План-конспект уроку №
з фізичної культури для 11-го класу.
Дата:
Місце проведення: спортзал.
Тема: Загальна фізична підготовка.
Мета: Формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої
фізичні якості.
Завдання: 1. Повторити комплекс стрибкових вправ з використанням гімнастичних лав.
2. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей та загальної витривалості.
3. Оздоровлення учнів підвищенням рухової активності, запобігти розвитку
плоскостопості та порушень постави.
Інвентар: свисток, секундомір, легкоатлетичні бар’єри, гімнастичні лави, металеві палиці.
№ |
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
Дозування |
|
І. П і д г о т о в ч а ч а с т и н а 12 – 15 хв. |
||||
1 2 3 4
5
6
7
8
9
|
Шикування, привітання. Повідомлення завдань уроку. ТБ на уроці. Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС). Стройові прийоми на місті: праворуч; ліворуч; кругом
Ходьба та її різновиди:
а) ходьба на носках – руки на пояс;
б) ходьба на носках – руки вгору; в) ходьба на п’ятках – руки на затилок;
г) ходьба на зовнішній стороні стопи – руки на пояс;
д) ходьба на внутрішній стороні стопи – руки на пояс
Біг - у рівномірному темпі.
Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:
1 – 2 руки догори; 3 – 4 руки вниз.
Перешикування
Комплекс загально розвиваючих вправ на місті:
а) В. п. – руки перед грудьми, 1-8 розведення рук в сторони.
б) В. п. – одна рука в горі, друга в низу; 1-8 зміна положення рук.
в) В. п. – руки зігнуті до плечей; 1-4 кола вперед, 5-8 – назад.
г) В. п. – о. с. руки на поясі; 1 – поворот тулуба вліво, ліва рука в сторону 2 – в. п. 3-4 – в другу сторону.
д) В. п. – о. с., руки на поясі. 1 – нахил вправо, 2 – в. п. 3 – нахил вліво, 4 – в. п.
е) В. п. – о. с. 1 – права рука на пояс, ліва вгору – нахил вправо, 2 – в. п. 3 – ліва рука на пояс, права вгору – нахил вліво, 4 – в. п.
є) В. п. – о. с. 1 – руки вперед, 2 – руки назад – в сторону, 3 – нахил вперед, сплеск руками, 4 – в. п.
ж) В. п. – о. с. 1 – права нога назад на носок, руки вгору – прогнутись в спині. 2 – в. п. 3 – 4 з лівої ноги.
з) В. п. – о. с. 1 – випад правою ногою, кури вперед, 2 – в. п. 3 – 4 з лівої ноги |
В шеренгу по одному. Згідно плану уроку. За 10сек. Слідкувати за правильним виконанням вправ.
В обхід по залу ліворуч. Звернути увагу на утримання дистанції.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ .
б) в)
Темп не високий і виконується в колоні по 1. Вдих. Видих.
В 4 шеренги, розімкнути в ліво на відстань витягнутих рук.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ . а) б)
в) г)
д) е)
є) ж)
з) |
0,5 – 1 хв. 0,5 хв. 0,5 хв. 1 хв.
2 хв.
3 хв.
1 хв.
2 хв.
5 хв. |
|
|
|
|||
|
||||
|
2. О с н о в н а ч а с т и н а 25 - 30 хв. |
|||
1
2
3
4
5
6 |
Перешикування.
Спеціально-бігові вправи:
а) біг з високим підніманням колін.
б) біг з закиданням гомілки назад,
в) біг на прямих ногах,
г) біг з підскоками на кожний крок в гору,
д) біг приставним кроком правим та лівим боком.
Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:
1 – 2 руки догори; 3 – 4 руки вниз.
Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС). Перешикування в дві колони
Комплекс стрибкових вправ з використанням гімнастичних лав.
1. Стрибки на двох ногах рухаючись вперед вздовж лавочок.
2. В. п. – о. с., гімнастична лава з правого боку, стрибки правим-лівим боком через лаву.
3. В. п. – стійка ноги нарізно, настрибування двома ногами на лаву з просуванням вперед.
4. В. п. – стійка ноги нарізно, стрибки на двох ногах підтягуючи коліна до грудей, не стаючи на лавки
нога на лаві, стрибки з права на ліво, змінюючи ногу.
Перешикування на відділення.
Комплекс вправ колового тренування:
1 – станція: штовхання металевої плиці двома руками від грудей.
2 – станція: стоячи біля гімнастичної стінки,( права нога на 2 планці) стрибки зі зміною положення л ніг.
3 – станція: стрибки зі скакалкою на двох ногах.
4 – станція: піднімання тулуба в сід з положення лежачи.
5 - станція: Стоячи з боку бар’єра, виконувати імітацію бігу правою та лівою ногою.
Розподіл на 4 команди.
Спортивна гра “Баскетбол”
|
В колону по одному
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ та за амплітудою рухів.
коліно піднімати високо. п’ятки торкаються до сідниць.
ноги в колінах старатися не згинати.
махи колінами робити по вище.
Вдих. Видих.
1) Стрибки виконувати на рівних ногах, відштовхуючись стопами на висоту лавочки. 2) 3)
4 коліна підтягнуть, а стопа торкається до стопи над лавкою. 5) 6)
Учні виконують роботу на 5 станціях. Кожна вправа виконується по 30сек.
3) 4)
Використання в ігрових умовах вивчених прийомів. |
4хв. 2 х 18м.
1 хв.
0,5 хв. 0,5 хв.
5 – 6 хв.
6 – 7хв.
10хв |
|
|
||||
|
||||
3. З а к л ю ч н а ч а с т и н а ( 3 – 5 хв. ) |
||||
1 2
3
4 5 |
Шикування. Гра «Визнач час». Вчитель включає секундомір, учні роблять відлік часу 1хв і виконують крок в перед. Перемагає той, хто найбільш точно визначив час. Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС).
Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. |
В шеренгу по одному.
Наприкінці уроку ЧСС повинна перевищувати початкову на 10-15 %. Оцінювання учнів. Виконувати швидкісно-силові вправи. |
0,5 – 1 хв. 1,5 – 2 хв.
0,5 хв.
1 – 1,5 хв. 0,5 хв. |
|