Урок . Конспект уроку з курсу "Я досліджую світ " для 1 класу "Органи чуття"

Про матеріал

Інтегрований урок, на якому діти на основі дослідження, міркування, групової роботи збагатили свої знання про органи чуттів. Діти збагатили свої знання на основі практичних навичок про пору року "Осінь",про дарунки , які приносить нам осіння пора. Також вчилися ділитися враженнями , спілкуватися у групі, використовуваючи ті правила , які складали раніше. Наприкінці уроку, коли діти пішли до їдальні , то тема уроку просліджувалася і далі. Дітям дуже цікаво було подивитися на фотозону , яку нам зробили батьківські комітети та помилуватися осінніми кольорами овочів та фруктів. А кульмінацією цього урока стали страви з гарбуза, які скуштували діти. Багато вражень було в учнів ,коли вони розповідали про цей урок батькам.

Перегляд файлу

Конспект уроку

Я досліджую світ за темою:

«Органи чуття»

1 клас

Вчитель Гунько М.М.

КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 15»

Січень 2019р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: « Органи чуття».

Мета: збагатити знання учнів інформацією про ознаки осінньої пори, про дарунки осені , про органи чуття , якими ми сприймаємо ці дарунки;

Розвивати творчу уяву, логічне мислення ,пізнавальну активність.

Виховувати бережливе ставлення як до природи так і до своїх органів чуття.

Обладнання:Овочі , фрукти, нитки,різнокольорові листочки, олівці, папір.

 

Хід уроку.

  1. Ранкова зустріч.
  1. Вітання.

(Ранкове коло)

В цьому класі друзі всі-

Я і ти , і ми, і ви.

Добрий день тому , хто ліворуч,

Добрий день тому, хто праворуч.

2)Гра «Павутинка».

Загадка.

Без пензлика, без олівця

Розфарбувала листя.(осінь)

-Яка зараз пора року?

- Які дарунки ми отримуємо восени?

(діти по черзі називають,створюють павутинку)

  1. Ознайомлення з темою уроку.

Сьогодні пропоную вам стати дослідниками. Зараз оберіть собі листочок того кольору, який вам сподобався та сідайте за групами.(повторення правил роботи у групі)

У кожній групі стоїть «Чарівна скринька».

Завдання: Здогадатися , що там лежить?

  • Як ви здогадалися? ( подивилися)
  • Якого кольору у вас яблука?
  • Який орган чуття вам у цьому допоміг? (зір, очі)
  • Скажіть , що можна сказати ще про яблука?(тверде, гладеньке).(шкіра)
  • Як це ви відчули?(доторкнулися)
  • А чи смачне яблуко? А як це перевірити? (скуштувати)
  • Що нам допомогло зрозуміти це?(язик)
  • А як зрозуміти духмяне воно чи ні?(понюхати)
  • А коли я вам ставила запитання , за допомогою чого ви це почули?(вуха)

(На дошці висить таблиця «Органи чуттів»)

Підбиваємо підсумки: Ми дослідили,що людина має такі органи чуття: вуха,ніс, очі, язик,та шкіра.

  1. Робота з підручником. («Я досліджую світ».Грущинська) с. 48

Вправа № 4.Подивіться один одному в очі.

Дослідіть : які очі у твого друга чи подруги?

Гра «Чий голосок»

Заплющити очі та по черзі впізнати голос свого товариша.

  • Які органи чуттів ми використовували?
  1. Перегляд мультфільму «Ходить гарбуз по городу» ( з використанням музичних інструментів).
  • Зараз ми за допомогою наших органів чуття  переглянемо мультфільм та назвемо овочі,які згадує гарбуз. За допомогою музичних інструментів поспробуємо передати ритм пісні.
  1. Підсумок уроку . Вправа «Малюємо разом».

Почніть малювати той овоч або фрукт, який ми згадували на уроці, потім передайте своєму сусідові і він продовжить малювати, потім знову передаємо наступному.

  • Чи сподобався вам доповнений малюнок? Які органи чуття нам допомогали?
  • Поділіться своїми враженнями.

 

 

Доповнення до уроку.

 Далі діти разом зі вчителем пішли до їдальні. Вони побачили фотозону . У школі був день Гарбуза та підготовка до Хеллоуїна . Подивились, розглянули та пішли далі. А в їдальні для дітей було частування кашею з гарбуза та пирогом.

  • Який орган чуттів ми зараз використовували ?
  •  Звернули увагу на те, скільки смачного та корисного можна приготувати з овочів та фруктів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гунько Марина
Додано
28 грудня 2018
Переглядів
2570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку