Інтегрований урок, на якому діти на основі дослідження, міркування, групової роботи збагатили свої знання про органи чуттів. Діти збагатили свої знання на основі практичних навичок про пору року "Осінь",про дарунки , які приносить нам осіння пора. Також вчилися ділитися враженнями , спілкуватися у групі, використовуваючи ті правила , які складали раніше. Наприкінці уроку, коли діти пішли до їдальні , то тема уроку просліджувалася і далі. Дітям дуже цікаво було подивитися на фотозону , яку нам зробили батьківські комітети та помилуватися осінніми кольорами овочів та фруктів. А кульмінацією цього урока стали страви з гарбуза, які скуштували діти. Багато вражень було в учнів ,коли вони розповідали про цей урок батькам.
Конспект уроку
Я досліджую світ за темою:
«Органи чуття»
1 клас
Вчитель Гунько М.М.
КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 15»
Січень 2019р
Тема: « Органи чуття».
Мета: збагатити знання учнів інформацією про ознаки осінньої пори, про дарунки осені , про органи чуття , якими ми сприймаємо ці дарунки;
Розвивати творчу уяву, логічне мислення ,пізнавальну активність.
Виховувати бережливе ставлення як до природи так і до своїх органів чуття.
Обладнання:Овочі , фрукти, нитки,різнокольорові листочки, олівці, папір.
Хід уроку.
(Ранкове коло)
В цьому класі друзі всі-
Я і ти , і ми, і ви.
Добрий день тому , хто ліворуч,
Добрий день тому, хто праворуч.
2)Гра «Павутинка».
Загадка.
Без пензлика, без олівця
Розфарбувала листя.(осінь)
-Яка зараз пора року?
- Які дарунки ми отримуємо восени?
(діти по черзі називають,створюють павутинку)
Сьогодні пропоную вам стати дослідниками. Зараз оберіть собі листочок того кольору, який вам сподобався та сідайте за групами.(повторення правил роботи у групі)
У кожній групі стоїть «Чарівна скринька».
Завдання: Здогадатися , що там лежить?
(На дошці висить таблиця «Органи чуттів»)
Підбиваємо підсумки: Ми дослідили,що людина має такі органи чуття: вуха,ніс, очі, язик,та шкіра.
Вправа № 4.Подивіться один одному в очі.
Дослідіть : які очі у твого друга чи подруги?
Гра «Чий голосок»
Заплющити очі та по черзі впізнати голос свого товариша.
Почніть малювати той овоч або фрукт, який ми згадували на уроці, потім передайте своєму сусідові і він продовжить малювати, потім знову передаємо наступному.
Доповнення до уроку.
Далі діти разом зі вчителем пішли до їдальні. Вони побачили фотозону . У школі був день Гарбуза та підготовка до Хеллоуїна . Подивились, розглянули та пішли далі. А в їдальні для дітей було частування кашею з гарбуза та пирогом.