу в боки на кожному кроці.
  • В.п. –  «випади», роблячи максимально широкі кроки руки кладуться на коліно.
  • В.п. – стрибки: на двох ногах, на одній нозі почергово, боком (правим,лівим).
  • В.п. – дихальні вправи – руки вгору вдих, руки долу – видих.

 

7 хв.

по 6-8 разів

7-8 раз

 

7-8 раз

 

 

по 8 разів

 

7-8 раз

7-8 раз

 

7-8 раз

 

7-8 раз

 

8-10 раз

 

7-8 раз

фронтальний метод

 

темп низький

темп середній

 

темп середній

темп високий

 

 

темп середній, амплітуда максимальна.

амплітуда максимальна.

 

темп середній,

 

темп низький

 

темп високий

 

темп низький

 

6

Біг:

  • повільним темпом;
  • приставними кроками правим (лівим) боком;
  • з високим підйомом стегна;
  • з закиданням гомілки;
  • вправи на відновлення дихання.

2 хв.

дихати на повні груди.

7

ЧСС за 10 сек.

 

 

ІІ. Основна частина (19 хв.)

8

  • Підготовчі вправи.
  •  ЗФП для формування правильної постави – обертання обручив;
  • Силові вправи - віджимання від лави в упорі на лаву спереду та в упорі позаду;

 

  • Естафети:
  1. Біг з естафетною паличкою (іграшкою);
  2. Ведення м’яча паличкою;
  3. Ведення м’яча обручем;
  4.  «Вершники» - стрибки з м’ячами між ногами.
  5. Збирання іграшок в «кошик»; («Грали ми, грали, іграшки розкидали! Треба їх прибрати, в кошик зібрати!»).

 

        -  Рухлива гра «Сова». Після звукового сигналу та слів «Вечір», ведучий дає завдання, яке задумала «сова» - учень, який був обраний на минулому уроці. Учні виконують його, використовуючи власні знання та творчі здібності. Після слів «Ніч!» учні завмирають, показуючи той предмет або тваринку, яку задумала «Сова». Під слова ведучого: «Сова літає, на … (вказується завдане «совою» завдання) поглядає, крилами махає, кращого(у) обирає!».

    Учень, який найкраще виконав завдання, стає «совою». Після команди «День!» учні працюють з обручами самостійно. Гра повторюється.

1 хв.

 

3 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

Учні виконують вправи самостійно під наглядом учителя.

 

 

 

Учні діляться на 2 – 3 команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Беруть участь в грі всі учні.

ІІІ. Заключна частина (1 хв.)

9

  • Оголошення подяки всім учням за роботу на уроці;
  • Домашнє завдання:
  • Ранкова зарядка.

 

  • Організований перехід до класної кімнати.
  • Провітрювання приміщення для проведення уроків фізичної культури.

 

1 хв.

 

фронтальний метод.

 

 

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
7524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку