До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок"Конспект уроку з географії для 6 класу на тему "Вступ . Що таке географія . Джерела географічних знань. Методи географічних досліджень."

Про матеріал

Вступ . Що таке географія . Джерела географічних знань.

Методи географічних досліджень.

Мета уроку :познайомити учнів з географією,як наукою;

дати визначення "Географія"

розглянути методи географічних досліджень;

ознайомити із джерелами географічної інформації;

навчити працювати з підручником ;

розвивати кругозір,зв'язне мовлення ;

пробуджувати інтерес до географічних знань

Тип уроку : вивчення нового матеріалу

Обладнання :Підручник ,зошит ,портрет Ератосфена ,ілюстрації Богів

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок —
Починаємо урок.
Працювати старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім дружнім класі
Діти — просто мо-ло-дці!

Отож, всі-всі сідайте
Й «12» заробляйте!
В добрий день і в добрий час
Завітали ви до нас.

ІІ. Актуалізація опорних знань

*Що таке природа ?

*Що таке природознавство ?

*Що було цікавого при вивчення минулого року ?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

?Як же виникла географія? Чому її так назвали ?У давнину люди не могли ,не вміли пояснювати явища ,що відбуваються в природі.В ті далекі часи люди поклонялися різним Богам,ось наприклад:

*Виник вітер - це грецький Бог Борей розгнівався

*гримить грім ,спалахує блискавка - це Бог Перун

*ростуть і в'януть рослини - це Венера богиня садів краси любові

*на морі величезні хвилі - Бог Посейдон розгнівався

*землетрус - про себе дає знати Тепейолопль

А матір'ю їхньою була Гея - богиня ,яка породила все живе небо,моря ,гори ...

!Тому ще в ІІІ ст Ератосфен (вчений який почав спостерігати явища ,збирати інформацію).назвав свої знання "географія"

  • *Географія :"гео" - земля +"графо" - пишу = землеопис
  • ?А як би ви пояснили термін географія
  • üЗнайдіть наукове визначення на ст 11
  • ?Так ,що ж таке географія
  • Выноска-облако: Соціально - економічна (вивчає оселю людства ) народи,господарство,транспортні шляхи,видобуток і збут корисних копалин !Географія - це велика наука ,яка складається з 2 - х частин
  • Выноска-облако: Фізична(явища природи) ,включає в себе такі науки: кліматологія ,біологія ,грунтознавство .гі,гідрологія ,океанологія ,геоморфологія Географія

*На які 2 частини поділяється географія

*Що вивчає фізична географія

*Про ,що ми можемо дізнатися вивчаючи соціально - економічну географію

  • ? А звідки ми можемо черпати географічну інформацію

Діти ,для того ,щоб ми з вами могли займатися тим чи іншим видом діяльності ,нам з вами потрібно дослідити ту чи іншу ділянку ,ті способи дослідження ,якими ми будемо займатися називаються методами .

Які ж бувають методи дослідження

Якщо ми з вами будемо спостерігати за погодою то це - будуть метеорологічні спостереження ,а якщо ми спостерігаємо зміни в рослинному світі то це - фенологічні спостереження

Выноска-облако: напрямок вітру Що ж входить в метеорологічні спостереження ?


IV.Підсумок уроку

*Ми з вами познайомилися з новим предметом ...

*Що таке географія ?

*Як виникло слово географія ?

*Які бувають джерела географічних знань?

*Які ви знаєте методи географічних досліджень?

*Яке відношення до географії має Ератосфен?

V. Домашнє завдання

&1 - 2 читати ,переказувати ,вивчити умовні позначення календаря погоди

Перегляд файлу

Вступ . Що таке географія . Джерела географічних знань.

Методи географічних досліджень.

Мета уроку :  познайомити учнів з географією,як наукою;

  дати визначення "Географія"

  розглянути методи географічних досліджень;

  ознайомити із джерелами географічної інформації;

  навчити працювати з підручником ;

  розвивати кругозір,зв'язне мовлення ;

  пробуджувати інтерес до географічних знань

Тип уроку : вивчення нового матеріалу

Обладнання :Підручник ,зошит ,портрет Ератосфена ,ілюстрації Богів

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок —
Починаємо урок.
Працювати старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім дружнім класі
Діти — просто мо-ло-дці!

Отож, всі-всі сідайте
Й «12» заробляйте!
В добрий день і в добрий час
Завітали ви до нас.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Що таке природа ?   
  • Що таке природознавство ?
  • Що було цікавого при вивчення минулого року ?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

?Як же виникла географія? Чому її так назвали ?У давнину люди не могли ,не вміли пояснювати явища ,що відбуваються в природі.В ті далекі часи люди поклонялися різним Богам,ось наприклад:

  • Виник вітер  - це грецький Бог Борей розгнівався
  • гримить грім ,спалахує блискавка  - це Бог Перун
  • ростуть і в'януть рослини  - це Венера богиня садів краси любові
  • на морі величезні хвилі  - Бог Посейдон розгнівався
  • землетрус  - про себе дає знати Тепейолопль

А матір'ю їхньою була Гея  - богиня ,яка породила все живе небо,моря ,гори ...

!Тому ще в ІІІ ст Ератосфен (вчений який почав спостерігати явища ,збирати інформацію).назвав свої знання "географія"

*Географія :"гео" - земля +"графо" - пишу = землеопис

?А як би ви пояснили термін географія

  • Знайдіть наукове визначення на ст 11

?Так ,що ж таке географія

 

 

 

!Географія - це велика наука ,яка складається з 2 - х частин

Географія

 

 

 

 

 

  • На які 2 частини поділяється географія
  • Що вивчає фізична географія
  • Про ,що ми можемо дізнатися вивчаючи соціально - економічну географію

? А звідки ми можемо черпати географічну інформацію

 

http://lenagold.ru/fon/clipart/s/simb/znak10.jpg

Діти ,для того ,щоб ми з вами могли займатися тим чи іншим видом діяльності ,нам з вами потрібно дослідити ту чи іншу ділянку ,ті способи дослідження ,якими ми будемо займатися називаються методами .

Які ж бувають методи дослідження

Якщо ми з вами будемо спостерігати за погодою то це -  будуть метеорологічні спостереження ,а якщо ми спостерігаємо зміни в рослинному світі то це -  фенологічні спостереження

http://lenagold.ru/fon/clipart/s/simb/znak10.jpgЩо ж входить в метеорологічні спостереження ?

 

 

 

 

IV.Підсумок уроку

  • Ми з вами познайомилися з новим предметом ...
  • Що таке географія ?
  • Як виникло слово географія ?
  • Які бувають джерела географічних знань?
  • Які ви знаєте методи географічних досліджень?
  • Яке відношення до географії має Ератосфен?

V. Домашнє завдання

&1 - 2 читати ,переказувати ,вивчити умовні позначення календаря погоди

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
26 січня
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку