План-конспект з фізичної культури для 11 класу. Варіативний модуль "Волейбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 11 класу. Варіативний модуль "Волейбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Волейбол» програми з фізичної культури для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування волейболом як базовим модулем. Вивчення волейболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у волейбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок 

  Мета: Виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати     

             здоров`я учнів

Варіативний модуль: Волейбол

Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання нападаючого удару (блокування)

                             2. Закріпити техніку виконання верхньої прямої подачі

                             3. Розвиток сили, спритності, швидкості, стрибучості

                             4. Виховання наполегливості, колективізму, допомоги, сміливості

Дата: 

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір

Частини

уроку

Зміст уроку

 Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=84d49718fa1a8da838b0ba811249e1e5&n=33&h=215&w=196

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи;

- навприсядки

6. Біг https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=dc0d1da3fc699f2371a11b76f190847f&n=33&h=215&w=120

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки;

- біг на прямих ногах;

- біг з підскоком на одній нозі

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно

7. Загально розвиваючі вправи з набивним мячем

 

 

 

1. В. П. - О. С., м’яч в опущених руках. Згинання рук у ліктях, торкаючись м’ячем грудей. Те саме з розгинанням рук вгору.

 

 

 

 

2. В. П. – Те саме, м’яч на рівні грудей. Випрямлення рук вперед.

 

 

 

 

 

3. Підкидання м’яча вгору зігнутими  руками.

 

 

 

4. В. П. – О.С., м’яч на рівні грудей . Заводячи за голову, лікті розвести в сторони, повернутися у в. п.

 

 

 

5. В. П. – О. С., м’яч в опущених руках. Піднімати руки до горизонтального положення, а потім перевести їх за голову.

30 с.

 

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

 

 

 

 

10 раз

 

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

 

 

 

10 раз

 

 

 

 

 

10 раз

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Чітке виконання вправ

Руки на пояс

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

На місці

Для мязів рук і плечового пояса

Лікті в сторону не розводити, спина пряма

C:\Documents and Settings\Lesya\Рабочий стол\,mlk,m\Мои рисунки\Изображение\Изображение 026.jpgТулуб назад не відхиляти

C:\Documents and Settings\Lesya\Рабочий стол\,mlk,m\Мои рисунки\Изображение\Изображение 027.jpgРуки прямі

 

C:\Documents and Settings\Lesya\Рабочий стол\,mlk,m\Мои рисунки\Изображение\Изображение 028.jpgТримати м’яч пальцями

C:\Documents and Settings\Lesya\Рабочий стол\,mlk,m\Мои рисунки\Изображение\Изображение 029.jpg

Тулуб прямий

C:\Documents and Settings\Lesya\Рабочий стол\,mlk,m\Мои рисунки\Изображение\Изображение 030.jpg

ІІ

28 хв.

Вимірювання ЧСС за 6 сек.http://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

1. Нападаючий удар (блокування)

Блокування – це дія гравців поблизу сітки для перехоплення м’яча, що іде від суперника, під час якої вони сягають вище верхнього краю сітки. 
Буває індивідуальне, групове. 

Методика та послідовність навчання          Навчання ведеться тільки по частинах. Спочатку вивчають розбіг та стрибок, дотримуючись закріплення ритму руху. Особливу увагу слід приділяти правильній постановці ніг при відштовхуванні.

Для вивчення техніки стрибка пропонуються наступні вправи:

1. Стрибок з місця вгору, вгору-вперед, в сторону, вгору-назад.
2. Стрибок на місці з обертом (90-360˚) вправо та вліво.
3. Стрибки в серіях по 5-10 разів, акцентуючи увагу на  висоті зльоту.
Для вивчення техніки стрибка з розбігу після показу та пояснень спочатку його виконують з одного кроку, потім з двох, трьох кроків розбігу. Для вивчення стрибка з розбігу пропонуються наступні вправи:

1. Зробити крок лівою ногою (стопорний крок), приставити до неї праву ногу та виконати стрибок вгору. 
2. Те ж, але звернути увагу на рухи руками. 
3. Зробити крок, стопорний крок і стрибок вгору з виносом рук.
4. Те ж, але стопорний крок виконати настрибуванням.
5. Виконати розбіг з 2-3 кроків, стопорний крок і стрибок вгору.

Особливу увагу необхідно приділяти приземленню.

Для вивчення техніки приземлення 

Пропонуються наступні вправи:

1. Стрибки з місця, звернути увагу на приземлення.
2. Стрибки з підкидного гімнастичного містка.

 

 

 

 

2. Верхня пряма подача

Гравець стоїть обличчям до сітки. Ноги злегка зігнуті, ліва нога виставлена ​​уперед. М'яч утримується лівою рукою, права піднята вгору для удару.

М'яч підкидається вгору і трохи вперед. У момент підкидання м'яча вгору тяжкість тіла переноситься на праву ногу, яка злегка згинається в колінному суглобі, тулуб нахиляється назад і злегка повертається в бік ударної руки.

Слідом за рухом тулуба, права рука, зігнута в ліктьовому суглобі, відводиться за голову. При ударі по м'ячу нога, що стоїть ззаду випрямляється, вага тіла переноситься на попереду стоячу ногу. Рука, що ударяє спочатку переміщується ліктем вперед, потім швидкість переміщення передпліччя зростає, і рука повністю випрямляється.

Методика та послідовність навчання

  • Імітація подачі: на рахунок «раз» - зі стійки скинути руку в положення замаху; на рахунок «два» - підкидання м'яча; на рахунок «три» - ударний рух;
  • З положення руки з м'ячем внизу скинути їх нагору (але не за голову) і кинути м'яч вперед;
  • Поєднання імітації подачі з підкиданням м'яча;
  • Підкидання м'яча перед собою на висоту трохи вище витягнутої руки, замах і удар по м'ячу з підтримуванням м'яча небиткого рукою;
  • В стійці удар по підвішеному м'ячу;
  • Подачі в стіну;
  • Подачі через сітку з 3, 6, 9м в ближню частину майданчика;
  • Подача в стрибку;
  • Подачі в стрибку по зонах.

 

 

3. Навчальна гра

У волейбол грають на прямокутному майданчику 9х18 метрів (з дерев'яним або синтетичним покриттям). Команда може складатися максимум з 12 гравців. На майданчику одночасно виступають шість із них. Матч складається з п'яти партій, а партії - з ігрових епізодів, в кожному з яких розігрується одне очко. Епізод починається з подачі м'яча через сітку. Подача проводиться із зони подачі за лицьовою лінією майданчики ударом по м'ячу пензлем або будь-якою частиною руки після того, як м'яч був підкинутий або випущений з руки (рук).

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

10 раз

 

10 раз

 

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

 

10 раз

 

10 раз

 

10 раз

 

10 раз

 

 

 

 

 

10 раз

 

10 раз

 

 

 

 

 

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 раз

 

 

 

 

10 раз

 

 

10 раз

 

10 раз

 

 

 

 

10 раз

10 раз

10 раз

 

10 раз

10 раз

 

 

10 хв.

Повторити

Груповий метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

Розбіг складається з 2-3 кроків, частіше виконується під кутом 45%, завершується стопорним кроком. Руки енергійно відводяться назад, відштовхуючись ногами, гравець виносить руки вперед – вгору до рівня плечей. Рука, що б'є,  зігнута в лікті йде за голову в положення для замаху. Удар виконується вперед – вниз, після удару гравець м’яко приземлюється Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

Картинки по запросу Нападаючий удар

Картинки по запросу Нападаючий удар

Гравець повинен приземлятися на зігнуті ноги і бути готовим до виконання послідуючих ігрових дій.

Картинки по запросу Нападаючий удар

Закріпити

Техніка безпеки

Груповий метод

Показ вчителемПохожее изображение

Подача  вважається  неправильною,  якщо: 

• гравець,  що  подає,    

  перебуває  за  межами 

  площі,  обмеженої  її  

  бічними  лініями; 

• подачу  виконано  до  

  сигналу  судді; 

• гравець  у  момент  подачі  наступив  на  лицьову  лінію  або  переступив  її;

• виконуючи  подачу,  гравець  кинув  м’яч; 

• подачу  виконано  двома  руками; 

• м’яч  зачепив  антену  або  пролетів  над  нею; 

• удар  виконано  по  м’ячу,

 

 що  лежить  на  іншій  руці; 

• м’яч  упав  за  межі  поля; 

• м’яч  торкнувся  стелі  або  якогось  предмета; 

• на  подачу  витрачено  більш  як  5  с; 

• подачу  виконано  поза  чергоюКартинки по запросу верхня пряма подача у волейбол

Удосконалення

Змагальний метод

Техніка безпеки

Правилами передбачено покарання за неправильну поведінку гравців по відношенню до офіційних осіб, суперників, партнерам по команді чи глядачам: попередження, зауваження (команда карається втратою розіграшу), видалення гравця (до кінця партії або матчу), дискваліфікація гравця (до кінця матчу).Похожее изображение

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування

 

 

 

 

 

 

3. Вимірювання ЧСС за 6 сек. http://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

4. Домашнє завдання

2 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

На встановлення Виконувати глибокі вдихи і видихи у русі

Оцінити діяльність учнів Відзначити учнів, які найкраще працювали на уроці

Оцінка за урок

ЧСС складає 100-110 уд/хв

Піднімання в сід за 30 сек.

 

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку