Конспект
уроку фізичної культури для учнів 1-го класу
Дата проведення:___________. № з/п уроку __________.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортзал .
Інвентар: м’ячі, фішки, обручі, гімнастична лава, секундомір, музичний супровід, кошик, іграшки.
Вчитель ФК: Бардін А.О.
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
I. Підготовча частина (15хв.) |
|||
1 |
Організований перехід до місця проведення уроку. Шикування, повідомлення теми і завдань уроку, ознайомлення учнів з безпекою на уроці. |
3 хв. |
звернути увагу на стан здоров’я, одяг, прикраси, нігті учнів. |
2 |
Стройові вправи: повороти на місці.
|
1 хв. |
звернути увагу на техніку виконання вправ, поставу |
3 |
ЧСС за 10 сек. |
1 хв. |
|
4 |
Ходьба:
|
1 хв. |
поточний метод. Стежити за інтервалом (відстань – витягнута рука). |
5 |
Загально-розвиваючі вправи в русі:
|
7 хв. по 6-8 разів 7-8 раз
7-8 раз
по 8 разів
7-8 раз 7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
8-10 раз
7-8 раз |
фронтальний метод
темп низький темп середній
темп середній темп високий
темп середній, амплітуда максимальна. амплітуда максимальна.
темп середній,
темп низький
темп високий
темп низький
|
6 |
Біг:
|
2 хв. |
дихати на повні груди. |
7 |
ЧСС за 10 сек. |
|
|
ІІ. Основна частина (19 хв.) |
|||
8 |
- Рухлива гра «Сова». Після звукового сигналу та слів «Вечір», ведучий дає завдання, яке задумала «сова» - учень, який був обраний на минулому уроці. Учні виконують його, використовуючи власні знання та творчі здібності. Після слів «Ніч!» учні завмирають, показуючи той предмет або тваринку, яку задумала «Сова». Під слова ведучого: «Сова літає, на … (вказується завдане «совою» завдання) поглядає, крилами махає, кращого(у) обирає!». Учень, який найкраще виконав завдання, стає «совою». Після команди «День!» учні працюють з обручами самостійно. Гра повторюється. |
1 хв.
3 хв.
2 хв.
8 хв.
5 хв. |
Учні виконують вправи самостійно під наглядом учителя.
Учні діляться на 2 – 3 команди.
Беруть участь в грі всі учні. |
ІІІ. Заключна частина (1 хв.) |
|||
9 |
|
1 хв.
|
фронтальний метод.
|